Skocz do zawartości

prosze o pomoc w wyborze e34


M50B20

Rekomendowane odpowiedzi

co do kasy ja szukałem czegoś do 10tysi i nie było nic wartego tych pieniędzy, więc wziąłem najlepszą 2.0 jaka mi się trafiła, choć do ideału też trochę brakuje

 

5,5 tysia to ja wziąłem za e30stkę 2.0 w dobrym stanie i nie była to wygórowana kwota, więc w przypadku e34 za taką kasę musisz być świadomy że trzeba będzie w nią inwestować

ja na twoim miejscu poszukałbym jakiejś e30stki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja z E-34 to brałbym tylko 530 V8, 535i M30 lub 540 i ewentualnie sekwencja

 

525 ma za kiepski dół na mój gust, do tego żre prawie tyle co reszta bo jak kogoś 1 litr różnicy bawi to niech kupi tico. Co za różnica czy auto pali 12 czy 13???

 

Wziąłbym 540iA z sewkencja koszty spalania wychodza wtedy mniej jak 518i serwis tylko gorszy a osiagi i komforcik super :)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z E-34 to brałbym tylko 530 V8, 535i M30 lub 540 i ewentualnie sekwencja

 

525 ma za kiepski dół na mój gust, do tego żre prawie tyle co reszta bo jak kogoś 1 litr różnicy bawi to niech kupi tico. Co za różnica czy auto pali 12 czy 13???

 

Wziąłbym 540iA z sewkencja koszty spalania wychodza wtedy mniej jak 518i serwis tylko gorszy a osiagi i komforcik super :)

Może i w trasie spalanie się różni o litr ale w mieście wygląda to całkiem innaczej. I z drugiej strony po co pchać się w 4,0 i ładować śmierdzącą gazownię?? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kwestia sporna co gorzej śmierdzi :P

A druga sprawa te 286 koni potrzebuje paliwa 98-95 minimum a nie jakieś siki.

Nienawidzę gazu, miałem 3 auta na gaz i były słabsze od zwykłej benzynki i znaczniej więcej problemów sprawiały.

Więc każdy ma swoje zdanie i moje jest takie że nigdy więcej gazu, a Wy zrobita co chceta :D

O i jeszcze jedno najbardziej mi się podoba zapach diesla przerobionego na instalacje ,,olej z frytek" jak za takim się jechało to zawsze głodny się robiłem :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak założysz dobry gaz u dobrewgo gazownika to z tych 286 zostanie 270-280KM czyli 2 razy tyle co w TDS-ie nie będzie problemów z popmpą rotacyjną, wtrsykami turbiną itd.

 

Jechałem kiedyś 540i 6-gang podciągnięte na 310KM na sekwencji nie zauważyłem kiedy przeszedł z PB na LPG.

 

Do tej przejażdżki byłem przeciwnikiem LPG wtedy zmieniłem zdanie.

 

Po prostu miałeś 3 auta z dupna instalacja założoną przez bałwana i tyle. I nie uogólniaj do tego wszystkich aut z LPG.

 

Takie 540 pali średnio 16 litrów LPG czyli w przeliczeniu 8-10 litrów PB ( już wliczyłem paliwo na odpalanie ) czyli tyle samo co TDS ropy a wciąga TDS-a lewa nerką .

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co prawda to prawda,

 

a co do gazu wystarczy troche poczytac na forum LPG http://lpg-forum.pl/ i popytac sie to i owo i mozna sobie dobrac instalacje, ze nie bedziesz wiedzial ze na gazie jedziesz, nawet nie bedzie widac pod maska ze masz gazownie :) a koszty wiadomo LPG 2zl/ PB, ON - 4~

 

tam nie takie fury ludzie gazowali jak M50B20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, ze naczytalem sie wiele tutaj a jestem autorem tego tekstu. przejechalem sie tds-em 1 dzien i powiem szczerze ze pali troszke mniej, ale nie na tyle, zeby zabrac mi radosc z jazdy benzyna. Szukalem na allegro e34 2.5 i e36 2.5 i 2.3 compact, ale za to co dysponuje sa same łupy, czyli ok 5,5tysiaca. Wiem, ze ideala za ta cene nie znajde, ale poczekam, moze cos sie trafi.

No to gratulacje dla obu panów za 5,5 tyś 540 w sekwencji. Jak te auto dojedzie z miejsca zakupu do domu to będzie już sukces.

