Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

...no najsłabszy niut w serii jaki miałem, zazwyczaj mają ok 550-570Nm, w tej sztuce słabiej wstawał boost, jedyne co, to miał stosunkowo wysokie ciśnienie na dpf, ale regeneruje systematycznie, prawdopodobnie , standardowo przy tak zrobionej mapie, podwyższone egt załatwi sprawę przy pierwszej, mocniejszej przejażdżce po autostradzie

co do przesuniecia momentu, rzyczenie było nie przekraczać 600Nm :!: wiec zrobiłem wiecej, ale wyżej, tłumacząc że tak będzie moc, a obciążenie napędu mniejsze, nie mogłem go przeciez wypuścić na 300KM :wink:

Opublikowano
35d nigdy nie trzymają serii, jest sporo o tym na necie

 

http://img98.imageshack.us/img98/1230/bmw535d272km.jpg

 

 

Moja miała 10Nm na minusie ale za to 6 koni wiecej w serii,więc jak widać nie wszystkie...

A tutaj przy takim braku niutona,sklanialbym sie bardziej do stwierdzenia ze samochód coś niedomaga...

Opublikowano

dobra @pieczek, to ze Twoja tryzmala nie znaczy ze wszytkie trzymaja... Wiem juz dobrze z poprzednich stron ze Twoja trzymala :D Widzialem tez kilka innych wykresow gdzie nie tryzmalo dlatego padlo pytanie do GCS- WTF czemu nie trzyma.

Ty masz widocznie auto od helmuta ktory jej nie szczedzil i dobrze ja odmulil i juz :cool2:

Opublikowano
dobra @pieczek, to ze Twoja tryzmala nie znaczy ze wszytkie trzymaja... Wiem juz dobrze z poprzednich stron ze Twoja trzymala :D Widzialem tez kilka innych wykresow gdzie nie tryzmalo dlatego padlo pytanie do GCS- WTF czemu nie trzyma.

Ty masz widocznie auto od helmuta ktory jej nie szczedzil i dobrze ja odmulil i juz :cool2:

Wykres nie jest moj,tylko kolegi @boltos,ale widocznie jego tez odmulona przez helmuta :mrgreen:

Gadanie,ze każda nie trzyma to generalizowanie moim zdaniem bo tak nie jest. :cool2:

P.S

Moja nie jest od Helmuta,to tak dla twojej wiadomości :mrgreen:

Opublikowano
male ma to znaczenie w X6 i X5 jak szperalem to co druga ma problem z moca. Nie wiem zwaze swoja to Ci powiem co i jak . Bedzie duzo brakowac to sie bede zastanawiac, naraize pytalem o ten konkrety egzemplarz.
Opublikowano

zwykła eksploatacja ...

 

X przeważnie są od "businessmanów", którzy raczej kładą lachę na docieranie i eksploatację (czyli przeglądy w pakiecie, auto katowane na zimnym przez spóźnionych rodziców gnających z pociechami do szkoły...)

 

mmcv: jestem lekko zdziwiony, nie znam sią zbytnio na używkach ale kupując "takie" auto to oprócz sprawdzenia "lakieru" przed kupnem nie odwiedziłeś hamowni :?:

 

dla mnie auto z "słabą" serią naprawione przez chip (jeżeli nie był to problem softu) to dla mnie b. ale to b. słaba forma rozwiązania problemu...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

mmcv: jestem lekko zdziwiony, nie znam sią zbytnio na używkach ale kupując "takie" auto to oprócz sprawdzenia "lakieru" przed kupnem nie odwiedziłeś hamowni :?:

hmm dobre pytanie :cool2: . Auto "sprawdzalo sie" pare godzin i po 9tys przebiegu wyglada na to ze dobrze sie sprawdzilo bo jest tak jak byc powinno. Natomiast hamownie tym razem sobie odpuscilem , dupo hamownia wprawdzie nie odrozni 20 od 40nm / 10-20km , ale wsiadajac z 530manual z podobna moca i wiekszym niutonem mialem wrazenie ze jednak tej mocy (moze nie tyle momentu) jest podobnie.

Nie ma co gdybac :roll: nie cierpie na brak mocy, zhamuje to sie dowiem. Jak beda jakies widocznie problemy z seria - czytaj -60nm , -30koni to bede sie glowic. Dopuszczam wartosci 270/550 takze zobaczymy kiedys,bedzie minimalnie gorzej plakac nie bede :D

Opublikowano
dla mnie auto z "słabą" serią naprawione przez chip (jeżeli nie był to problem softu) to dla mnie b. ale to b. słaba forma rozwiązania problemu...

...gość jeździ autem do okoła Londynu od 2 lat, 0 problemów, 0 błędów w silniku, poza lekko przypchanym dpf wszystko w normie, więc nie było to rozwiązywanie problemu, tylko lekka modyfikacja :wink:

...a na temat trzymania serii w x-drive było juz sporo...

Opublikowano

Rodzynek od nas :D

 

Chyba najmocniejsze M57 w Polsce :P 330D 184KM + NITRO.

 

 

http://imageshack.us/a/img547/9217/lesm.jpg

 

Skrzynia automat.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Rodzynek od nas :D

 

Chyba najmocniejsze M57 w Polsce :P 330D 184KM + NITRO.

 

 

http://imageshack.us/a/img547/9217/lesm.jpg

 

Skrzynia automat.

Naprawdę niezłe osiągi :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Rodzynek od nas :D

 

Chyba najmocniejsze M57 w Polsce :P 330D 184KM + NITRO.

 

 

http://imageshack.us/a/img547/9217/lesm.jpg

 

Skrzynia automat.

 

 

jest wynik :cool2:

 

Matima'y fura??

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.