Skocz do zawartości

krix

Zarejestrowani
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krix

  • Urodziny 30.10.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 735i
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia krix

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. krix

    Nie równa praca silnika M30B35

    Spróbuj poprostu wymienić zegary na inne. Mi to pomogło a to dlatego że tamte akurat były uszkodzone. Nie twierdze że Tobie to akurat pomoże ale warto spróbować. Nawet może podjechać do kogoś kto ma blisko Ciebie i na dwie minuty je podłączyć to będziesz wiedział co i jak. Pozdro i zyczę powodzenia.
  2. Jak będziesz regenerował ? Nie potrzeba do tego żadnych specjalnych narzędzi ? Czy ta regeneracja ma polegać na wymianie oleju tylko ?
  3. Muszę sprawdzić na posotju czy wyje ale wydaje mi się że nie nic raczej nie słychać. Pompę jeżeli by się okazało że to faktycznie ona też bym wymienił ale nie wiem czy to nie jest coś z przekładnią albo z zawieszeniem. Pozatym nowa pompa kosztuje dużo lepiej było by ta zregenerować pytanie tylko jakie koszty. Bo jak kupie używkę to nie wiadomo ile wytrzyma. Ale dzięki za podpowiedź. Pozdro
  4. Witam kolegów Mam dziwny problem ze swoim E32 735 1990. Ostatnio zauważyłem że pod czas jazdy kierownica ciężko pracuje ale co dziwniejsze nie cały czas tylko czasami jest super wspoma działa jak w MAN -ie a czasami to jakby w ogóle jej nie było. Nie wiem czym to jest spowodowane. Na postoju jak kręcę od lewej do prawej to co jakiś czas średnio co pół obrotu tak przytnie jakby pompa się wyłączyła a za chwilę jest ok. Sprawdzałem płyn i jest ok poziom dobry kolor również. Sprawdzałem nacią paska i też jest ok naciągnięty jak guma w gaciach shreka nie ślizga się nawet jak wjadę w głęboka kałużę. A mimo to wspomaganie nie domaga. Pompa nie jęczy ani nie wydaje jakichś dziwnych dźwięków. Czy ktoś z was spotkał się z takim objawem ? Czy winą może być uszkodzona przekładnia albo coś w zawieszeniu. Nie wiem gdzie szukać. Postaram się w tym tygodniu wymienić pompę ponieważ znajomy ma używaną ale nie wiem w jakiej jest kondycji. Dodam jeszcze że w środku auta nic nie blokuje drążka kierowniczego pracuje luźno. Z góry dziękuje za pomoc nie pierwszą zresztą na tym forum, bo dzięki waszej pomocy udał mi się już naprawić kilka rzeczy. Pozdrawiam
  5. Dzięki problem został rozwiązany na przyszłość warto rozpoczać od sprawdzenia kostki przy moście. W moim przypadku okazało się że jeden z kabli był urwany mimo iż jest to mało prawdopodbone to jednak się stało. Kostka z tymi kablami nie ma bezpośredniego kontaktu z podłożem a jednak coś spowodowało że to przestało działać. Pozdrawiam
  6. Witam Kolegów Mam problem ostatnio pod czas jazdy zauważyłem że nie działa mi prędkościomiernik, ekonomizer oraz wycieraczki tj cały czas działają w trybie przerywanym tak jakbym stał działają ciągle tylko w najszybszym trybie. Ale nie to jest najważniejsze tylko to że nie wiem ile jade. Nie wiem czy jest to uszkodzenie licznika czy jakiegoś innego osprzętu. Jezeli ktoś się z tym spotkał to proszę o pomoc. Z góry dziękuje i pozdrawiam
  7. witam z oponami nic nie grzebałem a w sumie skoro działa jako tako to chciałbym to doprowadzić do szyku :) jeżeli się da.
  8. Witam kolegów Mam problem ze swoim E32 735 1990r. Posiadam kontrole trakcji działającą z tym żę kontrolka ASC pali mi się ( mryga tudzież mruga) pod czas normalnej spokojnej jazdy, nie wiem co może być tego przyczyną dodam że nie byłem jeszcze na diagnozie komputerowej. Posiadam także tempomat który również działa bez problemu. Czasami zdarza się że przy włączonej kontroli trakcji pod czas jazdy samochód szarpnie. Jeżeli ktoś by znał rozwiązanie lub trop w po którym mógłbym pójśc poproszę o info. Dodam również że auto przy puszczaniu sprzęgła nie ma jakby mocy jezeli nie dodam gazu to jest ciężko ruszyć auto przygasa nie wiem od czego to zależy. Pozdrawiam Krix
  9. krix

