Skocz do zawartości

<t>co wybrać: chip na 270KM czy szperę</t>  

20 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pytanie jak teraz u Ciebie jest z trakcją, ale z osobistych doświadczeń uważam że trakcja jest ok, a mocy nigdy za dużo.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano (edytowane)

przejedź się parę razy na podjeżdżawki - np. do Ułęża z Wróblem i wtedy zdecyduj czego bardziej Ci potrzeba do urwania kolejnych sekund.

osobiście przeznaczyłbym tę kasę na... siebie - czyli podniesienie swoich umiejętności. nie wiem jak to jest u Ciebie, ale ja stwierdziłem, że jeszcze przez czas jakiś najsłabszym ogniwem w moim samochodzie będzie kierowca i to jego trzeba doinwestować. potem można będzie pomyśleć o mechanice...

Edytowane przez FierceDog

Pozdrawiam,

Rafał

"It`s not the size of the dog in the fight, it`s the size of the fight in the dog" Mark Twain

http://img72.imageshack.us/img72/2328/1727269a1200bw1a.th.jpghttp://img442.imageshack.us/img442/8869/1737368a1200bwa.th.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakie sa koszty wymiany dyfra ?

 

Moim zdaniem zainwestuj w czipa, później zdecydujesz co z dyfrem.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Jak byłem na zlocie BMW w Kielcach i było mokro to problemy z trakcją były duże, wyjścia z zakrętów były na pól gwizdka.

Generalnie jest problem z przyspieszaniem na zakrętach.

Koszty:

chip 2-3 tys

szpera 5-6 tys

Opublikowano
Mówiąc szczerzę przy tej mocy standardowe systemy stabilizujące tor jazdy wystarczają wiec uważam że nie ma sensu pakować pieniądze w szpere a co do chipa kolega ma i wgniata w fotel więc Gorąco Polecam:) A jeśl chodzi o tylni napęd to ile by nie było mocy to i tak pójdzie bokiem:P
Opublikowano
osobiście przeznaczyłbym tę kasę na... siebie - czyli podniesienie swoich umiejętności. nie wiem jak to jest u Ciebie, ale ja stwierdziłem, że jeszcze przez czas jakiś najsłabszym ogniwem w moim samochodzie będzie kierowca i to jego trzeba doinwestować. potem można będzie pomyśleć o mechanice...

:cool2: :cool2: :cool2:

nastepnie, zastanow sie do czego bedziesz uzywal auto:

1) do zabawy (tory, zloty, spotkania, "szpan") - to tylko szpera :cool2: ,

2) do jazdy na co dzien, gdzie nie mozna sobie pozwolic na dluuuugie boki (a standardowa :mad2: , elektorniczna :mad2: i tak pozwala na zdecydowanie wiecej niz "granica psychiczna normalnego kierowcy :mrgreen: ") ale trzeba czesto uciekac przed autem, ktore nie zauwazylo, ze Ty jedziesz na zielonym a on na czerwonym :mad2: lub na trasie Pan/Pani w sluzbowym VW/FORD/TOYOTA bedza chcieli Ci udowodnic, ze i Tak ich nie wyprzedzisz - to tylko chip...

 

ja osobiscie do diesla nie montowalbym szpery, chociaz w benzynie mialem i bylem bardzo zadowolony, dlaczego nie:

1) zbyt maly uzyteczny zakres obrotowy aby wykorzystac "szpere",

2) w Twoim aucie z tego co pamietam masz automat i Tutaj nawet jak bedziesz umial jezdzic jak "M.Polody" to i tak nie wykorzystasz glownych zalet szpery...

fajny post :cool2: fajna mysl/pytania :cool2: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Ja na Twoim miejscu zrobiłbym remap w 3-ce a jeśli masz chęci i możliwości do kupił drugie auto do upalania . Moim zdaniem mocna szpera w aucie do jazdy na codzień, dieslu i to jeszcze AT to chybiony pomysł .

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Trzeba nazbierać funduszy :8)

Po programie to wogóle będzie masakra.

Mrugające lampki wolę na dyskotece, a nie na desce rozdzielczej.

A tak to tylne hamulce zużywają się szybciej niż przednie. :wink:

ale jest motywacja: szkolenie/szpera/program/satysfakcja bezcenna az chce sie pracowac :mrgreen: jak bylem jeszcze w podstawowce a na ulicach dominowaly polonezy to juz znalem Bedziesz Mial Wydatki :mrgreen: a na lampki jest sposob, wylacz DSC wychodzi najtaniej, palisz jedynie gumy ale i bez chipa jak jezdzisz tylko z dwoma pozycjami gazu: off/on to gumy tak jak dobrze wiesz :mrgreen: , dlugo nie wytrzymuja... :mrgreen: jak zrobisz szpere to bedziesz wspominal o starych "dobrych" kosztach z czasow gdy jej nie bylo...ktos "madry" juz na forum to pisal: sprawdz sam :cool2: jak powaznie myslisz o "szperze" to rob ja przed strojeniem bo po "szperze" i tak bedziesz wlasciwie zmuszony zrobic program (tak mi mowili jak jedzilem japonska :mad2: lodowka :mad2: )...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rufio- problem trakcji w Kielcach na mokrym to efekt specyficznego b. śliskiego asfaltu na torze.

Tak jak napisali AO i Fiercedog- inwestuj w siebie, naucz się dobrze dociążać osie w fazach pokonywania zakrętu a będzie dobrze!

A jeśli już coś modyfikować to moc ale pamiętaj o automacie, żeby on też nadążał za mocą i momentem silnika ;)

pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.