Skocz do zawartości

jeycoob

Zarejestrowani
  • Postów

    211
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 320i m54b22 E46 2001r

Osiągnięcia jeycoob

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witam od pewnego czasu moja bmw zaczęła dziwnie się zachowywać brakuje jej mocy mam wrażenie że moc ma chce jechać ale coś ją dusi hamuje. na postoju jak przegazuje słychać t tłumika na wysokości fotela kierowcy jak by w środku latały jakieś śmieci samochód ma przejechane 190 000km czy może być to katalizator ?
  2. dla zainteresowanych po wymianie przepływomierza i skasowaniu adaptacji jest wszystko idealnie
  3. po wymianie przepustnicy samochód zaczął dużo lepiej pracować delikatnie falują obroty ale wypadanie zapłonu mineło odpiąłem przepływomierz i żadnych najmniejszych zmisn myśle że jest uszkodzony wymienie i mam nadzieje że problem zniknie
  4. witam ponownie wszystko zostało sprawdzone wtryski cewki swiece sondy lambda sprawdzone i również z innego auta idealnie pracującego zaporzyczone dalej to samo wyczytałem że pod komputerem să jakieś przekaźniki które mogą być za to odpowiedzialne czy ma ktoś pojęcie jak sprawdzić takie przekaźniki ?
  5. tak wszystko dostałem wtryski wpisane wtryski dostałem z wydrukami na starych wtryskiwaczach jest identycznie
  6. założone sa wtryskiwacze po pełnej regeneracji wszystkie 4 są wymienione cewki , świece oraz sondy lamda auto ma problemy z odpalaniem w dalszym ciągu wypadanie zapłonu na każdym cylindrze na wolnych obrotach go telepie dziś miałem wielki problem z odpaleniem trwało to 15minut a mimo to auto jedzie normalnie tylko na wolnych świruje czy może to być rozciągnięty łańcuch rozrządu i zawory położenoa wałków rozrządu czy może rozrząd mógł przeskoczyć ?
  7. problem znikł z wypadaniem zapłonu lecz nie chodzi równo... na fotelu czuć drgania po rozgrzaniu się silnika poniżej podaje wskazania z delphie "równa prsca cylindra ..." te wartości wachają się zimny 1) 120.600 2) 491.900 3) -399.200 4) -274.200 jazda 1) 180.300 2) 290.200 3) -290.100 4) -177.200 cieply 1) 81.200 2) 500.00 3) -299.400 4) -356.500
  8. ok dzis założe wtryskiwacze regenerowane na cylinder 3 i 4 i sprawdze wszystko
  9. bo pokazuje wartości 1)230000 2)800000 3)-600000 4)-700000 oczyeiście w przybliżeniu bo się wachają
  10. A jakie wskazania powinny mieć wtryskiwacze mogę skontrolować autocomem :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.