Druga sprawa co mnie obchodzi jakie auto weźmie mnie nerką czy nie wiem czym jeszcze tam. Kupiłem diesla nie po to żeby się ścigać bo nie ma czym.Próbujesz mi dopiec jakbyś miał jakieś kompleksy :D I za takie pieniądze to pełno jest takich gości co lata po osiedlu w gazie i chwali się że ma 750 v12 300 koni a auto chodzi na 6 cylindrów albo i wcale nie na benzynie... Ale co tam mam v12 i pełną elektrykę :P

Co do LPG napisałem ,że jest to moje zdanie i go nie zmienię, gdyby gaz był super paliwem to producenci aut już dawno by zrezygnowali z benzyny. Jest moda na cng ale nie bardzo się przyjmuje, a naukowcy bardziej idą w napęd elektryczny. No i jeszcze jedno skoro gaz nie szkodzi silnikowi ,to czemu potrzebuje benzyny?? Czemu jak jeździsz tylko na gazie łącznie z odpalaniem pojawia się masa problemów?? Fakty są takie, że gaz szkodzi silnikowi, czytając te porady z forum lpg owszem będzie lepiej, ale prawda jest taka ,że silnik będzie dostawał po tyłku tylko wolniej i nie tak drastycznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do LPG napisałem ,że jest to moje zdanie i go nie zmienię, gdyby gaz był super paliwem to producenci aut już dawno by zrezygnowali z benzyny.

 

ta, i nawet BMW wypuszczalo auto z fabryczna instalacja gazowa, nosilo piekna nazwe 518g :D

jest tez wiele aut, ktore montuja/montowaly instalacje fabrycznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy otworzyć instrukcje obsługi BMW na stronie nr 4 i jest tam napisane:

Wymagana jakość paliwa:

518, 535i zwykła benzyna o minimalnej ilości oktanów 91 Nie mylić tylko zalecanej z dopuszczalną...

520, 525, 530, 540 benzyna bezołowiowa super!! minimum oktanów 95 wiemy jakie mamy sytuacje z paliwami w naszym kraju i żadne zwykłe 95 nie ma tyle oktanów.

I to samo jest w Auto katalogu modele 1993...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra...ale nie dyskutujemy tu czy nasze polskie paliwa 95 mają tyle samo oktanów co niemieckie 95... bo tak to można zmanipulować bardzo wiele.

Fakt jest faktem-zarówno w instrukcji,jak i na klapkach wlewu tych aut pisze 95,a nie "w D 95 w PL-98"...Ja jeździłem w każdej na 95,jak mi sie zachciało to lałem 98 albo i więcej. Prawdą jest też że różnice pewne odczułem,ale to już inny temat. ;)

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm widzę, że właściciel TDS-a wie lepiej co ja mam lać do aut, które ja miałem a ty tylko o nich filozofujesz do tego bez konkretnej argumentacji. Bo mój znajomy ma rozwalone V12 z gazem ( pewnie na śrubkę co nie?? tego nie chcesz zauważyć ).

 

Ja miałem M50 na PB, M20 na PB, potem M30 tez na PB i obecnie M62TUB35 ( o ile Ci coś te nazwy mówią ) i wszystkie jeżdżą na PB 95 z Orlen przy przejściu na Vervę nie ma żadnej różnicy ani Shell V-power nic nie daje bzdety marketingowe.

 

Co do gazu jak widzisz nie miałem LPG ale jechałem paroma furami z dobrymi instalacjami ( Stag, Prince za 8000zł itp ) i wszystkie te auta pięknie chodziły właściciel 740i 4,4V8 miał pare KM różnicy w swoim V8 między PB a LPG Prince. ( zmierzone na hamowni na lotnisku w mojej obecności )

 

Zasada jest jedna chcesz oszczędzać trzeba najpierw wydać czyli zainwestować w dobrą instalkę.

 

Większość kładzie instalkę z poloneza do BMW a potem jest jak piszesz dobra instalacja tyle skróci życie silnika, że zamiast zrobic 800 zrobi 750 tysięcy km :) Ciekawe kiedy zrobisz taki przebieg ???

 

Wiadomo, że za 5,5 tysiąca nie kupi zdrowego 540 ale TSDA-a tym bardziej nie chyba, że ma w garażu zapasowa pompę i turbinę :)

 

Za taką kasę to najlepiej 535i z roku 1988-1990 i sekwencja

 

Nie mam kompleksów z tego co piszesz to chyba Ty je masz ja tylko stwierdziłem fakt, ze za tę samą kasę wydawaną na paliwo będzie miał auto wciągające TDS-a może zaprzeczysz??? M30 3,5 na sekwencji wciągnie TDS-a bez oporów na każdym biegu nawet na elastyczność.

