Skocz do zawartości

Wymiana uszczelniacza/simeringu wału korbowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wymieniał ktoś może u siebie ten uszczelniacz z przodu silnika przy kole pasowym? Proszę o krótki opis czy dużo z tym roboty i ile może za to skasować mechanik? Wymiana w silniku m50 z vanosem.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
ile może za to skasować mechanik? Wymiana w silniku m50 z vanosem.

200pln z uszczelniaczem.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
ale niejest trudno wymienic, trzeba odkrecic kolo pasowe i aluminiowy dekiel w ktorym jest simering na wal, ja to zrobilem w kilkanascie minut tyle ze silnik byl poza samochodem w samochodzie tez da rade napewno, wymontuj chlodnice i masz podejscie,szkoda dawac tyle za robote bo taki simering moze kosztowac moze z 20-30zl zreszta niewiem
Opublikowano

na moje oko klucz nawet nasadowy spokojnie wejdzie miedzy kolo pasowe a chlodnice wiec mam nadzieje, ze nie trzeba bedzie jej demontować.

 

Niestety sam tego nie zrobie bo mam za mały garaż na E34 :lol: E36 miescila sie ledwo. Poza tym pracuje i bede szukal kogos kto mi to "po godzinach" zrobi.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Jak odkręcić tą dużą śrubę która jest wkręcona w wał?

A właściwie jak zablokować wał przed obracaniem się przy odkręcaniu śruby?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Poradziłem sobie już z tym inaczej. Samemu bieg i ręczny nie pomagał.

Kolega zablokował łapką koło zębate, a z kanału porządne ramie pomogło odkręcić tą śrubę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.