Skocz do zawartości

czarny19

Zarejestrowani
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czarny19

  • Urodziny 16.06.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 316 silnik m43 rok 1993
  • Lokalizacja
    Bytom

Osiągnięcia czarny19

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Podmieniłem silnik w swojej buni ale mam z nim problem :rozpacz: Dałem taki sam silnik jak miałem mianowicie 1.6 m43 , kompletny razem z wiązką itd, wrzuciliśmy go do środka wszystko ładnie podpięte chce odpalić a tu kręci rozrusznik ale silnik nic , myślałem że musi się odpowietrzyć ale chwilę kręciłem i dalej nic , paliwo dochodzi do filtra to na pewno czy dalej to nie wiem bo zastał mnie deszcz , ale co jeszcze ciekawe wydaję mi się że nie ma iskry , i się tak zastanawiałem czy czasami ten silnik nie miał immo teraz pytanko czy da się to sprawdzić ? i jeżeli był immo czy da się to ominąć , komputer w aucie został mój ze starego silnika proszę o jakieś sugestie
  2. za dużo informacji w tym temacie co podałeś to nie ma . Nie wiem teraz czy pisać tu czy w tamtym temacie ale na razie napisze tutaj . Jeszcze mam pytanko co do tego ews u mnie w aucie tego nie a jak kupie silnik co to miał to będzie problem ? chce kupić silnik bez osprzętu .I jeszcze najważniejsze da się jakoś sprawdzić silnik w jakim jest stanie? mam miernik ciśnienia sprężania ale czy można robić pomiar w wyciągniętym silniku ?
  3. Witam w przyszłym tygodniu planuje wymianę silnika , w moim aucie jest silnik 1.6 m43 teraz pytanie czy mogę go zastąpić silnikiem 1.8 m43 i czy podzespoły są takie same ?? Moje auto jest z 1993 , a mam na oku silnik z 95 ale z tego co widziałem na zdjęciach to on ma dwa czujniki na przepustnicy robi to jakąś różnice ? I jeszcze jedno na co zwrócić szczególną uwagę przy wymianie i co opłaca się od razu wymienić ? _______ Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss
  4. ściągnąłem głowice i zawór ssący na tym cylindrze nie domknięty , krzywki są u góry czyli zawór powinien się zamknąć ,ale się nie domyka. i To samo jest z zaworem wydechowym na 2 cylindrze
  5. przeprowadziłem dzisiaj test ciśnienia sprężania i tka na 1 cylindrze 14 ,5 2 - 14.5 3 - o :?: wlałem troche oleju i dalej 0 wskazówka nawet nie drgnęła 4 14,5 mierzone na zimnym silniku gdyż auto ciężko pali i nie chce ludziom z mieszkań zrobić komór gazowych :) strasznie kopci paliwem . Będę go jutro rozbierał zobaczymy co tam się stało . A co wy sądzicie o tym ? poszły pierścienie ?
  6. jak mam jeździć po mechanikach i każdemu płacić ( zresztą już płaciłem ) to wole kupić silnik z innego bmw i go przerzucić . Jutro pomiar ciśnienia i się okaże czy warto to robić . Ale po tych perypetiach z tym bmw odeszła mi ochota na kolejne bmw :( A co twój brat miał nie tak ?
  7. Wracając do tematu mojego silnika , a dokładnie tej bogatej mieszanki , powymieniałem parę kolejnych rzeczy i dalej lipa :( Wymienione zostało : cewka + kable , pompa paliwa (nowe) , regulator ciśnienia paliwa(nowe) , oba czujniki temperatury płynu chłodzącego (nowe), czujnik wałka rozrządu (nowy) , uszczelniony dolot a problem pozostał dalej , wykręcając świece obie środkowe są zalane paliwem , natomiast obie zewnętrzne okopcone . Całkiem niedawno przez nie uwagę , mechanika do kolektora ssącego wpadła tulejka aluminiowa , i zablokowała zawór ssący na bodajże drugim cylindrze , tulejka została zmiażdżona , udało się ją wyciągnąć po dość mocnym naciśnięciu zaworu i wyskoczyła , pytanie czy mógł się uszkodzić zawór? czy da się to sprawdzić bez wyciągania głowicy? i ostatnie najbardziej nurtujące mnie pytanie jeżeli zawór na 3 cylindrze będzie uszkodzony i będzie puszczał paliwo , to dlaczego na drugim dzieje się to samo ?? ma ktoś jakiś pomysł ?
  8. czarny19

    Zamulony silnik m43 1.8

    Więc tak wymieniłem komputer i cewkę zapłonową co ciekawe auto odżyło rusza po piskach , ale obroty trzymają 1500 i ani grama mniej idealnie na linii oznaczającej 1500 :mad2: pytanie czy jak jest nieszczelny dolot to obroty mogą się tak trzymać ? bo wyleciała mi tulejka przy separatorze oleju i kurde nie mogę jej znaleźć
  9. czarny19

    Zamulony silnik m43 1.8

    ta sonda co jest w aucie ma może z pół roku i już by padła? firma bosch
  10. czarny19

    Zamulony silnik m43 1.8

    sonda jest nowa , tylko cały czas okopcona :( jeszcze pytanie czy jeżeli cewka nie podaje iskry w danym momencie , czy wtedy paliwo zostanie nie spalone i zaleje świece? czy cewka ma wpływ na spalanie paliwa?
  11. czarny19

    Zamulony silnik m43 1.8

    Podepnę się pod temat bo nie chce zakładać kolejnego :) Chciałbym się dowiedzieć co steruje mieszanką paliwową , chodzi o to że auto jest zamulone pierdzi z rury , w spalinach czuć benzynę, wymieniłem pompę paliwa , i regulator ciśnienia paliwa nic nie pomogło . Wykręcam świece , albo czarne albo zalane paliwem odkręciłem sondę końcówka czarna :mad2: kupiłem kompa okazało się że nie podchodzi bo kolo mnie poinformował że to z auta z immo a ja mam bez , co jeszcze proponujecie podmienić? raz byłem na kompie wykazało że za bogata mieszanka i nic więcej .
  12. serwo wymieniłem hamulce odpowietrzone , wody w serwie nie było , twardy pedał miałem chyba dlatego że zablokowały się hamulce z tyłu (bębny ) dopiero jak potraktowałem je młotkiem puściły , musze zrobić ich remont :) co do mocy to coś mi padł i to konkretnie
  13. jeszcze pytanie napisałeś że sterownianie wtryskami , a co nimi steruje?
  14. wymieniłem jeden wtrysk gdyż po odpięciu nie było różnicy w kulturze pracy silnika ale chyba wtopiłem kasę , na tym nowym wtrysku to samo odpinam i żadnych oznak tak choćby silnik nie działał na 1 cylinder , wymieniłem regulator ciśnienia paliwa na nowy nic , nowa pompa paliwa i cały czas to samo ciężko pali dopiero jak dołożę gazu to odpala chodzi jakby działał na 2 cylindry , odkręciłem świece okopcone wykręciłem sonde to samo czyli za bogata mieszanka już tego nie rozumie :mad2: ,sprawdziłem dolot powietrza , wszystkie przewody itd nic nie znalazłem . Zostało już do zmiany tylko chyba czujnik przepustnicy ,czujnik wałka rozrządu i cewka , da się jakoś sprawdzić te czujniki?
  15. panowie szukam kogoś z okolicy kto zgodziłby się na przekładkę paru części jak cewka itp , gdyż kupowanie wszystkiego po kolei mija się z celem , nie wiem gdzie taką prośbe napisać więc pisze tu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.