Skocz do zawartości

bmw e36 325i Turbo by k64 /// Black Mat Suszara


k64

Rekomendowane odpowiedzi

czesc

Obecnie autko robimy na sobote zeby sobie poszalec przed remiza , plan jest taki zeby uzyskac jak najwiecej KM oczywiscie z doladowania

nie wiecej niz 1~

 

Do ukonczenia zostalo troche, ale idziemy jak waszka ! do wiosny bedziemy śmigać mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie.

Uturbiam sam, z pomoca brata i Ojca oraz znajmych którzy mi doradzają:

Dzieki WAM nawet bym nie byl w stanie ruszyc pokrywy silnika (jestem zielonym mechanikiem jak wogole tak mozna to nazwac)

szczegolne podziekowania dla: Maleckisa ktory będzie stroić samochód (POLECAM) ,Korony, Artixa, Bambra BMW za uszczelke , Mario Tuning Garage ...

 

Do opisu w 1 poscie bede na biezaco dodawac, a na kolejnych stronach zdjecia.

 

Może dam rade a jak nie - to Do Odry albo WIsły

 

MODEL:

BMW E36 sedan 325i M50B25 (bazowo 318i) 93r

 

opcje wyposazenia: standard, najbardziej uboga ver (procz szyberdachu) jaka istnieje.

 

MODYFIKACJE:

Silnik stage 1.

 

MOC:

Przed zmianami: 2,5 N/A - 168KM (wydech z 2.0)

Po zamianach: archiwum X

 

silnik M50B25 bez vanosa 92r. silnik z automatu (anglik) swap dosyc dawno temu z 1.8i

-dół seryjny - bez dotykania 200tys przebieg, kompresja jak fabryka na każdym z cylindrów.

-głowica sciagnieta, splanowana (00,0016)

-odprężony do ~ 7,5:1 - dwie seryjne uszczelki 1,75 + przekładka między nimi 1,4mm

-sruby do glowicy zwykle GOETZ.

-wymieniony rozrzad tj lancuch, slizg glowny.

-sprawdzone cisnieniowo zawory , gniazda ogolnie glowica - byla OK

 

 

Turbina:

Garrett GT32 była ale sie rozciekła ! w drodze coś innego...

oznaczenie Turbiny: ......

Chłodzona i smarowana olejem.

 

 

Układ dolotowy:

- cały dolot z rur aluminiowych 60mm (procz wyjscia z turbiny oczywiscie (45mm?)

- złączki silikonowe samco, reszta na sztywno spawana (alu i nierdzewka)

- intercooler z rdzeniem 61cm x 19cm z wyjściami po 6cm

- przepływonierz przeniesiony na prawą stronę, podłączony przed turbosprężarką

- odma odłączona z przepustnicy i krokowego , wypuszczona w atmosfere

- usunięty filtr węglowy

- usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa

- filtr stożkowy KN

- Blow Off (tymczasowy ? z KITU) z regulacja , 2 sprezynowy, ala HKS

 

Układ wydechowy:

- ooczątkowo downmount kolektor wydechowy z nierdzewki (KIT), przeciete flansze (seryjny lubi pekac), wwiert na EGT

- aktualnie będzie TOPMAUNT - zmiana planów

- downmount turbo - poczatek to 3cm flansza dorabiana + elastyczny lacznik wydechowy 3calowy

- przelot : 3cale od Turbo do Konca

- tłumik końcowy : BRAK

- tłumik srodkowy: BRAK

 

Układ wtryskowy - paliwa :

- wtryski 460cc LUCAS wysokoomowe

- regulator cisnienia paliwa z regulacja przeniesiony do przodu (seryjny wywalony, wyjscie zaspawane )

- zmieniowe wszystkie weze paliwowe

- usuniety przewod odprezajacy bak paliwa

 

Elektronika, zegary

- ECUMASTER DET II

- brak sondy lambda

- dodatkowe wskazniki : boos, egt - auto gauge

 

 

Układ chłodzenia:

- seria z 1,8i nowa chlodnica

- visco orginalne z 1,8i (narazie)

 

 

Układ napędowy:

- sprzęgło narazie seryjne

- skrzynia z 1,8i , dyfer 1,8i przełożenie 3:45 (krótkie biegi), zaspawany most (mala glowa)

- w planach kolo zamachowe nieco stoczone ...

