Skocz do zawartości

Ile cali w oponach zimowych?


Rafcioso

Rekomendowane odpowiedzi

ja również na zimę mam 16" w 520dT wzór star spoke 115 - zresztą tak samo jak i na lato - na takich wyjechała z fabryki - szczerze mówiąc wcale nie wygląda to źle - ale o gustach się nie dyskutuje :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja auto kupiłem na 16" letnich ale wymieniłem na 17" ze względu na aspekty wizualne. Obecnie jeżdżę na felgach BMW V-Spoke 122 - 8x17" z oponami Dunlop M3 - 225/50 R17 94H (nie RunFlat) i jestem zadowolony zarówno pod kątem wyglądu jak i komfortu jazdy :D :cool2:

Modyfikacje mojego E60:

Czarna podsufitka; sportowa kierownica; listwy wewn. alu z lekkim szlifem; nagłośnienie Logic7; sportowe pedały BMW; lusterka zewn. fotochrom el. składane; felgi BMW 246 (18"); przyciemnione szyby; ledowe podświetlenie tablicy rej.; wygłuszanie drzwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na lato planuje 20' :D

Tora sa ludzie, ktorym wisi to jak auto wyglada, wola wiekszy komfort, ja mam sportowe zawieszenie to i tak na dzien dobry mam pod gorke z komfortem ale zeby piatka jakos wygladala to startujemy z 18' i to jest tak od biedy, wszyscy doskonale wiemy, ze felga to jakies +/- 70-80% wygladu auta ale nie kazdy na wyglad stawia, dla mnie jest jest wazny i jezeli moze mi sie podobac moje auto bardziej to czemu by nie :wink:

idac na kompromis wywalilem runflaty i wsadzilem zwykle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komfort ..... tu jest forum bmw a nie bujany fotel dziadka :lol: .

Jak sie ma bmw to nie ma lekko naprawy,drogo,problemy w aso,utrata wartości

hej

 

Wiesz co - nie chodzi o to, że muszę płacić za prostowanie felg. Problem w tym, że muszę pojechać do zakładu i stracić lekko godzinę na tę naprawę - gdyby felgi się prostowały w nocy bez mojego udziału, tylko kasa by z konta schodziła, to nie miałbym z tym problemów. Wszystko się rozbija o wartość dodaną i jej koszty - jeżeli zyskuję tyle, że auto troszkę lepiej wygląda i w pewnych ekstremalnych sytuacjach może mieć lepsze właściwości trakcyjne (śmię wątpić czy przy sportowym zawiasie, DD i DTC ma to większe znaczenie) kosztem prostowania felg dwa razy na sezon oraz wybijaniem plomb na każdej dziurce to mi się to średnio opłaca.

 

Kal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.