 

To Ty mi wyglądasz na typowego użytkownika Diesla wierzacego w Świętego Niutonometra Wielkiego. Swoją drogą kolega ma zdrowego TDS-a a ja miałem zdrowie 520i M50 i mimo, że obydwa na manualu to niestety przegrał niedużo ale jednak. Więc te twoje M50 to było wspomnienie silnika.

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza sprawa napisałem że nie kupiłem tds-a do wyścigów bo nie ma czym się ścigać i nie do tego ten samochód jest zrobiony. Ehh ile razy jeszcze to muszę napisać żeby do Ciebie to dotarło?? Bo znowu mi piszesz, że mnie wszystko bierze na każdym biegu. Druga sprawa w którym miejscu napisałem koledze żeby kupił TDS-a?? On sam napisał, że ma lepszą frajdę z benzyny i chce 520 lub 525, a moja odpowiedź była do Twojej propozycji 540 z sekwencją za 5,5 tyś. Trzecia sprawa nie jestem miłośnikiem diesla właściwie jest to moje pierwsze i ostatnie auto diesla, bo są tą silniki specjalnej troski, trzeba o nie ciągle dbać a przyjemności z jazdy nie dają aż takiej. Kupiłem to auto dlatego, że wtopiłem kasę w e39 528... a wcześniej było parę motocykli, e32 730, e39 523, prelude h22a. To ,że teraz jest stary diesel nie znaczy, że nie mam pojęcia o mocnych benzynowych silnikach :D

I ostatnie wyżej napisałeś ,że jak dla kogoś liczy się spalanie to niech kupi sobie TICO. Po czym napisałeś, że byś kupił 540 z gazem bo taniej, spalanie na poziomie diesla.

To właśnie Ty powinieneś kupić sobie TICO i cieszyć się niskim zużyciem paliwa, przynajmniej ocalałby jakiś silnik BMW przed truciem gazem...

Skończmy tą debatę bo faktycznie zeszliśmy sporo z tematu, to nie temat lpg czy benz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm ja mam kupić Tico miałem więcej dużych benzyn jak Ty nie kupiłem dieselka bo na paliwo przestało starczać i ja mam kupić Tico?? Zejdź człowieku na ziemię i przejedź się autem z dobrym LPG a nawet nie będziesz o tym wiedział znawco niczego :)

 

Bo pojęcie o LPG PB i ON masz widzę potężne.

 

Auto nie jest do ścigania jakbym tak uważał jeździł bym 328i a nie 7er znawco ale kopa do wyprzedzenia musi mieć o ile wiesz co to bezpieczeństwo aktywne samochodu.

 

I na drugi raz naucz się czytać ze zrozumieniem bo moje silnik chodzą na PB to Ty trujesz mi horyzont przede mną jak jadę czarną chmurą :D

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowy burak z BMW-kto ma gorsze auto ten jest nikim i nie zna się na niczym.

Nie masz pojęcia co to jest pasja do BMW i firma ta zawsze starała się unikać takich ludzi, ale jak widać są oni do tej marki w naszym kraju przyklejeni.

Pozdrowienia dla wszystkich prawdziwych pasjonatów BMW :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie Burak??

 

Weź Ty się opanuj to Ty najeżdżasz na mnie bez żadnych argumentów jak ja coś pisze to używam argumentów a Ty stwierdzeń, że jestem burak.

 

Moje w zupełności oryginalne bez tuningu auto bawarskiej firmy w które wkładam serce i pieniądze oznacza, że jestem burakiem i trtzeba sie mnie wstydzić??

 

Opanuj się gościu użyj sensownego argumentu bo najpierw piszesz jaki to TDS jest super potem sam piszesz, że nie jestes z niego zadowlony potem nazywasz mnie burakiem to się ani dupy ani kupy nie trzyma człowieku ogarnij się.

 

Gdzie użyłem słowa, że masz gorsze auto????????????

 

Nigdzie napisałem tylko ,że skoro miałem tych silników do Ciebie więcej to chyba wiem lepiej jak sie je utrzymuje. W końcu praktyka to nie to co teoria do tego ja pół dnia dziennie spędzam na tym i kilku innych forach czytając a nie tylko wysmradzając swoje mądrości opinie innych ludzi o poszczególnych autach i silnikach zdobywam wiedzę Ty masz 30 postów i jesteś już panem wszech wszystko wiedzącym. A są na tych forach ludzie, którzy na prawdę maja wiedzę, stworzyłem klub BMW i forum w necie i ja jestem burakiem do kogo Ty to mówisz??