 

Zawieszenie i układ jezdny

- gwint przód, tył seryjne amory, sprężyny jakieś twardsze ...

- opony przód 225 x 40 x 17, opony tył: 245 x 40 x 17

 

Układ hamulcowy:

seria z 1,8 ! koniecznie do zmiany ...

 

BODY KIT

- przód seryjny zderzak z e36 po lifcie,wywalona kratka

- tyl zderzak seryjny + dokladka `m

- brewki,

- lampy przód tył nowe

- cała buda na gładko (bez listw),pomalowany akrylem + mat pasta (mat efekt)

- alu 17 BROCK B1

- i pare innych pierdol o ktorych juz nie bede pisac

 

_________________________________________________________________________________________

FOTOSTORY:

 

Było tak:

http://www.r-t-k.pl/e36xproject/13.jpg

 

i potem się porobiło...

 

zaspawany regulator na listwie

http://img16.imageshack.us/img16/27/81545181df2.jpg/

 

i nowa zabawka regulator

http://img14.imageshack.us/img14/4443/16806225pa7.jpg/

 

zalatywało WT choć to fajny trend :D i wałek i emulsja i jazda

http://img87.imageshack.us/img87/7885/70296623.jpg

 

 

i wyszło tak ;)

http://img87.imageshack.us/img87/8193/71115808.jpg

 

przy okazji zaspwania mostu pśik pśik

http://img183.imageshack.us/img183/8117/foto850.jpg

 

pierwsze graty

http://img2.imageshack.us/img2/6182/foto868.jpg

 

a potem miało być tak pięknie ale GT32 sie wykapała jak sie pozniej okazalo ale fotke daje ;)

http://img167.imageshack.us/img167/5751/15737505.jpg

 

felgi beda jakos tak wyglądac

http://img167.imageshack.us/img167/6886/62805752.jpg

 

a potem to już OGIEN

po 2h udalo sie zdjac glowice razem z kolektorami (sruby byly tak zapieczone ze w caloci cza bylo

http://img199.imageshack.us/img199/2526/27014572.jpg

 

25zł spray i sruuuuuuuuuuuu :?

http://img26.imageshack.us/img26/1766/74719335.jpg

http://img145.imageshack.us/img145/4406/16239804.jpg

 

kanapkaaaaa

http://img200.imageshack.us/img200/5828/uszcelka.jpg

 

GT32 pasowała pięknie... ale niestety (fotki dodaje do upamiętnienia)

http://img7.imageshack.us/img7/3996/96339795.jpg

 

mały porting kanałow wydechowych

http://img150.imageshack.us/img150/110/4powiekszonywylot.jpg

 

bod te wyloty będzie robiony nowy kolektor wydechowy :geek:

http://img140.imageshack.us/img140/620/5powiekszanie.jpg

 

 

planownie :D

http://www.otofotki.pl/img9/obrazki/io5504_image.jpeg

 

śruby orginalne goetza, mam nadzieje ze wystarczą

http://www.otofotki.pl/img9/obrazki/uf7394_daw.jpg

 

po pradu godzinach pytania MICHAŁA z POZNANIA udało się zmienić rozrząd :)

 

tak tego Kamilu nie odkęcisz...

http://img258.imageshack.us/img258/5282/28471063.jpg

http://img16.imageshack.us/img16/9370/26461176.jpg

http://img43.imageshack.us/img43/7641/16508218.jpg

 

no to LUFA z TANK LEOPARD II :twisted: zarcik

http://img43.imageshack.us/img43/531/95857308.jpg

http://img16.imageshack.us/img16/8266/53464688.jpg

 

OGNIA

http://img16.imageshack.us/img16/783/93779715.jpg

http://img16.imageshack.us/img16/4785/39285055.jpg

http://img16.imageshack.us/img16/1151/13070095.jpg

http://img16.imageshack.us/img16/9748/71986723.jpg

 

miedzy czasie pocztą paczka doleciała

http://img406.imageshack.us/img406/1508/trojniki.jpg

dzięki Michał

 

