Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Co jest grane stoje na światłach a za mną dużo dymu (para wodna) normalnie chmura.

Co to może być ?

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
uszczelka pod glowica, sama glowica, blok - po prostu gdzies jest dziura w ukladzie chlodzenia i plyn wali do komory spalania z tad para :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
czy dym zanika,czy jest cały czas. Jadac dzis rano tez mi podymił ale jak złapał tem. to przestał(normalka przy tej pogodzie)
Opublikowano

Dym najczęściej jest jak stoje na światłach bo być może w czasie jazdy go nie widze.

Dodam , że co miesiąc dolewam do układu chłodzenia okolo - 500 ml plynu.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano

Witam.

Duze spadki temp. nocą sprawiają, iż auto z rana po odpaleniu kopci parą wodną, do momentu zagrzania się układu wydechowego. Zanim zaczniesz ściagać głowicę upewnij się, że oprócz znikającego płynu nie towarzyszą temu zapowietrzenia układu chłodzenia, twardniejące węże, wyrzucanie płynu ze zbiorniczka. Ewentualnie przypomnij sobie, czy kiedyś podobne problemy miałeś. Znikający płyn może byc przyczyna wycieku a para z wydechu jest normą przy obecnych spadkach temperatury.

Opublikowano
to normalne ze paruje spaliny sa cieple a na dworzu coraz zimniej chyba ze zapowietrza ci sie uklad chlodzenia a to ze ubywa plynu zobacz czy nie masz gdzies wycieku

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano
Hej, czasami mam ten sam problem co ty. Jesli zgasze auto na wlaczonej klimie i po jakiej godzince go odpalam wtedy wali mi bialym dymem jak swieca dymna,potrafi nawet zadymic podczas jazdy. Jak przed wylaczeniem silnika powylaczam wszystkie nawiewy i klime wtedy zapala normalnie bez dymu nawet po kilku dniach postoju.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Dym u bmki to normalne - paruje para wodna. Ale u mnie ubywało tyle płynu to musialem wymienic uszcelke pod głowicą. :naughty: Lepiej to sprawdzic

Freude am fahren

http://img481.imageshack.us/img481/483/img0050ek9.jpg

Opublikowano
Mnie też lekko dymi na początku, poźniej jest spokój - zanim rozgrzeje się silnik i katalizator to jest normalny symptom

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
Mam wycięty katalizator i dymi mi non stop czy ciepły czy zimny ale ogólnie wbijam w to że za mną jest kłęba dymu niech inni użytkownicy szos zastanawiają się dlaczego a jak pomyślą że silnik na wykończeniu to zapraszam to małego wyścigu z 4.0 !!
Opublikowano
dymi mi non stop

 

dymienie a parowanie to chyba dwa osobne tematy, a skoro tobie dymi to masz uszczelniacze zaworów zapewne do wymiany,bądz pierścienie! i niemasz sie czym chwalić, i napewno nie jest to spowodowane wyjeciem katalizatora :duh:

Opublikowano

Ja uważam że jest się czym chwalić. A mialem na mysli wode w postaci lotnej czyli parę.

I po sprawdzeniu wiadomo że to tylko zależy od gazu. Na benzynie nie paruje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.