    Nie równa praca silnika M30B35

    Czesc Z kontrolką już sobie poradziłem jakiś czas temu ale też nie wiedziałem dalczego przepustnica mi się nie otwiera. Póki co walcze z nierównymi obrotami wymieniłem już prawie wszystko co było możliwe został mi jedynie czujnik położenia wału. Jeżeli to nei zadziała to nie wiem co może dolegać temu autu. Dzieki za pamięć i za chęć pomocy. Pozdrawiam
  10. Tak jak kolega napisał moze to być spowodowane tym ze w momencie gdy silnik jest zimny guma jest mniej elastyczna i przepuszcza gdzieś powietrze dlatego obroty mogą być niestabilne najlepiej to sprawdzić i zamontować wszystko od nowa dobrze dokręcając zaciski. Warto też zobaczyć odmę oraz wezyki od podciśnienia.
  11. krix

    Nie równa praca silnika M30B35

    Sprawdziłem dzisiaj położenie przepustnicy i na IDLE wskazuje 410mV a na pełnym otwarciu 3,8V czyli w miare ok to 410mV na IDLE to jest w momencie gdy autko jest w trybie 'D' Martwi mnie natomiast fakt że: - auto nie odcina mi zapłonu gdy wkręcam go to 7tys obrotów - oraz kolejna rzecz jaką zauwazyłem to ze w momencie gdy delikatnie domkne klape przepływomierza czyli tak jakby silnik miał wieksze obciazenie to po dłuższej chwili czyli po około 2s przepustnica dopiero sie delikatnie odchyla czym moze byc spowodowane takie jej powolne działanie ? Dodam tez ze czasami pojawia mi sie napis Getribeprogram nie wiem czy ma to jakies znaczenie w działaniu auta ?
  12. krix

    Nie równa praca silnika M30B35

    Jeszcze jedna instotna sprawa autko mi nie odcina! nie wiem dlaczego i od czego to zalezy nie ważne który mam komp włozony i tak jest brek odcięcia zapłonu kręci sie do nieskończoności odbija sie od 7000tys spada do około 5,5 i znowu do 7000 tylko bardzo dziwnie to wygląda czy ktoś wiec co moze powodować takie zachowanie ?
  13. krix

    Nie równa praca silnika M30B35

    Moje BMW jak odłączyłem przepływke to chodziło ok dopiero po jakims czasie nei moglo uzyskać poprawnych wolnych obrotów no i rzecz jasna nie miało mocy, Jeżeli chodzi o antywybuch to ja go nie mam z tego wzgledu ze mam sekwencje daltego tą nieszczelność mogę wykluczyc. Tak naprawde zostały mi tylko do wymiany: guma łącząca przepływomierz i EML oraz węzyki podcisnienia jak to zrobie to powinno być wszystko ok ale chwilowo nie mam czasu i postaram sie z tym ogarnąć w weeknd. Czy próbowaliście zmieniać ECU ? Ja jak zmieniłem w swojej to tez inaczej chodziła i dostala wiecej mocy.
  14. krix

    Nie równa praca silnika M30B35

    generalnie nie bardzo wiem wiem co jest w środku bo ten poprzedni co miałem to mi sie rozleciał ale co to ma dawać to nie wiem, jak masz EML to komplet oryginalny kosztuje około 100zł.
  15. krix

    Nie równa praca silnika M30B35

    za orgyniał dałem 100zł tylko ja mam EML i mam nieco inną budowe i moja odma składa sie z 3 czesci gumowy wąż > plastikowy zawór > gumowy wąż. Na realome jest dość dobrze pokazane. Generalnie często zbiera mi sie olej w dolocie nie jest jego bardzo duzo ale widać ze są tam jakies oznaki przed wymianą odmę miałem w oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.