Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

tak jak w temace co o tym myslą fachowcy (nie biore pod uwage nic związanego z ekonomią)

prosze o odpwiedzi.

gdyby FWD było lepsze Bóg nie stworzyłby BMW.
Opublikowano
a co fachowcy mysla o swapie całego tylnego zawieszenia od e32 do e34 w celu poszezenia tyłu
gdyby FWD było lepsze Bóg nie stworzyłby BMW.
Opublikowano
wahacze są te same,a czy belka jest szersza to nie wiem.poza tym czy to zabawa warta świeczki ? nie lepiej założyć dystanse po np.10mm na stronę ?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

dzięki za uświadomienie na temat tylnego zawieszenia

pozdrawiam

gdyby FWD było lepsze Bóg nie stworzyłby BMW.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
zwykły swap,żadnego przerabiania.kupować gotowe graty i do roboty.

Nie byłbym pewien. M30 jest cięższy-część zawieszenia jest do zmiany,o hamulcach nie wspominając..Łapy silnika są inne.Aa no i wał...Oczywiście w gratach jest cały osprzęt-wiązka,komp itp.Z wyposażenia jeśli masz komputer to też nie będzie pasował.Żeby zrobić wszystko na cacy troche trzeba pozmieniać.

Nie wiem jak na to skrzynia,jeśli masz automat to napewno do zmiany,jeśli manual to nie jestem pewien.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

kup całego dawcę i przełóż wszystko jak leci, łącznie z wiązką elektryczną w kabinie, w M20 masz zazwyczaj zwykłe zegary a z m30 już te z wyświetlaczem itp

 

tylny zawias z e32 poszerzy ci tył o 5mm na stronę, więc jak masz wsio sprawne to się zwyczajnie nie opłaca

Opublikowano
zwykły swap,żadnego przerabiania.kupować gotowe graty i do roboty.

Nie byłbym pewien. M30 jest cięższy-część zawieszenia jest do zmiany,o hamulcach nie wspominając..Łapy silnika są inne.Aa no i wał...Oczywiście w gratach jest cały osprzęt-wiązka,komp itp.Z wyposażenia jeśli masz komputer to też nie będzie pasował.Żeby zrobić wszystko na cacy troche trzeba pozmieniać.

Nie wiem jak na to skrzynia,jeśli masz automat to napewno do zmiany,jeśli manual to nie jestem pewien.

 

 

 

 

 

 

co masz na myśli ? wymiana zawieszenia ?! po co ?! zawieszenie miedzy 520i a 535i rożni się jedynie wkładem amortyzatora, hamulce są te same, łapy silnika ? żadna przeróbka, kupujesz z silnikiem, belka jest jedna dla e34 i e32. aa no wał, wał oczywiście od 535i z podpora, odkręcasz stary przykręcasz nowy, plug&play. jeśli chodzi o zegary to pierwszych wersjach 535 wychodziły takie same jak w 520i m20, wiec działać wszystko będzie.Nie kręćcie chłopakowi w głowie, dobrze ze nie chce założyć m52 bo musiał by cala wiązkę z zegarami przełożyć z e39!!

 

1. wyciągasz zestaw m20 silnik + skrzynia

2. wkładasz zestaw m30 silnik + skrzynia

3. podłączasz wiązkę m30 z e34 do złącza przy lewym kielichu

4. linkę do przepustnicy

5. osprzęt, wał, podpory itp

6. lejesz olej, płyn odpowietrzasz i masz 535i

Opublikowano
co masz na myśli ? wymiana zawieszenia ?! po co ?! zawieszenie miedzy 520i a 535i rożni się jedynie wkładem amortyzatora, hamulce są te same, łapy silnika ?

Czytaj co napisałem... Nie wymiana całego zawieszenia, tylko pisze że amory są inne-bo są. M30 jest cięższy i z tego wynikają pewne fakty...Hamulce-chociażby tarcze,w 3.5 są wieksze i wentylowane.

To pisze z pamięci...

A spójrz sobie jak chcesz to na realoem-i zobacz że sa różnice w zawieszeniu m.in. inne sprężyny są.

