Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

crazytomi jak ci przod ucieka to musisz uzyc sprzegła. Ja jak kupilem 528 we wrzesniu mialem dokładnie ten sam problem z uciekajacym przodem. skrecalem dawałem gaz w podłoge a samochod jechał prosto nawet na mokrym asfalcie. koleszka szaleje e30 320 juz 3 lata i pokazał mi jak to sie robi. Trzeba wyczuc sprzegło w ten sposob zeby nie tyle strzelic z niego bo to niezdorwe co wprowadzic lekki poslizg na kołach prostych przy delikatnym w miare puszczaniu sprzegła. Motyw musi byc taki zeby koła tylnie wpadły w poslizg zanim skrecisz.

 

moje poczynania

http://www.youtube.com/watch?v=Zb-Mhz3St88

http://www.youtube.com/watch?v=4UZYdfoMKUo

http://www.youtube.com/watch?v=AAE7jaPWzCo&feature=channel

ogolnie rzecz biorac najbardziej lubie mokry asfalt bo na sniegu ciezko sie rozpedzic a na suchym asflalcie trzeba ostro gniesc samochod

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
\moje poczynania

http://www.youtube.com/watch?v=Zb-Mhz3St88

http://www.youtube.com/watch?v=4UZYdfoMKUo

http://www.youtube.com/watch?v=AAE7jaPWzCo&feature=channel

ogolnie rzecz biorac najbardziej lubie mokry asfalt bo na sniegu ciezko sie rozpedzic a na suchym asflalcie trzeba ostro gniesc samochod

 

Uwazaj co wrzucasz do sieci za filmik z saneczkami mozesz miec nieprzyjemnosci

A co do driftu to sniegu nie trawie za wolno :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
\moje poczynania

http://www.youtube.com/watch?v=Zb-Mhz3St88

http://www.youtube.com/watch?v=4UZYdfoMKUo

http://www.youtube.com/watch?v=AAE7jaPWzCo&feature=channel

ogolnie rzecz biorac najbardziej lubie mokry asfalt bo na sniegu ciezko sie rozpedzic a na suchym asflalcie trzeba ostro gniesc samochod

 

Uwazaj co wrzucasz do sieci za filmik z saneczkami mozesz miec nieprzyjemnosci

A co do driftu to sniegu nie trawie za wolno :mrgreen:

 

haha Ty juz nie badz taki policjant :D

 

na sniegu smiechowo sie jezdzi ale mojej Bmki i tak bylo by mi szkoda :)

Opublikowano
haha Ty juz nie badz taki policjant

 

No wiesz jeszcze tydzien temu bylem psem z drogowki, wiec to taki nawyk :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Coz jesli chodzi o pogode jaka mamy teraz i jazde bokiem to na oponach 225/45/16 na zime to dodac wiecej gazu i dupeczka sama leci bokiem z lekka kontra tak calymi dniami mozna albo dopuki w baku benzin sie skonczy albo LPG :)
Opublikowano
Wczoraj trochę polatałem ale warunki nie były za fajne, padał marznący deszcz a było częściowo odśnieżone więc zmienna przyczepność nie dała się wczuć i poszaleć.

Tak ogolnie na sniegu masz male predkosci, przod chce wyjezdzac i prostuje a jak dajesz w gaz zeby wychylenie bylo wieksze to spinujesz i to jest wada nawierzchni na ktorej brakuje przyczepnosci :mad2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Coz jesli chodzi o pogode jaka mamy teraz i jazde bokiem to na oponach 225/45/16 na zime to dodac wiecej gazu i dupeczka sama leci bokiem z lekka kontra tak calymi dniami mozna albo dopuki w baku benzin sie skonczy albo LPG :)

Te oponki to masz cus nie halo. W E39 powinno byc

- 225/55/16 lub

- 235/45/17

Kolegom ktorzy driftuja automatami zycze dlugiej i bezawaryjnej pracy skrzyni. :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Coz jesli chodzi o pogode jaka mamy teraz i jazde bokiem to na oponach 225/45/16 na zime to dodac wiecej gazu i dupeczka sama leci bokiem z lekka kontra tak calymi dniami mozna albo dopuki w baku benzin sie skonczy albo LPG :)

Te oponki to masz cus nie halo. W E39 powinno byc

- 225/55/16 lub

- 235/45/17

Kolegom ktorzy driftuja automatami zycze dlugiej i bezawaryjnej pracy skrzyni. :cool2:

Aby zapobiec awaria skrzyni, trzeba to robic na manualu na biegu od 1 do 3 i nie zblizac sie do obrotow, kiedy skrzynia chce przerzucac bieg na wyzszy i nie przerzucac podczas poslizgu kol.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
To ja bym proponowal zeby ktos kto sie na tym zna podał kilka wskazowek jak robić to bez szpery bo ja miałem ostatnio tak ze jezdzilem w kółko i jedno koło się obracało i nic.... Wiec bardzo proszę o pomoc
(oOO \ (||||)(||||) / OOo)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli masz automat bez szpery, podczas postoju robisz M3 (manualny bieg 3) i cisniesz do 2 do 2.5 rpm. Jesli wciaz tylko jedno kolo sie obraca, musisz postapic gwaltowniej...

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Strzał ze sprzęgła i na obu kołach powinien stracić przyczepność :cool2:

 

 

Mów mi tak jeszcze :mrgreen:

No w Twoim przypadku raczej będzie ciężko :mrgreen: Ale puszczenie gazu i nagłe depnięcie w podłogę powinno dać podobny rezultat. Ewentualnie można podeprzeć się ręcznym :norty:

Opublikowano
Jesli masz automat bez szpery, podczas postoju robisz M3 (manualny bieg 3) i cisniesz do 2 do 2.5 rpm. Jesli wciaz tylko jedno kolo sie obraca, musisz postapic gwaltowniej...

 

Mam Manuala jezeli to ma cos zmienic

(oOO \ (||||)(||||) / OOo)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Nie znalazłem tematu w naszym podforum z filmikami to wrzucę tutaj moje przyspieszenie 0-150, całkiem nieźle jedzie choć się tego nie czuję. W niedziele byłem na zlocie ze swojego starego klubu RLKP i z lotnego na trasie zmierzyłem się z Laguną II 3.0 6V 210 KM (były tylko w automacie) i trzymał się za mną do 210 ale wyjść już na bok nie miał czym a że prędkość była już sporo przesadzona jak na drogę to odpuściliśmy ale ogólnie nie jest źle jak na taką krówkę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo to francuskie V6... Nie jest zbyt wysilony.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.