Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie specjaliści, znawcy tematu. Zwracam się do Was z prośbą o analizę wykresu który na pierwszy rzut oka wydaje się ok ale mi nie do końca odpowiada. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ddd2dca14115652a.html

Moim zdaniem Nm zaczynają rosnąć zbyt późno, poza tym zauważalny jest mały dołek który w czasie jazdy jest wyczuwalny. Chcąc gwałtownie przyspieszyć auto się delikatnie dusi po czym dostaje kopa. Mega kicha.

Czy waszym zdaniem jest to kwestia korekty programu czy problem mechaniczny ?

Proszę o konkretne odpowiedzi, nie chcę zaśmiecać forum.

 

Z góry dzięki za pomoc :-)

Opublikowano
wgrali Ci program po najmniejszej linii oporu (najlatwiejszy): zwiekszyli jedynie cisnienie doladowania o ~0,1Bara...czyli Twoje turbo wykonuje teraz jakies 15tys.obrotow na minute wiecej niz w ori serii...zaleta tego typu softu jest to, ze najmniej "koliduje" (zostal parktycznie zmieniony tylko 1 parametr i to o wartosc stala)...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Rufio programy P. Marka dla mnie sa klasa sama w sobie :cool2: tutaj sprawdza sie zasada placisz = wymagasz :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Dzięki za podpowiedź, niestety tunerzy mają teraz sporo pracy dlatego niektóre programy traktują z przymrużeniem oka. Na szczęście mam możliwość korekty lub zwrotu kasy z powrotem do serii. Co do Mastersa to byłem ponieważ się naczytałem pozytywów etc., fakt mają wiedzę tylko szkoda że zabrakło jej przy moim aucie. Kazali mi wymienić turbinę i wrócić na program. Okazało się że turbina zdrowa a problem który był okazał się błachy. Pozbycie się wady kosztowało mnie 126zł. W porównaniu z turbiną to mam jeszcze trochę w kieszeni. Pan Marek powiedział że "daje sobie rękę uciąć jeśli to nie turbina". Nie jestem mściwy, ręka przyda się do tworzenia kolejnych modyfikacji :-) Mam u niego jeszcze 2 hamowania więc nie będę palił mostów :-)

Czy programem da się złagodzić problem rosnącego momentu, chodzi o pozbycie się dołka na wysokości 1800obr ?

Opublikowano
w tym rzecz że nic nie nawaliło, kostka przepustnicy była wsunięta ale nie zapięta. Auto nie miało mocy z dołu, 15KM i 80Nm za mało. Stawiali na turbinę a tu taka błahostka :-)
Opublikowano
wgrali Ci program po najmniejszej linii oporu (najlatwiejszy): zwiekszyli jedynie cisnienie doladowania o ~0,1Bara...czyli Twoje turbo wykonuje teraz jakies 15tys.obrotow na minute wiecej niz w ori serii...zaleta tego typu softu jest to, ze najmniej "koliduje" (zostal parktycznie zmieniony tylko 1 parametr i to o wartosc stala)...pozdr.

 

jakie propozycje co do korekty ? Program robiłem w Kreatorze Mocy do którego chyba też się wybierasz jak mniemam ?? :-)

Opublikowano
Czy programem da się złagodzić problem rosnącego momentu, chodzi o pozbycie się dołka na wysokości 1800obr ?

oczywiscie, jezeli P. Marek "tak" sie pomylil :mrgreen: to wydaje mi sie, ze zrobi Ci korekte w cenie...ja bym go jeszcze troche pomeczyl i mozesz miec "cudo" o ktore trzeba bedzie jednak troche wiecej dbac :cool2: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
jakie propozycje co do korekty ? Program robiłem w Kreatorze Mocy do którego chyba też się wybierasz jak mniemam ?? :-)

kreator jak dla mnie OK, robia prosto ale skutecznie , dodatkowo w prosty sposob pomagaja "motorowi": to wytna jakas zwezke, zamiast filtra wstawia "przelotke", przeczysza dolot i juz jest za darmo "kilka" kucy wiecej... jako firma maja jednak mala wade: wgrywaja przewaznie to co da im V-tech i nie robia prawie zadnych korekt...byl kiedys w KREATORZE mlody chlopak o imieniu Bartek, on poprawial indywidualnie...swoja 330 tez bede robil u nich...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Dzięki AO, lecę do kreatora na poprawki zobaczymy co poprawią :-) Masz rację co do Bartka, kiedyś robił mi passata 1,8T. To była poezja :-) Nigdy nie miałem tak skutecznych 200KM jak wtedy, wrażenie jakby było dużo więcej... Napiszę co się zmieniło jak będę po zabiegu, pozdrawiam
Opublikowano
w tym rzecz że nic nie nawaliło, kostka przepustnicy była wsunięta ale nie zapięta. Auto nie miało mocy z dołu, 15KM i 80Nm za mało. Stawiali na turbinę a tu taka błahostka :-)

 

gdzie dokładnie jest ta kostka od przepustnicy bo już któryś watek czytam, ze może to powodowac problem

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
kostka jest pod deklem silnika, na przepustnicy przed egr-em. U mnie ona jest i była dobra, poprostu nie była zapięta i nie docierał sygnał do przepustnicy :-) kostka sama w sobie nie powinna powodować kłopotów...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.