Skocz do zawartości

rafgor90

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafgor90

  • Urodziny 17.06.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 2.5 24v
    e34 2.0 12v
    e34 3.5 12v
    e36 1.6 8v
    e36 2.0 24v
    e30 1.6 8v
    e30 20 12v
    e30 3.5 12v
  • Lokalizacja
    kraków

Osiągnięcia rafgor90

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. rafgor90

    320 z bebnowym hamulcem

    dziękuje koledzy zwłaszcza dziękuje tacie EvilM4n który uświadomił mnie w temacie zakupu samochodu, pytanie zadałem z czystej ciekawości a e30 kupiłem przy piwie jako nie odpalającą usterką okazał sie brak paliwa, jeśli ktos chce kupić chętni pisać, na życzenie mogę wrzucić tarczówki na tył bo takie posiadam
  2. rafgor90

    320 z bebnowym hamulcem

    witam, kupiłem e30 z silnikiem m20 b20 na tabliczce znamionowej tęż jest 320 ale jestem zaskoczony obecnością hamulca bębnowego i braku stabilizatora z tyłu, egzemplarz w miarę utrzymany ktoś nawet zadbał o drobne plasticzki i osłonki o których istnieniu nawet nie wszyscy wiedzą, proszę o odpowiedź czy był taki model fabrycznie wypuszczony czy to była koleżeńska podmianka np przed sprzedażą
  3. mam zamiar wymieniać masowo w taczkach:) a tak na poważnie wie ktoś gdzie informację na temat wzniosu wałka mogę zdobyć
  4. gdybym zapytał jak wymienić żarówkę to miałbym więcej porad
  5. witam, poszukuję informacji przy jakim wzniosie zaworowym jest mierzony czas otwarcia zaworu w silnikach m30
  6. http://e30.de/ to jest lekarstwo na wszelkie bóle z m30 pozdrawiam
  7. Działa maszyna ale spodziewałem się większej mocy
  8. do jakiej dążysz mocy? bez odprężania to możesz dmuchać 0,4 i tak obawiam sie że to zbyt dużo, pod 1,4 to naprawdę trza fes przygotowywać
  9. z tego co pamiętam to bez problemu wyciągniesz głowice razem z kolektorem ssącym, możesz go odkręcić na zewnątrz, nie ma potrzeby ruszania chłodnicy. i na koniec sam sobie odpowiedziałeś "Myślę,że dam radę to nie powinno być takie trudne" miłego grzebania
  10. przekaźnik do rozrusznika, ma sie tak jak przekaźnik do świateł tylko inaczej wygląda (phiii ale wyjaśniłem..)
  11. Dokładnie to samo miał znajomy w mercedesie w124, metodą prób dokonał odkrycia. Gdy pedał był cały czas wciśnięty bardzo delikutaśnie około 1 cm to nie wpadał w podłogę jeździł tak około roku (nawet nie zdarł tarczy) teraz podobno samo się naprawiło, jak jesteś druciarzem i ten patent zdał u Ciebie egzamin to możesz podłożyć coś by pedał nie odbijał do końca. Lepszym rozwiązaniem jest kupić pompę (skromnie nie reklamując mam na zbyciu taką)
  12. rafgor90

    Czym diagnozować

    tak miernikiem, trzeba dodać że musi być analogowy i trzeba też znać jakieś wytyczne by wiedzieć czy odczytana wartość mieści się w normie
  13. witam, jeśli sie nikt nie obrazi za podpinanie pod ten temat to pragnę oznajmić że również mam dużo części blacharskich i mechanicznych do e34 i 36 mam nadzieje ze nie robię konkurencji. pozdrawiam gg 10469621
  14. wielkie dzięki, teraz tylko wyświetlic wtyczke od silnika i pospinać
  15. próbowałem wysłać wiadomość wielokrotnie, bez powodzenia, za każdym razem wiadomość pozostaje w folderze "do wysłania" a nie wysłane, w czym problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.