Skocz do zawartości

Skrzynia automat cos nie tak


devik

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam 525 w TDS z 91 i pojawil sie maly problemik.Skrzynia w automacie gdy auto jest cieple i zatrzymam sie na czerwonym swietle czuje ze auto tak jakby chcialo zerwac sie do przodu.Dzieje sie tak tylko wtedy gdy mam bieg i trzymam oczywiscie na hamulcu.Efekt jest taki jak by mco 5 sekund wlaczal bieg.Bardzo prosze o pomoc co to moze byc?? :cry2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz dokladnie opsac objawy...........

 

w automacie to normalne ze jak jest na D to ciagnie do przodu - przeciez po to mjest skrzynia :duh: jak trzymasz na hamulcu to masz czyc jakby auto chcialo jechac , a jak puscisz hamulec to sie ma toczyc do przodu..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak tez sie dzieje tak jak napisales ale juz opisuje dokladniej.

Mam D jade czerwone swiatlo,hamulec stoje i wtedy sie zaczyna co jakies 5 s dzieje sie tak jak bym wlaczel N i znowu D tyl auto zaczyna przysiadac jak przy wlaczeniu biegu i trwa to tak dlug zanim nie rusze.Kurcze nie znam sie na autach ale opisalem najdokladniej jak potrafie.Bardzo prosze o pomoc :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze jedne wyjasnienie-Sarna1 gdy zrobie na N to przestaje tak robic wiec wydaje mi sie ze to cos ze skrzynia co wy na to ?

A dodam jeszcze ze olej wymienilem na jakis angielski i filtr w skrzyni tez wymienilem oczywiscie

P.S.

dzisiaj przysiadlem przy kompie i poczytalem posty o tym nastawniku pompy wtryskowej i panowie wydaje mi sie ze to jest to wiele osob mialo taki problem i przy wymianie nastawnika problem zniknol jesli to jest to ide sie pociac do lasu bo to spory koszt :cry2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Głowa do góry. Może regulacja wystarczy.

Koledzy mają rację pod warunkiem że olej i filtr jest ok. Sprawdź jaki olej ci wlano. W zależności od typu skrzyni musi !!!!! być odpowiedni olej - inaczej można skończyć szybko skrzynie. Bez sensu zajmować się pompą która pracuje na niewłaściwym oleju.

UIHZ9556.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze jedne wyjasnienie-Sarna1 gdy zrobie na N to przestaje tak robic wiec wydaje mi sie ze to cos ze skrzynia co wy na to ?

A dodam jeszcze ze olej wymienilem na jakis angielski i filtr w skrzyni tez wymienilem oczywiscie

P.S.

dzisiaj przysiadlem przy kompie i poczytalem posty o tym nastawniku pompy wtryskowej i panowie wydaje mi sie ze to jest to wiele osob mialo taki problem i przy wymianie nastawnika problem zniknol jesli to jest to ide sie pociac do lasu bo to spory koszt :cry2: :mad2:

:D :D :D Gdyby wszyscy posiadacze BMW chcieli sie pociac z takiego powodu to by bla niezla jatka.devik nie takie ludzie maja problemy

poradzisz sobie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

1. sprawdz jaki olej zalales i czy dobry - skrzynia, typ i olej - tu znajdziesz wszystko - www.automat.pl

2. jak olej jest ok. to regulujesz nastawnik - ale nie tylko - kat wtrysku, obroty jalowe, sprawdzasz bledy i to wszystko u kogos kto ma komputer i glowe do tego,

3. jak nastawnik jest dobry i mechanik wie co zrobic za 100-200 zl masz po problemie,

4. jak olej nie jest ok. zaczynasz oczywiscie od oleju a potem pkt.2 i 3.

 

Pozdro - Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.