Map sensor tez doleciał to sie podłączyło wstepnie :mrgreen:

http://img8.imageshack.us/img8/5279/wezepodcisnienia.jpg

 

smarowanie turbiny bedzie z trójnika

http://img151.imageshack.us/img151/5601/samrowanieturbinywyjsci.jpg

 

głowica splanowana i założona 3 uszcelki KPL

http://img8.imageshack.us/img8/4079/3uszczelkizalozone.jpg

 

malowanie

http://www.otofotki.pl/img10/obrazki/mk2752_listwa%20wtryskow.jpg

http://www.otofotki.pl/img10/obrazki/uk2755_pokrywa.jpg

http://www.otofotki.pl/img10/obrazki/sf6240_pokrywad.jpg

 

bandażyk

http://img194.imageshack.us/img194/9850/kocyk.jpg

 

no i machnią rozrząd

http://img530.imageshack.us/img530/7648/1zalozonewalkirozrzad.png

i już tam nie bede zaglądac

http://img530.imageshack.us/img530/4802/2zalozonapokrywa.png

 

odpalil na sucho , bez turbo ... walczymi z pierdolami - > to najwiecej czasu zajmoje,

 

VIDEO:

http://img190.imageshack.us/i/63141681.mp4/

 

 

dolot zrobiony, ic wisi, nowy garaż

http://img408.imageshack.us/img408/48/41336232.jpg

 

ciasno i bez podnośnika problem

http://img408.imageshack.us/img408/8614/67923250.jpg

 

więc turbo burbo bedzie na gorze, nowy kolektor sie robi

http://img408.imageshack.us/img408/2285/77047504.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Tym akcentem koncze post:

 

http://img150.imageshack.us/img150/8306/7bmwturbocharger1.jpg

 

OGNIAAAAAAAAAA całą noc :mrgreen:

http://img408.imageshack.us/img408/4663/46059726.jpg

 

 

 

 

 

 

 

pozdro

k64 :

 

 

 

 

 

 

nastepnie ....

 

 

tymczasem mam flansze juz do kolektora ktore odpowiadaja powiekszonym w glowicy otworom wydechowym i powoli myslimy jak to zrobic, moze nie bedzie tak zle, bedzie to najprostrzy kolektor skrzynkowy? tak to sie zwie?

http://img245.imageshack.us/img245/5059/kolektor3.jpg

http://img245.imageshack.us/img245/6915/kolektor1.jpg

http://img203.imageshack.us/img203/3337/kolektor2y.jpg

 

 

 

:D :ph34r:

 

doszly wtryski...

 

wysokoomowe LUCAS 460cc prosto z jednej z dwóch jezdzacych m3 Turbo w PL , (dzieki krismax) . Powinny wystarczyc do 400 ^_^

 

http://images49.fotosik.pl/223/8ed215cfa1ddeb9cmed.jpg

 

pozostalo

 

ecumaster,

dokonczenie spawania kolektora,

nieszczesne turbo burbo,

zegar boost,

 

do wiosny damy rade ;)

 

 

 

http://img9.imageshack.us/img9/913/foto1224.jpg

jako ze turbo bedzie teraz na gorze znalazlem

s-taniol samoprzylepny wysoko tmp. grubszy niz ten z czekolady milki :śmiech:

 

i jestem juz spokojniejszy bo auto wkoncu odpalilo na 6cyl. , wystarczylo DME kupic a nie kabinowac :clap:

 

----->

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

dalej

 

 

 

 

 

Myslelismy ze budowa kolektora pojdzie raz dwa ale nie bdzie tak latwo, wzorem stal sie dla nas kolektor ARTIXA (dzieki) , mial byc najpierw prosty skrzynkowy (ale niby nie jest idealny) tymbardziej ze turbina to twin scrool wiec co tam B)

 

flansze byly 3x2(cylindry), najpierw plaszczyzna, i zlapac (elektrodowa dala rady)

http://img192.imageshack.us/img192/2249/a002w.jpg

 

http://img31.imageshack.us/img31/237/a004w.jpg

 

pozniej dobranie rury oraz spasowanie kolanek i przyciecie do "kielbasy" z grila

 

http://img121.imageshack.us/img121/8858/a001p.jpg

 

noo kierunek obrany

http://img526.imageshack.us/img526/9423/a006r.jpg

 

CDN

 

http://img14.imageshack.us/img14/7988/kewa1.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/2490/wyciete.jpg

 

 