 

żadna przeróbka, kupujesz z silnikiem, belka jest jedna dla e34 i e32. aa no wał, wał oczywiście od 535i z podpora, odkręcasz stary przykręcasz nowy, plug&play

...nie ważne plug&play czy nie,napisałem mu jeszcze co wypadałoby zmienić moim zdaniem...

jeśli chodzi o zegary to pierwszych wersjach 535 wychodziły takie same jak w 520i m20,

Nie prawda...2.0 w każdej wersji masz do 240,powyżej- do 260+przebieg w wyświetlaczu.

 

Nie kręćcie chłopakowi w głowie, dobrze ze nie chce założyć m52 bo musiał by cala wiązkę z zegarami przełożyć z e39!!

Of course,można zrobić na odpieprz sie i mieć przekłamania itd.Jak tak byś robił to powodzenia,fajne podejscie.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

mam 535i i rozebrałem nie jedno 520i M20 i z doświadczenia wiem. tarcze są tej samej średnicy, 535i ma wentylowane. wkłady amorów są inne, 535i ma grubsza goleń. a co do sprężyn to kiedyś nawet porównywałem i są takie same, włącznie z nr. w etk części maja różne nr. a rzeczywistość jest inna, już nie raz się przejechałem.

 

a wału nie wypadło by wymienić tylko trzeba go wymienić

 

jeśli chodzi o licznik, były wersje 535i bardzo dobrze wyposażone jak i również totalne golasy z pierwszych miesięcy produkcji które miały zwykle zegary na 2 wtyczki i były skalowane do 240km/h.

 

idąc twoja teoria wiązek każdy swap na m30 czy coś innego np. w e30 będzie na odpieprz.

zegary z 520i mogą zostać oszukiwać może jedynie ekonomizer ale nie koniecznie, poza tym nie wiem czy znalazł byś kogoś żeby wymieć cala wiązkę pod zegary na 4 wtyczki.

 

podejście owszem fajne, nie bawem ukarze się galeria dotycząca mojego 535i a następnie w nie dalekiej przyszłości 340i z M62. wtedy zapraszam do oceniania mojego druciarstwa. pozdro

 

dla kogoś kto potrafi używać kluczy i innych narzędzi swap m30 w e34 nie przyniesie żadnych problemów !

Opublikowano
podejście owszem fajne, nie bawem ukarze się galeria dotycząca mojego 535i a następnie w nie dalekiej przyszłości 340i z M62. wtedy zapraszam do oceniania mojego druciarstwa. pozdro

No to tylko powodzenia Ci zycze :) serio,bo projekt fajny.

Pozdrawiam

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
witam widzę rozgorzała wielka dyskusja na ten temat. Powiem coś więcej. Cała te przekładkę mam zamiar robić w celu polepszenia możliwości driftowania, miałem zamiar kupić e32 z m30 3.5 i przekładać do mojej e34 ale widzę teraz że mimo to jak bede miał siudeme to i tak będe musiał kupowac niektóre czesci od e34 tak ze zauważam ze lepiej będzie kupic jakaś rozbitą pione z tym silnikiem i przekładac wszystko. Po tych wszystkich przemyśleniach (a mysle nad najlepszym rozwiazaniem już od kilku miechów) zaczynam stwierdzać że 3.5 r6 może do driftu byc za słaby a m30 jest stosunkowo najprostszym silnikiem w porównaniu do większych montowanych w e34. Stąd mój dylemat włożyć do budy mogę każdy silnik i z mechanika dam sobie rade ale zaś z elektryką i elektronika poradzę sobie tylko przy m30. proszę o rade bo chce zrobić wszystko sam nie oddając zadnemu mechaniorowi
gdyby FWD było lepsze Bóg nie stworzyłby BMW.
Opublikowano
wiem że najlepsze jest m60b40 ale zobacz jakie ceny na allegro a drugie to skomplikowana elektronika. no chyba ze ktos wie o jakiejś rozbitej e34 lub e32 z tym silniczkiem z małopolskiego to prosze o namiary na pw.
gdyby FWD było lepsze Bóg nie stworzyłby BMW.
  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.