Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z zasięgiem kluczyków, od miesiąca widzę że gorzej reagują (tzn. bliżej łapią sygnał jeżeli chcę otworzyć czy zamknąć auto niż było wcześniej). Teraz jest to maksymalnie 30 m, a było 200 m.

Jeździłem na przemian z dwoma, myśląc że są rozładowane, ale to nic nie pomogło. Byłem w serwisie i mówią że wszystko jest ok. Antena dobrze nadaje i odbiera.

Może ktoś miał podobnie. Dajcie znać.

Dzięki

Opublikowano
Ja mam tak , że kluczyk działa tylko przy aucie jak juz odejde nawet na metr to moge sobie naciskac do woli i nic. Na początku mnie to drazniło teraz się przyzwyczaiłem ale generalnie lipa z tymi odbiornikami. Może ma ktoś pomysł co z tym zrobić.
Opublikowano

Dziwne że tak blisko ... ja muszę chować kluczyk przed małym artystą domowym, gdyż mój central łapie z odległości jakieś 40-50m(a może i więcej ale nie sprawdzałem) i na samym początku otwarł mi zdalnie ;) kilka razy samochód.

Myślę że to kwestia odbiornika w pojeździe lub zakłóceń w okolicy (fale radiowe, anteny inne nadajniki) - bo tak też mi się zdarzało w poprzednich pojazdach że w jednym miejscu łapał z 50 metrów a w innym musiałem być 2-3m od pojazdu.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

żeby zwiekszyć zasięg dotknij grotem kluczyka swój język i naciśnij.W ten sposób poprawia się znacznie zasięg :D

P.S testowałem osobiście. :D.Jak sie mylę i kluczyk w e60 nie ma grotu,to przepraszam

never again N46
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

Poruszę temat zamka a mianowicie rano z pilota otwierają się tylko prawe i lewe drzwi przód a tylne i klapka od paliwa są zamknięte więc wsiadam i jadę parę kilometrów i słyszę takie ciche stuknięcie i dopiero wtedy zaczynają się otwierać i zamykać normalnie aż do następnego ranka.

Opublikowano
To chyba standardowa usterka 5 serii bo juz to tez przerabialem.Powodem jest odbiornik to oczywista sprawa a dlaczego? Z tego co mi powiedzieli w service w uk to wilgoc i jeszcze raz wilgoc,ale skad to sie wzielo to do dzisiaj niewiem,poprostu wymienilem na nowy i otwieram z bardzo dalekka tak jak sie powinno otwierac auto.Dodam tylko ze mnie osobiscie tak to denerwowalo ze nawet z metra nie moglem zamknac auta,wiec czasami go poprostu nie zamykalem na terenie pracy bo wstyd bylo stac kolo klasy premium i naciskac pilota jak uposledzony i w dupie mialem czy mi ukradna czy nie.W E39 centralny zamek dzialal lepiej i nigdy nie bylo jakies chorej jazdy z falami,otwieral jeszcze z dalszej odleglosci niz E60.Ale wiem jakie to uczucie miec problem z otwarciem lub z zamknienciem fury :wink: ....to tylka taka mala namiastka defektu systemu;)
The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano
To chyba standardowa usterka 5 serii bo juz to tez przerabialem.Powodem jest odbiornik to oczywista sprawa a dlaczego? Z tego co mi powiedzieli w service w uk to wilgoc i jeszcze raz wilgoc,ale skad to sie wzielo to do dzisiaj niewiem,poprostu wymienilem na nowy i otwieram z bardzo dalekka tak jak sie powinno otwierac auto.Dodam tylko ze mnie osobiscie tak to denerwowalo ze nawet z metra nie moglem zamknac auta,wiec czasami go poprostu nie zamykalem na terenie pracy bo wstyd bylo stac kolo klasy premium i naciskac pilota jak uposledzony i w dupie mialem czy mi ukradna czy nie.W E39 centralny zamek dzialal lepiej i nigdy nie bylo jakies chorej jazdy z falami,otwieral jeszcze z dalszej odleglosci niz E60.Ale wiem jakie to uczucie miec problem z otwarciem lub z zamknienciem fury :wink: ....to tylka taka mala namiastka defektu systemu;)

 

 

jaki koszt wymiany??

Opublikowano
Wszystko fajnie z tą wilgocią tylko moje auto mogę otwierać pilotem z daleka i z bliska bez problemu więc proszę jeszcze o jakieś komentarze.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
U mnie to samo max 1,5 metra i do tego na wysokości szyb np. bagażnik musze otwierać podnosząc rękę na wysokość tylnej szyby, o otwarciu z pilotem w kieszeni np. na zakupach moge pomażyć.Jak to ogarnąć żeby działało normalnie ?
Opublikowano
Część górna pasków metalizacyjnych (Tych co ogrzewają szybę) służy jako antena. Jak jest kiepski kontakt z kablem do modułu anteny (wzmacniacza) to może być taki objaw. Warto sprawdzić kontakt, czy nie zaśniedziały, bo przy szybie lubi być wilgoć.
Pozdrowienia od lenia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem czy w E60 tak samo ,w E61 na górze klapy bagażnika jest spoiler w którym znajduje się moduł odbiornik .

Na forum jest gdzieś dokładnie opisane jak się do niego dostać .

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich.