 

a ja dalej dzialalem z kolektorem i u kolegi z TIgiem wyszlo juz cos takiego

 

http://img218.imageshack.us/img218/5844/kol005.jpg

http://img35.imageshack.us/img35/9336/kol004.jpg

http://img11.imageshack.us/img11/3628/kol003q.jpg

http://img3.imageshack.us/img3/5828/kol002.jpg

http://img200.imageshack.us/img200/4255/kol006z.jpg

 

teraz pore polaczyc to z BUrbo :wink2:

 

 

doszly tez zegary boost i egt SM PEAK

http://img35.imageshack.us/img35/174/a012h.jpg

 

http://yfrog.us/0na018z

:śmiech: :eee:

 

 

niech moc bedzie z wami :ph34r: :śmiech:

 

 

 

 

tak , turbine juz mam a gt32 sprzedana , ale nie bede zapeszac i sie chwalic jak nie bedzie chodzic - mam MEGA pecha co do turbin :śmiech:

 

aktualnie wyglada tak :

 

http://img513.imageshack.us/img513/3439/20751575.jpg

 

http://img513.imageshack.us/img513/4623/89165671.jpg

 

wiec moze ktos zgadnie co to jest :greek2:

jak by ktos sie pytal dlaczego nie schowana to napisze ze nie szlo , a obrocic dolotu tzn muszli zimnej tez nie idzie w tym modelu a i tak mi pasowalo, zostanie tak - bez zmiany orginalnych przewodow smarowania i chlodzenia jak orginal ..., kąty łagodne są i myśle że to też zaowocuje , ladnie mi pojdzie wydech zrobic, miejsca jest duzo teraz i tak zostanie :dry:

 

dolot zrobiony, stozek widac jaki widac :śmiech:

... ogolnie sprawa wyglada tak ze czekamy na wiosne i strojenie dlatego nie spiesze sie aż tak bardzo :wink2:

 

dobra , ide zakladac zderzak :piwo:

 

 

 

pozdro :cool2:

 

 

 

 

splyw

 

 

http://img10.imageshack.us/img10/2350/foto1301.jpg

http://img690.imageshack.us/img690/6682/splyw3.jpg

http://img714.imageshack.us/img714/9472/62101484.jpg

 

ze zderzakiem :lol:

http://img94.imageshack.us/img94/6641/57675992.jpg

 

 

 

 

Felgi juz sa , wiosna idzie

 

http://img28.imageshack.us/img28/2306/82336429.jpg

http://img7.imageshack.us/img7/7986/21719886.jpg

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

projekt kozak,plusy za odwage i samozaparcie,czekam z niecierpliwoscia na kolejne fotki i final,bede tu czesto zagladal :cool2: pozdro i powodzenia w modzeniu

"TAKI EGZĘPLARZ TO PRAWDZIWY UNIKAT A STAN POWALA NA KOLANA !!!" :lol:

nie wróż ze szklanej kuli http://emotikona.pl/emotikony/pic/027.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki niechce wam za duzo cukrowac ale FIU FIU SZACUN PELEN !!

skaldajcie i strojcie i filmik jakis jak to chodzi na Youtube dawac

!!

:cool2:

.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

No no pełen podziw za zaangażowanie

 

teraz koniecznie na hamownie :cool2:

 

mamy forumowe układy (na priv) :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

duzo sie dzialo, wkleje po koleji zmiany ...

 

http://img690.imageshack.us/img690/3154/zdjcie0041h.jpg

 

http://img175.imageshack.us/img175/7769/zdjcie0038w.jpg

 

http://img268.imageshack.us/img268/1315/zdjcie0034c.jpg

 

http://img132.imageshack.us/img132/731/zdjcie0052g.jpg

 

http://img691.imageshack.us/img691/8088/zdjcie0051f.jpg

 

http://img185.imageshack.us/img185/2660/zdjcie0043.jpg

 

http://img210.imageshack.us/img210/2113/zdjcie0049d.jpg

 

-walbro,

-ecumaster,

-maska po wypadkowa sie znalazla to se ja pocielismy (w planach cos normalnego),

-zalegle zdjecia z downpipe (2,5cala), i przejscie z osobna mniejszej srednicy rury z wew WG).

-wspawana nakretka do sondy szerokopasmowej.