 

Co Ty zrobiłeś dla Naszej marki co?? Po za napisaniem 30 postów jaki to najmądrzejszy jesteś??

 

Ciekawe czy to Ty nie jesteś burakiem w stiunignowanym E-39 z czapeczka bo ja niestety dla Ciebie nie i mam dowody choćby galerie swojego auta na kilku forach ??????????

 

A co to znaczy pasjonat nie masz pojęcia jak będziesz potrafił na imprezie przez 7 godzin nawijać o silnikach używając co po chwila ich kodów będziesz miał w głowie tabelę z danymi technicznymi modeli BMW to się zgłoś panie pasjonato.

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynajmniej ocalałby jakiś silnik BMW przed truciem gazem...

 

m20b20 przelot 250000km w tym 130000km przejechane na gazie, zadnych strzalow, falowania, szarpania i jezdzi dalej. pozdrawiam.

mnie na trasie zrobienie 100km kosztuje 19zl, a ciebie?

 

przestan zyc stereotypami. jak sie nie zadba odpowiednio o silnik, to i nawet najtwardsze diesle zdechna po 50000km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Argumenty

Hmm ja mam kupić Tico miałem więcej dużych benzyn jak Ty nie kupiłem dieselka bo na paliwo przestało starczać

 

I na drugi raz naucz się czytać ze zrozumieniem bo moje silnik chodzą na PB to Ty trujesz mi horyzont przede mną jak jadę czarną chmurą :D

Faktycznie nigdzie nie napisałeś że diesel gorszy, daleko musiałem szukać...

To Ty mi wyglądasz na typowego użytkownika Diesla wierzacego w Świętego Niutonometra Wielkiego. Swoją drogą kolega ma zdrowego TDS-a a ja miałem zdrowie 520i M50 i mimo, że obydwa na manualu to niestety przegrał niedużo ale jednak. Więc te twoje M50 to było wspomnienie silnika.

gorszy czy nie gorszy :D

Na każdym kroku wypisujesz mi, że benzyna bierze diesla na każdym biegu i takie tam pierdoły, tylko jak znasz się tak jak mówisz ,to powinieneś wiedzieć, że nie zbudowali TDS-a do ścigania benzyn ,tylko do rywalizacji z innymi dieslami różnych marek...I na swoje czasy był to jeden z mocniejszych diesli.

I ja nie zmieniam zdania, napisałem wcześniej że auto ma swoje fochy a i tak się je kocha, później to samo powtórzyłem dodając jedynie że za mało frajdy daje, żeby kolejnym autem w przyszłości miał być diesel,ale napewno będzie BMW...I nie chodzi tu tylko o wadliwość TDS-a ale i 30s chłodzenie turbiny, zbyt mały zakres obrotów ,czyli wady większości diesli.Tak jak napisałem jest to mój pierwszy silnik diesla i nie jest to dla mnie. Więc się wszystko kupy trzyma :mad2:

Powiem szczerze, ze naczytalem sie wiele tutaj a jestem autorem tego tekstu. przejechalem sie tds-em 1 dzien i powiem szczerze ze pali troszke mniej, ale nie na tyle, zeby zabrac mi radosc z jazdy benzyna. Szukalem na allegro e34 2.5 i e36 2.5 i 2.3 compact, ale za to co dysponuje sa same łupy, czyli ok 5,5tysiaca. Wiem, ze ideala za ta cene nie znajde, ale poczekam, moze cos sie trafi.

No to gratulacje dla obu panów za 5,5 tyś 540 w sekwencji. Jak te auto dojedzie z miejsca zakupu do domu to będzie już sukces.

Druga sprawa co mnie obchodzi jakie auto weźmie mnie nerką czy nie wiem czym jeszcze tam. Kupiłem diesla nie po to żeby się ścigać bo nie ma czym.Próbujesz mi dopiec jakbyś miał jakieś kompleksy :D I za takie pieniądze to pełno jest takich gości co lata po osiedlu w gazie i chwali się że ma 750 v12 300 koni a auto chodzi na 6 cylindrów albo i wcale nie na benzynie... Ale co tam mam v12 i pełną elektrykę :P

Co do LPG napisałem ,że jest to moje zdanie i go nie zmienię, gdyby gaz był super paliwem to producenci aut już dawno by zrezygnowali z benzyny. Jest moda na cng ale nie bardzo się przyjmuje, a naukowcy bardziej idą w napęd elektryczny. No i jeszcze jedno skoro gaz nie szkodzi silnikowi ,to czemu potrzebuje benzyny?? Czemu jak jeździsz tylko na gazie łącznie z odpalaniem pojawia się masa problemów?? Fakty są takie, że gaz szkodzi silnikowi, czytając te porady z forum lpg owszem będzie lepiej, ale prawda jest taka ,że silnik będzie dostawał po tyłku tylko wolniej i nie tak drastycznie...

