Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Jestem posiadaczem bmw 525 24v z plastikowym

kolektorem i chce zamontować gaz problem jest

oczywiście cena instalacij.Czy zda egzamin inst.

zwykła za 1500 zł czy trzeba montować sekfencje

za 3500 zł.Czy ktoś z was jeżdzi na zwykłej inst.

na takim silniku :doh:

Opublikowano

dodam tylko ,że kolektor plastikowy jest narażony na uszkodzenie po detonacji jak by coś sie nazbierało wystąpi detonacja i masz po kolektorze ... ja bym ładował sekwencje .... ale uważaj bmk na gaz lubią głowice padać... ja włąsnie to przerabiam... 3 mc na gazie... i coś padło jutro bee wiedział co ... i zawsze szukaj na forum chociaż troszke... nie musisz znaleść tematu ale prubuj...

Pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
Wiam , ja mam BMW 525i 24V. 3 miesiące temu założyłem do niej gaz , zwykła instalację za 1500zł i jak narazie jestem bardzo zadowolony. Nic kompletnie sie z nia nie dzieje, nie strzela i jezdzi jak dawniej. Mam nadzieje ze bedzie tak dalej. Wiem jednak ze trzeba zawsze pamiętać o wymianie świec , bo to bardzo ważne na gazie, bo w innym razie będzie Ci strzelał. Kolega jezdzi tak juz 3 lata i nigdy nie miał problemu. Pozdrawiam.
Opublikowano
jak chcesz miec kłopoty to nie zakładaj sewencji.nie masz zbyt dużego silnika to na innej instalce niż sewencja poczujesz spadek mocy.spalanie w twoim przypadku na normalnej instalce ok. 15 l na sekwencji ok. 13 l.w zeszłym tygodniu widziałem A-4 po strzale w kolektor.koszt naprawy ponad 6 tys. zł.im więcej teraz zaoszczędzisz tym wiecej włożysz potem.
czasami się mylę
Opublikowano

HMMM? Witam.

Wlasnie chce zalozyc gaz do bmw 520i 2.0l 24v 6cyl.plastikowy kolektor i to co przeczytalem troszkie mnie zainteresowalo.

spalanie 15l, a 13l gazu to duzo jak ktos robi od 70 do 130 km dziennie.To okolo 100 do 150 zl miesiecznie.

I ewentualne koszty eksploatacji instalaci zwyklej a sekwent.

Moze nie warto oszczedzac, tylko zakladac sekwent?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
jak już pisałem nie ma co się zastanawiać i tylko sekwencję.szkoda tracić przyjemności z jazdy i mieć problemy z silnikiem.
czasami się mylę
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesu, aż mnie ciary przelatują...

Kolejny temat o LPG, czy nie znacie tego sposobu z :search: ??

 

Tak, wsadź II generację, może nawet zmieścisz się w 1300zł... do tego dolicz rozsadzony kolektor (koło 100 na szrocie) i przepływomierz (tej ceny już nie podam...). Tak w sumie to może tak z parę razy. Do tego częste wymiany świec, nierówna praca, duże spalanie, utrata mocy. Wieczne regulacje, bo założysz "u pana Tadzia", żeby było na początek taniej.

Tylko proszę, niech nie odzywają się ludzie, którzy chcą napisać "ja mam taką instalację i nie mam spadku mocy". Od razu odpowiedź: FIZYKI NIE PRZESKOCZYSZ, kryza w dolocie robi swoje. Jak nie wierzysz, jedź na hamownię, to się dowiesz (gdzieś na sieci jest przecież wykres BMW 525i z gazem II generacji...).

 

Krótko, jak chcesz jeździć normalnie, to MUSISZ wsadzić w sekwencję minimum 4500zł i koniec.