 

a potem pierwsze strojenie ktore sie nie udalo ....

 

 

http://img52.imageshack.us/img52/6382/bbbbzp.jpg

 

potem przerwa i ciagle poprawki pare miesiecy ! (brak czasu itd)

 

http://img121.imageshack.us/img121/803/zdjcie0011s.jpg

 

http://img219.imageshack.us/img219/7413/zdjcie0010d.jpg

 

http://img532.imageshack.us/img532/915/zdjcie0008e.jpg

 

 

pare ciekawych fotek , (doszedłem do perfekcji zakłaania kolektora i jego zdejmowania -> 25min)

 

http://img688.imageshack.us/img688/1839/zdjcie0014d.jpg

 

http://img197.imageshack.us/img197/4240/zdjcie0016m.jpg

 

http://img191.imageshack.us/img191/7936/zdjcie0015v.jpg

 

 

 

+ jedna dziurka do zaspawania :wink2:

 

life is brutal :śmiech:

 

 

 

 

no i sruuuu

 

http://img20.imageshack.us/img20/1129/zdjcie0001n.jpg

 

nie było jeszcze zdjec wydechu, nie jest jeszcze skonczony , pare poprawek, łącze elastyczne będzie na DP ,

końcówka 2x2,5` scieta do kielbasy, srodkowy przelotowy 2,5` ktory jest wlasciwie koncowym o dlugosci 90cm :wink2:

 

http://img441.imageshack.us/img441/51/zdjcie0002c.jpg

 

http://img192.imageshack.us/img192/5589/zdjcie0004g.jpg

pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

wymalowalem sobie w srodku, pozadek maly z kablami, wogole to udalo mi sie klape otworzyc byly tam 4muchy i 2 pajaki niestety padly chyba nie mialy wody :śmiech:

 

 

akumulator zostal przeniesiony do tylu , wogole kupilem najmniejszy jaki byl z centry i kreci ok .

 

dodatkowo zagoscil koc 10metrow, starczylo na turbo i dp i jest ok , nawet nie dymil (poprzedni to cygaro straszne i wylecial do smietnika)

 

 

 

http://img249.imageshack.us/img249/8555/zdjcie00s20.jpg

http://img202.imageshack.us/img202/9404/zdjcie0www022.jpg

http://img291.imageshack.us/img291/606/zdjcie0005u.jpg

http://img819.imageshack.us/img819/196/zdjcie0006j.jpg

http://img821.imageshack.us/img821/2102/zdjcie0024q.jpg

http://img28.imageshack.us/img28/9436/zdjcie0025ny.jpg

http://img193.imageshack.us/img193/146/zdjcie0026u.jpg

http://img210.imageshack.us/img210/5987/zdjciee0014.jpg

 

 

 

 

 

 

 

i

 

 

 

 

 

 

auto wkoncu udalo sie na kolejne mam nadzieje teraz ostatnie strojenie :heh:

 

 

wtryski 460cc ogarniete

 

Sprzeglo rowniez zalozylem , o dziwo myslalem ze to trudniejsza sprawa ale narzedzia mechanika sasiada + kanal + 4h i jest ok.

 

Docisk m57 330D + zamach 2 masowy m57 530D + tarcza nowa lucas 328i + lozysko 328i .

 

yooo poniezej filmik tak dla zechety .

 

 

 

 

auto juz jezdzi !

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dużo roboty, budzi podziw! Co nowego? Jakiś filmik może?
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

miniony sezon dlugo nie trwal bo auto pozno zostalo wystrojone ,zawsze cos, ale starczylo to abym mial chetki na wiecej.

 

Na ostatnich cieplych dniach tego roku auto ozylo, mbc kulkowy poprawil wstawanie turbiny (predzej byl poprostu podlaczony ale rozkrecony na max) a sprezyna org z WG wew byla na tyle odpowiednia ze bylo poprostu 0,5 bar i dochodzilo do 0,8 na koncu przez brak wydajnosci wg.

