Skocz do zawartości

XCRacing

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530d 2004r
  • Lokalizacja
    WROCŁAW

Osiągnięcia XCRacing

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Gdzieś tam pod tą czerwoną klapką powinna być śruba rozluźniająca kleme. Przerabiałem to w zimie:) Ten czerwony plastik trzeba podważyć.
  2. Mam felgi 18 cali (właśnie m-pakietowe) z oponkami 245/40 i do tego seryjne zawieszenie i wygląda super. Także nie bój się o wygląd. Na wiosnę będę zmieniał opony, ale już napewno nie runflaty. Są jednak twardsze a przy niskim profilu jednak na dziurach mocniej tłucze.
  3. XCRacing

    DOBRY WARSZTAT OD M-ek

    Ponoć dobre jest STANDO w Psarach zaraz za Wrocławiem na północ. Ponoć również nie tanie, ale to dopiero zweryfikuję bo właśnie mój samochód tam się naprawia teraz:) Ale rzeczywiście podejście profesjonalne i sprawiają dobre wrażenie. Jest jeszcze taka firma AUTO-CHIP na ulicy Przedmiejskiej, coś tam kiedyś u nich robiłem i nie mam generalnie zastrzeżeń.
  4. No i wyszedł pierwszy problem. Czujnik na klemie minusowej jest padnięty i unimożliwia ponoć dalszą diagnozę usterki. Samochód z niewiadomych przyczyn nie przechodzi w stan uśpienia, w który powinien przejść po ok 1,5 godz. od zamknięcia. Pobór prądu wynosi w stanie spoczynku ok 5A i dlatego rozładowywuje się akumulator. Ale dlaczego jest tak duży pobór i występuje brak stanu uśpienia nie wiadomo.
  5. Dokładnie tak samo pomyślałem gdy tylko zaczęły się kłopoty, (niestety nie napisałem tego w poście) akumulator wymieniłem na nowy ale problem pozostał niestety. Zmierzyłem napięcie ładowania, jest równe ok 14,4V i akumulator ładnie się ładuje podczas pracy silnika. Jadę dziś na wypalanie DPF, przy okazji może sprawdzą elektrykę.
  6. W nocy podczas długiego postoju rozładowywuje mi się doszczętnie akumulator. Jak zostawiam samochód z uzbrojonym alarmem to po pół godzinie, czasem po kilku alarm się włącza, bez zewnętrznych przyczyn. Po sprawdzeniu alarm informuje, że przyczyną uaktywnienia są czujniki drzwiowe. Myślałem, że to alarm rozładowuje aku bo samochód mam w oddalonym garażu i nie słyszę jak wyje. Jednak po zostawieniu samochodu z alarmem nieuzbrojonym również akumulator się po nocy rozładował. Podejrzewam, że może samochód dostaje impuls z niewiadomych przyczyn, że któreś drzwi są otwarte, zapala wszystkie lampki w środku i rozładowuje akumulator. I tutaj pytanie, czy ktoś się spotkał z czymś takim, czy któreś z czujników otwarcia drzwi przejawiają predyspozycje do częstszych awarii, zwarć?
  7. Nie mogłem wcześniej sprawdzić bo umarł mi akumulator i załatwiałem nowy. Po odpaleniu zrobiłem co radziliście, przejechałem kilka kilometrów i nic, ale po ponownym odpaleniu po kilku kilometrach na szczęście wszystko wróciło do normy. Pozostał jednak komunikat o problemie z Restraint System i zapalone kontolki od pasów i airbagów no i rozładowuje mi się akumulator w nocy ale to już sprawa na inny temat.
  8. Przyszedłem rano do samochodu a akumulator wyładowany do zera. Możliwe że alarm się włączył bo już mu się takie numery zdarzały. Odpaliłem kablami od innego samochodu ale wyskoczył komunikat o awarii Active Steering. Efekt jest taki, że wspomaganie działa jakby w połowie, kierownica chodzi ciężej ale bez problemu da się jechać. Co to może być? Czy elektonika się coś pogubiła po rozładowaniu? Ktoś tak miał?
  9. Jak możesz to zamieść zdjęcie swojego przodu z tymi białymi 7000K bo na aukcjach to są zdjęcia "kręcone" [BAD] ze mnie a nie fotograf ale może coś to pomoże :wink: http://img21.imageshack.us/img21/6016/111111hy.th.jpg
  10. Ja letnie koła mam na 18-to calowych felgach a na zimę przeskakuję na 16". Nie najlepiej to wygląda ale jeździ się naprawdę przyjemnie, no i węższa opona (u mnie 215/55) na większym śniegu mniej się ślizga trochę.
  11. Cześć! Ja mam takie jak na tej drugiej aukcji, kolor biały 7000K. Kolor jest bardzo ładny i dobrze współgra z ksenonem. Naprawdę polecam wymianę bo wygląda to o niebo lepiej od zwykłych - żółtych żarówek.
  12. Chcę wymienić błotnik przedni, prawy konkretnie. I tutaj prośba do Was, czy ktoś już zdejmował błotnik, jak się zabrać do tego? Śruby od góry są widoczne, ale co dalej, czy muszę ściągnąć zderzak? Pewnie również nadkole. Za wszelkie rady, podpowiedzi będę bardzo wdzięczny.
  13. Jakbyś jakoś sobie poradził z tym problemem to pisz. Ja też planuję się za to zabrać bo idą ciepłe dni i warto żeby działał wreszcie. Boję się jednak, że większość warsztatów będzie chciała porządnie na tym zarobić nawet jeśli to tylko pierdoła.
  14. Witam. Mam podobny problem. Po uchyleniu, gdy staram się go zamknąć lewa strona tej mniejszej części dachu tylko nieznacznie się porusza. Dach odbija i spowrotem się uchyla. Zauważyłem, że nie działa napęd, który odciąga taki klin pozwalający opuścić dach. Przesuwając ten klin ręcznie za pomocą śrubokręta dach domyka się. Nie wiem czy przestał działać któryś silniczków odpowiadających za zamykanie dachu, czy może to być brak wyregulowania.
  15. Wielkie dzięki za pomoc, lampa zdjęta:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.