Przeczytałem wasze problemy i miałem podobny problem a mianowicie ze wogle z kluczyka nie chcial mi dzialac centralny w e61 i znalazłem rozwiazanie :)

Moduł w e61 znajduje sie na tylnej szybie tam gdzie swiatło stopu

Trzeba odkrecic 4 srubki pod szyba i potem zsuwamy do dołu.

Wymontowałem moduł umyłem płyte elektroniczna srodkiem do mysia płyt komputerowych i przelutowalem wszystkie styki

Wyczysciłem wszystkie kostki nakładłem wazeliny technicznej i wszystko smiga jak ta lala :)

W e 61 jest problem taki ze zacieka po listwie od stopu ( w podłonczeniu listwy stopu znajduje sie antena na tej samej listwie)

Byłem w serwisie i chcieli mi wymieniac kluczyk cena kluczyka 630 + kodowanie 40zł

Opublikowano
Nie wiem gdzie jest w e60 moduł ale mysle ze przyczyna jest ta sama :) (wilgoc i brak kontaktu na stykach)
Opublikowano
witam nie iem czy ktos jeszcze czyta ten temat ale mam ten sam problem co uzytkowik jahec zrobilem tto co pisal w poscie ale u mnie to nic nie dalo dalej mi pilot nie dziala co zrobic?
Opublikowano

kolego ale czy ten pilot daje oznaki życia mam na mysli czy nieraz uda ci sie zamknac z pilota czy nigny nie zamknels po tej awari

u mnie bylo tak na zmiane raz dzialal raz nie

bo jesli nie udalo ci sie zamknąć nawet 1 razu to mysle ze bedzie konieczne nowy kluczyk i kodowanie

Opublikowano

witam

w moim e61 mam taki sam problem z tym że do tych usterek mam jeszcze jedną - radio straciło zakodowane stacje i nie mogę ich zapamiętać ponownie.

Cz przyczyną, może być też ten wzmacniacz na tylnej szybie?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam..

Zrobiłem dzisiaj to samo co opisał ..

Witam wszystkich.

Przeczytałem wasze problemy i miałem podobny problem a mianowicie ze wogle z kluczyka nie chcial mi dzialac centralny w e61 i znalazłem rozwiazanie :)

Moduł w e61 znajduje sie na tylnej szybie tam gdzie swiatło stopu

Trzeba odkrecic 4 srubki pod szyba i potem zsuwamy do dołu.

Wymontowałem moduł umyłem płyte elektroniczna srodkiem do mysia płyt komputerowych i przelutowalem wszystkie styki

Wyczysciłem wszystkie kostki nakładłem wazeliny technicznej i wszystko smiga jak ta lala :)

W e 61 jest problem taki ze zacieka po listwie od stopu ( w podłonczeniu listwy stopu znajduje sie antena na tej samej listwie)

 

Prawie kałuża w tym pudełku, gdzie mieści się moduł Komfortu ,objawy takę jak piszecie reset licznika i stacyj radiowych,nie reagowały drzwi na kluczyk. Aha zrobiłem tez szybę bo tez była zablokowana ,nie trzeba rozbierać osłony klapy wystarczy zrobić zwarcie na listwie lutowanej w tym przycisku ot otwierania szyby dosłownie 2 ma igłami wbić się w lutowane ścieżki i sama się otworzy,,,,,,,,wymiana tejże ścieżki z przyciskiem w komplecie to 120 zł w ASO Olsztyn. W ASO zaproponowali odrazu wymianę ważkie kabli. POZDRAWIAM.

Opublikowano
Czy przedmówca może dołożyć słownik do swojego postu . Sorry ale ja tego nie kumam są setki edytorow w sieci, a jeżeli piszesz z Kom to tez nie jest tłumaczenie bo sam używam do przeglądania forum, i tylko czasem polskich znaków nie wstawia.Ogarnij polska pisownie i skladnie
Opublikowano

do przedmówcy ważna jest treść i dzianinie..mądrala pisowni..........

 

A do tematu otwierania awaryjnie szyby z tylu to ,można odkręci wycieraczkę tył i sam uchwyt z przyciskiem do otwierania szyby ostrożnie do góry , pokażą się dwa kabelki ,,reszta z igłami to samo zwarcie i szyba do góry..

Pozdrawiam.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czyli kolego moj opis sie przydal pomoglo tobie widze:)

Nawet nikt nie podziekowal

Widze ze wiedze lepiej zostawic dla siebie po nawet nikt nie podziekuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ktoś tu widze na owacje liczył :D :D no widzisz, czasem tak jest, że nie docenią...a co do kluczyków to mogę wrzucic od siebie nie poruszaną a również istotną kwestię jak kluczyk przed i po lifcie, te stare bez wymienialnej baterii z natury słabo działają i tak jak napisał kolega z uk jedynie wymiana przyniesie długotrwałą znaczącą poprawę, niby ładują się w stacyjce i można go intensywnie wzbudzic w asowskim key readerze ale jak nie robisz tam akurat jako telefonistka to może byc trudno :) szłyszałem o wymianach baterii, tej niewymienialnej, podobno idzie. no ale jeśli problem dotyczy nowego kluczyka, który i według mnie, sprawny działa ze zbyt daleka, to wtedy można się przyjrzec owemu modułowi pod spojlerem on zawsze ma przechlapane z wodą a i za niejedno odpowiada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.