Skocz do zawartości

hatsan

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 525i
  • Lokalizacja
    szczebrzeszyn

Osiągnięcia hatsan

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. włożyć manualna skrzynie to juz nie problem gorzej z manualnej na automatyczną ale do zrobienia.Ogólnie to ja bym szukał automata jak miałes automata
  2. jeszcze tuleje tylnej belki koszt to 2 tuleje po ok.50zl wymiana koszt 200zl ale samemu lepiej to zrobic. amortyzatory najlepsze sachsa ale i najdrozsze, czasem wymiana amortyzatorow nic nieda jesli masz sprezyny dosc mocno zuzyte i niemaja juz swoich wlasciwosci. są jeszcze inne tuleje i poduszka belki ale przewaznie w bemkach najszybciej padaja 2 tuleje tylnej belki te najwieksze.jak masz je zuzyte to [BAD] bedie ci latala i szybciej inne podzespoly beda padaly np. nowe amortyzatory. jak masz kupowac tarcze najtansze to lepiej te co masz przetocz u jakiegos dobrego tokarza kogos kto sie tym zajmuje, i lepiej wyjdziesz.
  3. ale niejest trudno wymienic, trzeba odkrecic kolo pasowe i aluminiowy dekiel w ktorym jest simering na wal, ja to zrobilem w kilkanascie minut tyle ze silnik byl poza samochodem w samochodzie tez da rade napewno, wymontuj chlodnice i masz podejscie,szkoda dawac tyle za robote bo taki simering moze kosztowac moze z 20-30zl zreszta niewiem
  4. moim zdaniem niema roznicy czujnik to czujnik niema znaczenia do mocy on ma tylko odczytywac punkt i przesylac impuls. to ze ma zolta obwodke moze jest nieoryginalny albo reszta.jesli ma taka sama wtyczke na tyle samo pinow i takie same mocowanie to pasuje do dwoch silnikow.z tego co wiem jest taki sam z 2.0 24v i 2.5 24v ale to tylko moje "logiczne" myslenie
  5. jesli mówisz ze przy podlaczeniu na krotko chodzi dobrze , to moze zamien bezpiecznik na wiekszy.
  6. przeloz od kogos sprawdz bo szkoda wylozyc tyle kasy a pewnosci niema ze to to.
  7. mi telepalo calym silnikiem jak padal deszcz i woda sie dostala przez otwory spryskiwaczy na masce do swiecy na 5 cylindrze,poprostu nie łapała miala inną cieplote bo byla w wodzie.a tez doszukiwalem sie wszystkiego:) uszczelnilem maske wymienilem swiece i juz jest ok.no ale to u ciebie raczej cos innego... a tez mam bez vanosa i przy nacisnieciu na pedal czuc najbardziej zaczyna wciskac w fotel od 4 tys. takze pewnie wszystkie tak maja bez vanosa.
  8. podłącz do kompa i powinno wykryć gdzie jest usterka
  9. hatsan

    Licznik nie dzała(34)

    uszkodzony kabel lub kostka zabrudzona (nie łączy) od predkosciomierza.trzeba by bylo sprawdzic.wejdz w kanał lub na podnośnik i kostka jest z tyłu w moście od strony pasazera.
  10. najlepiej jakbys znalazl bude z diesla bylo by troszke latwiej, ale jak juz masz do benzyny wstawiac to napewno silnik z cala elektryka plus komputery wszystkie kostki tez sa inne skrzynia , niewiem jak z bakiem chyba tez trzeba, to naprawde troche roboty. ja wolalbym dokupic ew.wyposarzenie":D albo szukaj budy z pod takiego samego silnika lub 2.5 td
  11. trzeba miec do tego sprzet,zegary do ustawiania momentu
  12. co do centralnego to niewiem a glosniki (przy nogach kierowcy i pasazera) wkladalem 14 albo 16 juz niepamietam, ale bez sensu pytanie jak masz wymieniac to przeciez rozbierzesz i zobaczysz jakie to sa glosniki...
  13. juz wymienilem na zwykle amortyzatory i powiem ze tył mi siedział tak jak z uszkodzonym nivo, musialem spawac dolne mocowanie sprezyny w amortyzatorze o jakies 4 cm wyzej, powiem ze nieradze zmieniac na zwykle amory , jezdzi sie tak samo albo troche gorzej jak na nivo.
  14. elo mam taki dziwny motyw ze pierdzą mi glosniki czasem nawet przy wylaczonym radiu. cos sie odezwą glosniki ale tylko przednie i przez kilka sekund i tak co jakis czas.niewiem co to jest wiem ze jakis "rybak" wstawiał radio ale patrzylem odlaczalem kable od glosnikow i to samo sie dzieje. niemam zwyklego naglosnienia bo mam duzo glosnikow i niewiem gdzie szukac wzmacniacza (jezeli wogole mam) prosze kumpli o pomoc
  15. mialem 2.4td i 2.5 tds . jesli chodzi o wytrwalosc to bardziej stawial bym na 2.4td dzwiek taki sam lecz 2.4td za bardzo odstawal z przyspieszeniem od tdsa ,powiem tak: wolal bym 2.5 tds ale trzeba naprawde dobrze trafic zeby nim pojezdzic dlugo. jesli chodzi o skrzynie to przypuszczam ze dluzej by pojezdzil na automacie ale pewnie mniej żwawy a spalanie takie same lub wieksze.brat mial VW passata w automacie palil duzo wiecej jak manual i slabiej jechal. i zdaje mi sie ze byly 2.5td i tds a wygladaly tak samo tylko komputerowo mialy wiecej mocy. wiec mozna sie przyciać i kupic 2.5td ale to tylko ze sluchu slyszalem.hehe moze glupoty sieje:D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.