Skocz do zawartości

Nie chce wejść na obroty co zrobić??


Master1988

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec powiem ci tak sprawdz dokladnie gumowy (najlepiej wymatowac!!!) przewod dolotowy za przeplywomierzem do kolektora ssacego czy nie ma pekniec tam gdzie przychodzi silniczek krokowy i odma jesli dolot jest szczelny musi chodzic jesli nie ma pekniec poradze dalej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Tak jak kolega napisał moze to być spowodowane tym ze w momencie gdy silnik jest zimny guma jest mniej elastyczna i przepuszcza gdzieś powietrze dlatego obroty mogą być niestabilne najlepiej to sprawdzić i zamontować wszystko od nowa dobrze dokręcając zaciski. Warto też zobaczyć odmę oraz wezyki od podciśnienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może pompa paliwa nie daje takiego ciśnienia jak powinna i po chwili dobija do jakiego kolwiek na którym auto chce się oderwać z miejsca?

 

Zgaduj zgadula. Co jest do wygrania w tym konkursie?

 

Po kiego takie nic nie wnoszące komentarze?

1. Przepływomierz czy przepływka + ewentualnie sodna lambda --- uszkodzone powodują że silnik pracuje na nierównych obrotach, mówi się że obroty falują, może przygasać, wchodzić na dłużej na wyższe obroty i trzymać się tak wysoko pomimo nie tykania przepustnicy.

 

2. Pompa paliwa - jeśli jest walnięta podaje zbyt małe ciśnienie (powinno być 3.bary), wówczas auto przygasa, długo się odpala, ale nie ma to efektu podobnego do opisanego dłużej. Idąc tym tropem prędzej można by postawić na zapchany filtr paliwa różnymi syfami, np. przez ciągłe jeżdżenie na rezerwie (czego czynić nie wolno, właśnie z troski o syf wytrącony z paliwa, zbiornika czy rękawiczki niechlujnego mechanika.... :mad2: )

 

Kolega zgłaszający problem powinien definitywnie postąpić zgodnie ze wskazówkami tyczącymi się dolotu i odmy - jak to nie to, to zbiorowa grupa mechaników, elektryków, rzeczoznawców, koneserów - pod patronem forum "bmw-klub" będzie debatować z indywidualnymi przerwami na kawę. :mrgreen:

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 bary to podaje producent tak naprawdę musi dawać co najmniej 6, taka co daje 3 bary to śmietnik.

 

Ad. 2 nie ma efektu? Skąd wiesz, nie ma bo Ty się z tym nie spotkałeś? To powiem Ci że jest. Manometr w łapkę i pomierzyć ciśnienie. Będziesz wiedział kiedy i ile pompa daje ile jest na listwie. Filtr może być "zapchany" da się to stwierdzić mierząc ciśnienie paliwa. A jeśli pompa daje 1 bar i potem nabija do marnych 3 barów? To jaki wtedy jest efekt? Zagadka dla mądrali. Cyt "mówi sie bla bla.." kto mówi Ty?

 

Co do debat i roztrząsania problemu pewnie z 1tysiac tematów by się znalazło, jeśli tylko autorowi by się chciało poczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 bary to podaje producent tak naprawdę musi dawać co najmniej 6, taka co daje 3 bary to śmietnik.

może od razu 50.bar...?

 

Ad. 2 nie ma efektu? Skąd wiesz, nie ma bo Ty się z tym nie spotkałeś?

Niestety, problemy z układem zasilania paliwem przechodziłem w mojej poprzedniej 735 - z pompą paliwa włącznie.

 

To powiem Ci że jest. Manometr w łapkę i pomierzyć ciśnienie. Będziesz wiedział kiedy i ile pompa daje ile jest na listwie. Filtr może być "zapchany" da się to stwierdzić mierząc ciśnienie paliwa.

Metod empirycznych i dyskusyjnych może i jest więcej, ale chyba wyciągnięcie filtra i rzut okiem da bezwarunkową odpowiedź na ten problem.

 

A jeśli pompa daje 1 bar i potem nabija do marnych 3 barów? To jaki wtedy jest efekt? Zagadka dla mądrali. Cyt "mówi sie bla bla.." kto mówi Ty?

@Pinczer, co Ty taki nabuzowany przez cały ten wątek jak nastolatka przed okresem, której rodzice zabraniają wyjścia na disco?

 

 

Co do debat i roztrząsania problemu pewnie z 1tysiac tematów by się znalazło, jeśli tylko autorowi by się chciało poczytać.

 

co prawda to prawda...

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam

Antywybuch jesli nie blokuje przepływu ani nie łapie lewego powietrza to nie. Ja mysle ze jednak powinienes zmierzyc cisnienie paliwa na listwie wtedy jak masz opisywane problemy a drugi raz zmierzyć po tych 10 min kiedy problem minie powinno sie okazac co jest przyczyna.

pozdrawiam.

gdyby FWD było lepsze Bóg nie stworzyłby BMW.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

cisnienie pompy: odpiąć wąż doprowadzający benzyne do listwy wtryskowej i wcisnac do niego manometr (np od pompki do pompowania kół), skręcić opaska i próbować odpalac parząc na wskazanie ma być 3bary cisnienia jeżeli jest mniej jak 2.8 to wymien pompe

ciśnienie na listwie: wpiąć w/w manometr na trójniku w opisywanego węża, odpalic i czekac aż wejdzie na obroty patrzac na wskazanie ma być 2.5 bara jesli nie to wymień regler ciśnienia w listwie

uwaga manometr od pompki jest przystosowany do powietrza więc po tej operacji może nadawac sie tylko na śmietnik

napisz co zaobsetwowałeś

pozdro

gdyby FWD było lepsze Bóg nie stworzyłby BMW.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam ponownie, mam taki problem auto mi normalnie chodziło na gazie pózniej gaz mi sie skonczył i auto stało jakies 3 miesiące w tym czasie wyciągałem przepływomierz i czysciłem go, a dzisiaj pojechałem zatankowac auto gazem i nie chce jechac na gazie szczela strasznie rozwala obudowe od filtra powietrza przy szczale i szczela a przy tym zrzuca na bok uszczelke tą co jest zaraz przy antystrzale co to moze byc prosze o pomoc .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy luz zaworowy jest prawidłowy, od razu zobaczysz jak wygląda wałek czy nie jest "zjedzony".

 

Sprawność układu zapłonowego, świece, kable WN, kopułka, palec.

 

Czy silnik nie ssie lewego powietrza.

 

Możesz zobaczyć czy się klapka w przepływomierzu nie blokuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.