Skocz do zawartości

BMW E38 735I M62 drgania silnika nierówna praca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie.

Mam od kilku dni problem z bmw e38 3,5 i motor m62.

Mianowicie silnik drga i nie równo pracuje i ma mniejszą moc.

Dodam jeszcze ,że wymieniłem świece na NGK oraz przepływomierz używany.

Proszę o podpowiedź.

Co na początek zdiagnozować?

Opublikowano

Pierwsze ważne pytanie??

 

Czy wymieniałeś kiedyś odmę??

Czy uszczelki pod pokrywami nie przepuszczaja oleju do świec??

Czemu używany przepływomierz a nie nowy nowy kosztuje koło 400zł a używka z 200-300 skąd masz pewność, że jest prawny??

Świece rozumiem 4 elektrodowe ??

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
mialem a raczej mam podobny problem.a zaczelo sie od wymiany oleju.szlag trafil uszczelki pod klawiatura,autko jezdzilo jakies 2 tygodnie,i znowu zaczlo trzasc silnikiem nie rowno chodzil niskie obroty i slaba moc,podlaczylismy ja pod kompa i wykazalo ze przeplywomierz-oczywiscie kupilem nowy zalozylem go i silnik pracowal jak powinien ale tylko chyba ze 4 minuty i znow to samo.wiec nie wiele myslac pod kompa ja znowu i wykazalo ze sondy nie dzialaja prawidlowo i wlasnie zaraz jade je wymieniac.moja bestia to 730 v8 z 94r.i chcialem jeszcze zapytac czy to jest jeszcze e 32,czy juz e 38...
Opublikowano

kolego to jest chybA e38:>

 

u mnie byly podobne reakcje, na kompie pokazalo ze potencjometr przepustnicy wariuje....zanim go wymienilem rozebralem obie przepustnice i dokladnie wyczyscilem birolkiem. drgania ustaly:) oprocz tego bypass tez wyczyscilem, sporo brudu sie zebralo. polecam wszystkim nie zajmuje to sporo czasu efekty widoczne:)

Opublikowano
odma kolego jest pod zbiornikiem wyrownawczym plynu chlodzacego :) czyli od strony grodzi :)

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Tak gwoli ściłości... Nowy przepływomierz do M62 nie kosztuje 400 zł tylko około 1300 zł (BOSCH). Nawiązując do tematu... Jeśli nie pomoże wyeliminowanie tych usterek, o których piszą koledzy może tkwić przyczyna w module sterowania silnikiem. Może on nie zczytywać poprawnie danych z wtryskiwaczy. Pozdrawiam
Opublikowano

jak chcesz kupić ten przepływomierz w ASO to tyle kosztuje a ten sam przepływomierz Boscha kosztuje 400zł nie wierzysz popytaj u producenta tej części czyli w Boschu :norty:

 

Nie nie trzeba ściągać kolektora dolotowego bez tego tez się dostaniesz i wymienisz ale trzeba mieć małe i sprawne ręce :8)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Jeśli chodzi o przepływomierz w m62 to zależy od rocznika do 98 z okrądłym wtykiem - to ponad 1300 zeta a po 98 z wtykiem płaskim to do 400 zeta. Jeśli chodzi o brak mocy i nierówną pracę to może być wina czujnika wałka rozrządu /jednego z dwóch/....
Opublikowano

Nie nie trzeba ściągać kolektora dolotowego bez tego tez się dostaniesz i wymienisz ale trzeba mieć małe i sprawne ręce :8)

 

ona jest mocowana tam na jedną śrubę? oring nr 3 pewnie też do wymiany, a coś przy okazji trzeba ruszać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.