To jest początek naszego sporu.

Napisałem tylko że za 5,5 tyś nie kupi 540 w gazie i druga sprawa opinia o gazie i napisałem dokładnie, że jest to moja opinia(do tego właśnie służy forum). To są moje argumenty i po tym zaczeły się właśnie Twoje ataki na mnie, a Ty mi jeszcze piszesz żebym z Ciebie zeszedł, trochę to jest śmieszne, Ty się zastanów co piszesz.

A ilość postów w żadnym sensie nie przekłada się na zaangażowanie w świat BMW

Ciekawej na jakiej podstawie mnie oceniłeś że nie mam pojęcia o danych technicznych tych aut, a oznaczenia silników to nawet każdy dzieciak ,który chociaż trochę się interesuje wie o co chodzi.

Być może mylnie Cię nazwałem burakiem, ale teraz popatrz na argumenty wyżej i odpowiedz sam sobie kto na kogo naskoczył...

przynajmniej ocalałby jakiś silnik BMW przed truciem gazem...

 

m20b20 przelot 250000km w tym 130000km przejechane na gazie, zadnych strzalow, falowania, szarpania i jezdzi dalej. pozdrawiam.

mnie na trasie zrobienie 100km kosztuje 19zl, a ciebie?

 

przestan zyc stereotypami. jak sie nie zadba odpowiednio o silnik, to i nawet najtwardsze diesle zdechna po 50000km...

Teraz żeby nie pisać w kilku postach bo moja wiedza jest za mała i nie mogę mieć tak dużo ich...Odpowiem na post quaszi

Pisze już to po raz 5 chyba!!!! Napisałem, że jest to moja opinia i nie zmienię zdania. Dlaczego piszesz mi żebym przestał myśleć tak jak myślę?? Mam zmienić zdanie bo mi tak karzesz?? Nie obchodzi mnie ile kto na czym przejedzie, napisałem że gazu nigdy więcej...A kto będzie kupował auto i tak zrobi jak mu będzie pasowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłop chce kupić auto po 91r za ~6.000 a Wy tu o TDS-ach piszecie, czy o 540-stkach.

Wydaje mi się, że jeśli się lubi model e34 można spokojnie kupić jakąkolwiek 6-cylindrówkę w benzynce, a zapewne najbardziej zdrowa będzie 520. Za taką kasę chyba za taką bym się rozglądał i bez zbędnych talarów w sakiewce omijał TDS-a szerokim łukiem. Nie chodzi nawet o spalanie (i tak nie małe), ale o ewentualne naprawy i ich koszt, a zdrowy silnik na swapa w razie W też nie łatwo i na pewno nie tanio znaleźć. Prawda jest taka, że gdyby nie Diesle to by większość warsztatów mechanicznych musiała się pozamykać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem 6 cylindrów to jest b.dobre rozwiązanie. Na miasto mocniejszego nie potrzeba, bo i tak jak nie korki to światła. Na trasę też wystarcza spokojnie, a spalanie jest przyzwoite.

Trasa 8-10l

Miasto 12-15l

spalanie przy w miarę normalnej jeździe

V8 to jest bardzo fajny silniczek i ten dźwięk 8-cyl. I dlatego moim następnym autem właśnie będzie e39 4.4l V8

Tylko w mieście poniżej 16-18 to nie wiem czy zejdzie, ale coś za coś. W trasie w 10l można się zmieścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem 6 cylindrów to jest b.dobre rozwiązanie. Na miasto mocniejszego nie potrzeba, bo i tak jak nie korki to światła. Na trasę też wystarcza spokojnie, a spalanie jest przyzwoite.

Trasa 8-10l

Miasto 12-15l

spalanie przy w miarę normalnej jeździe

V8 to jest bardzo fajny silniczek i ten dźwięk 8-cyl. I dlatego moim następnym autem właśnie będzie e39 4.4l V8

Tylko w mieście poniżej 16-18 to nie wiem czy zejdzie, ale coś za coś. W trasie w 10l można się zmieścić.

 

 

też tak sądze jak kolega wyżej :)

a moim następnym (jak sobie wymarzę to muszę to spełnić) będzie E34, 4,0l V8 :D

"Mogę jeździć każdym autem, byle byłoby ze stajni BMW" :D

"W życiu piękne są tylko chwile..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.