Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam Bmw e36 z 93r silnik 1.8 m43 z LPG problem tkwi w tym że do 2500 obr/min strasznie muli na LPG jak i na benzynie przepływomierz jest sprawny.
Opublikowano

Podepnę się pod temat bo nie chce zakładać kolejnego :)

Chciałbym się dowiedzieć co steruje mieszanką paliwową , chodzi o to że auto jest zamulone pierdzi z rury , w spalinach czuć benzynę, wymieniłem pompę paliwa , i regulator ciśnienia paliwa nic nie pomogło . Wykręcam świece , albo czarne albo zalane paliwem odkręciłem sondę końcówka czarna :mad2: kupiłem kompa okazało się że nie podchodzi bo kolo mnie poinformował że to z auta z immo a ja mam bez , co jeszcze proponujecie podmienić? raz byłem na kompie wykazało że za bogata mieszanka i nic więcej .

Opublikowano
sonda jest nowa , tylko cały czas okopcona :( jeszcze pytanie czy jeżeli cewka nie podaje iskry w danym momencie , czy wtedy paliwo zostanie nie spalone i zaleje świece? czy cewka ma wpływ na spalanie paliwa?
Opublikowano

Takie czary jak spalanie paliwa bez iskry to tylko w Dieslu :D

 

Cewka ma kluczowy wpływ na spalanie paliwa, bo w odpowiednim momencie podaje impuls na świece i powstaje zapłon.

Opublikowano
ja bym sprawdzil sonde na kompie. Miałem tak podobnie i wyszło ze sonda,a przed zmiana smierdziało paliwem z rury,az sie dławił paliwem i walił w rure.A po zmianie jak reka odjał
Opublikowano
Więc tak wymieniłem komputer i cewkę zapłonową co ciekawe auto odżyło rusza po piskach , ale obroty trzymają 1500 i ani grama mniej idealnie na linii oznaczającej 1500 :mad2: pytanie czy jak jest nieszczelny dolot to obroty mogą się tak trzymać ? bo wyleciała mi tulejka przy separatorze oleju i kurde nie mogę jej znaleźć
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

też mam podobny problem. Na zimnym silniku czuć zapach benzyny z wydechu. Ostatnio wymieniłem sondę lambda na uniwersalną Boscha (błędy zostały wykasowane), w tamtym roku wymieniałem świecę i przewody wn. Poza tym mam instalację lpg II gen a mój silnik to M43B16. Wydaję mi się, że auto pali stosunkowo za dużo Pb podczas rozruchu i nagrzewania. Myślicie że wymiana cewki pomoże? (ps. w tym silniku jest tylko jedna cewka?)

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.