 

podniesiony zostal boost na 0,8 przez wlasnie mbc i wg zaczal dawac rady do konca ,autko od razu szybciej mialo reakcje na gaz , wg nie uchylal sie do momentu uyskania 0,8 i wykresu niestety nie mam ale napewno bylo cos kolo 350~ hp , o dobre 500 nm wiec kolo 2tys turbo ozywala i przy 2,5 byl pelny boost, turbina pieknie daje rady do konca, i zapomnielismy sie i przy pierwszej probie na na 2sek bylo 1,5 bara UUu ale nic sie nie stalo mozna by bylo walczyc o KM z tej turbiny ale nie cyferkami auto jezdzi, pora chyba na cos wiekszego. ALe jak ktos mysli o drifcie lub szalenstwach to ta turbina jest idealna , ogolnie jest to w przyblizeniu odpowiednik garreta gt28 ale to tylko moje i kolegi odczucia - tylko za mniejsze pieniadze, jak wiadomo tez na BB.

 

 

bez dobrych opon na cwiartke nie mialo to sensu , taki mega nM od dolu ...

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pora chyba na stage II ?

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

dobrze, zdjecia sa na streetracing acz kolwiek nie wszystkie z pewny wzgledow, ale z nowych glownych zmian

to maska z carbonu, turbo pod 650koni i pelna pare szykuje sie na 1/4 bemowo (najwazniejsze wbrew pozara sa szczegoly) w kwietniu w klasie drag, sa sliki mega szerokie i takie tam...

 

 

tak na zachete

 

http://img257.imageshack.us/img257/7470/imagetro.jpg

 

http://img249.imageshack.us/img249/6135/57354953.jpg

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
to fakt, m6 haman dostalo , i zajalem 1 miejsce na big bmw 2011 w czechach, auto sie nie sprzedalo, ale to bylo tylko proba sil, chcialem robic cos na 700 + kuca ale jednak zostaje przy mat suszarce, plany na zime sa mega, i wstawie opis dalszy jutro ... co bylo robione , moc to 394KM i 504nM na dalej seryjnym motorze m50 oficjalnie, nie oficjalnie to 430+ (nie ma lepszego wyniku w pl) (jak cos sprzedaje turbiny - dla tych co nie wiedza sa to repliki gt35 za 1300zl mega mocne) , jutro napisze :8) pozdro - p.s. teraz cel wysoko :D

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

no wiec zaczne od poczatku. gdy zagoscila pierwsza tak duza turbina w polsce w m50. ( zreszta ktora teraz sprzedaje jak swieze bulki)

 

 

 

kolektor w 2011 na poczatku byl taki

 

http://img822.imageshack.us/img822/544/kolektor4.jpg

http://img517.imageshack.us/img517/7466/kolektor2.jpg

 

 

pozniej byla niesforna bo szybko szybko - zabawa z maska

 

http://img6.imageshack.us/img6/3083/78799244.jpg

 

i w poszukiwaniu trakcji na zawodach

http://img834.imageshack.us/img834/3700/35093507.jpg

 

 

i finalnie przed zawodami wygladalo to mniej wiecej tak

 

http://img859.imageshack.us/img859/4908/imageni.jpg

 

 

 

no i wkoncu na moje pierwsze zawody w zyciu / SSS WArszawa bemowo udalo sie w dragu wywalczyc 4 miejsce i czas 12,8 a wiec nie tak zle !

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img20.otofotki.pl/obrazki/wj392_kamil_2.jpg

 

auto w ten czas latalo na 0,7 bara i nie bylo jeszcze tak naprawde przygotowane do takiej zabawy ale dopiero to dalo mi kopa aby poszalec.

 

turbina okazala sie szczalem w 10.

 

 

http://img853.imageshack.us/img853/8756/zdjcie417.jpg

 

 

 

to ciesze sie ze sie podoba :piwo:

 

 

srednio do 100km/h jest 4,8 na sliku,

 

predkosc przy 400m wynosila 190km/h ~

 

 

ponizej wszystkie 5 przejazdow , wszystkie udane :wink2: , szkoda ze ustawili mnie za kazdym razem z samochodami nie z klasy rwd turbo , a glownie z drag fwd ...

 

1.przejazd z honda

 

2.tutaj chyba z UNO? panowie byli z ukrainy albo lotwy? sam nei wiem, fajna maszynka maja

 

3. z honda

 

4. i ostatni moj najgorszy czas (nie weszla dwojka( bodajze z audi 4,2 4x4 - chyba o 1cm bylem lepszy :clap: - sliczny projekt pozdrawiam wlasciciela.

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.