Kai
Opublikowano
_Kai_ mądrze pisze.zniszcz silnik a "oszczędzisz" grosze. 4,5 tys. instalacja do V6 lub V8 oczywiscie dolna granica cen. do R 4 od 3,5 tys.
czasami się mylę
Opublikowano

Kai jak ktoś nie czai o co chodzi z tą zwężką w dolocie to najprościej to tak ująć:

 

Jesteś zdrowy, możesz chodzić i biegać, i nic sie nie dzieje pozatym ze przy biegu szybciej oddychasz.

nagle dostajesz kataru i nos masz zawalony i ciężko sie oddycha, chodzić będziesz ale jakbyś miał oddychać tylko przez zawalony katarem nos podczas biegu to byś szybko padł i udusił się, poprostu nie jesteś w stanie przez zmniejszone dziurki od nosa zassać taką ilość powietrza jaką twój organizm potrzebuje żeby spalić odpowiednia ilość kalorii w mieśniach :mrgreen:

 

A prosta instalacja to własnie taki katar dla silnika ;) ma zwężke na dolocie i tyle

 

Podobno bloos czy jakoś tak po częsci załatwia problem z tłumieniem powietrza w prostych instalkach, dużo na ten temat jest na forum.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Wszystko ok... ale zastanawia mnie kilka kwestii.

Nie mówmy o spadku mocy. Jeżdząc za 1/3 ceny moge stracić te 20% mocy. Ale czemu wszyscy piszą tu że ta 2ga generacja sie tak sypie? Kilka moich znajomych ma taką instalacje i na prawde nie narzekają....

 

Ale nie o to mi chodzi. Jest druga strona medalu. Skoro takie E34 z 92 roku z silnikiem 2.0 150KM kosztuje 10tyś złotych... to nie uwazacie ze to lekka przesada ładować 5.5 tyś złotych w instalacje??? Rozumiem, że ktoś ma auto za 40 tyś.. to instalacja stanowi powiedzmy 20% ceny auta... ale nie 50-60% !!!!!

 

Oczywiście, że chciałbym sekwencje... lubie moc i lubie wiedzieć, że mam coś extra.,. ale cena jest kosmiczna i nie do takiego auta.

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Opublikowano
..............................................Kilka moich znajomych ma taką instalacje i na prawde nie narzekają....

 

... to nie uwazacie ze to lekka przesada ładować 5.5 tyś złotych w instalacje??? Rozumiem, że ktoś ma auto za 40 tyś.. to instalacja stanowi powiedzmy 20% ceny auta... ale nie 50-60% !!!!!

 

Oczywiście, że chciałbym sekwencje... lubie moc i lubie wiedzieć, że mam coś extra.,. ale cena jest kosmiczna i nie do takiego auta.

 

No to mamy odpowiedz na pytanie. Coś za coś. ja też mam instalke w swoim M50 B20 i nie narzekam, ale chetnie bym widzial sekwęcje;)

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
w innych instalacjach niż sekwencja nie należy pytać czy coś walnie ale kiedy.jak będziesz regularnie przebiegał w poprzek autostrady to też może nigdy nic ci się nie stać ale większość długo nie pobiega.tak samo z instalacjami gazowymi.w instalkach I, II, III generacji gaz jest przez cały czas wpompowywany do kolektora dolotowego.w kolektorze gazu gromadzi się coraz więcej i nie jest on na bierząco usuwany do silnika.wystarczy jakiekolwiek przebicie elektryczne, zbyt duże ciśnienie gazu, przegrzanie gazu a następuje tak zwany strzał.siła tego strzału zależy od ciśnienia i ilości cylindrów silnika.inna będzie w 316 a inna w 540, skutki mogą być różne, albo praktycznie nic albo zniszczenie silnika.oczywiście koszt instalki ma niebagatelne znaczenie dlatego lepiej jeździć na benzynie niż założyć dziadowską instalacje i narazić silnik na zniszczenie gdyż wtedy koszty będą znacznie większe niż przewidywane oszczędności.
czasami się mylę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.