Skocz do zawartości

Marecki000

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60

Osiągnięcia Marecki000

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A ja mam inne pytanie o podłokietnik: czy instalację pod telefon ze środka podłokietnika da się jakoś łatwo wymontować? Jak pewnie większość korzystam z innego tel przez bluetooth i tamta instalacja niepotrzebnie utrudnia mi dostęp do schowka... Pozdrawiam
  2. A drży podczas jazdy czy na postoju? Ja wymieniłem poduszki i fakt, że autko teraz pracuje nieco ładniej jednak delikatne drgania nie ustały więc wiem już, że to nie koniecznie poduszki. Pozdrawiam
  3. Ostatnio robiłem poduszki pod silnikiem: Poduszki 2x 215 + wymiana 180 = 610 zł. Ale drżenie nie koniecznie musi oznaczać poduszki... powodów może być chyba wiele...
  4. Ja na zime 16". Efekty wizualne schodzą na drugi plan.
  5. Marecki000

    Maglownica?

    Zodiac a udało Ci się już coś zrobić z tym pukaniem? ja się powoli przyzwyczajam bo wole nie wymieniać magla skoro nie wiadomo czy to to... (narazie jeden serwis mówi, że nie magiel a drugi, że raczej nie magiel...)
  6. Nie ma takich czujników. U mnie jest tak samo i jest to związane z temperatura bo jak auto w nocy stoi w garażu to od razu świeci normalnie. pzdr.
  7. Wyłącz silnik na jakiś czas i poczekaj. Jak odpalisz to już powinno być ok - komp powie że układ kierowniczy ok i możesz jechać dalej. Miałem to, komp potem nic nie wykazywał, od tego momentu jeżdzę i nic się nie dzieje. Pojawił Ci się jak za szybko odpaliłeś auto zanim zgasły kontrolki (np. jak zgasł Ci na światłach przy ruszaniu bo się zamyśliłeś ;) )?
  8. ps. bezpieczniki znajdują się w bagażniku i w schowku - rozpiska zaś jest tam gdzie apteczka itd. pzdr.
  9. nie wiem co u Ciebie znaczy delikatnie ale zasadniczo tak już jest. Dodatkowo, moim zdaniem, na początku musisz ją trochę wyczuć, później zmiana biegów jest już bardziej płynna. Pozdrawiam
  10. Marecki000

    Maglownica?

    Witam! I jak Zodiac, doszedłeś co puka, kolumna kierownicy? Ja narazie kompletnie nie miałem czasu dalej z tym walczyć ale licze na to, że niedługo się tym zajmę bo mam wrażenie, że puka coraz intensywniej... Pozdrawiam
  11. Hej! A nie użyłeś przypadkiem drugiego kluczyka? Na jednym możesz mieć już zmieniony język a przy korzystaniu z drugiego nadal masz zapisany niemiecki.
  12. Marecki000

    lampka od ringów

    Z tego co wiem to: Ringi w e60 po lifcie spełniają wymagania określone dla świateł do jazdy dziennej wiec w warunkach normalnej przejrzystości powietrza od świtu do zmierzchu można spokojnie na nich śmigać. Wcześniejsze ringi to typowe światła postojowe nie spełniające wymagań dla świateł dziennych dotyczących np. mocy światła. Niestety wydaje mi się, że nie można tutaj zmianiać żarówek ani wykonywać innych kombinacji (nawet jeżeli jakieś są skuteczne) ponieważ nawet jeśli będą miały określoną moc to nie będą miały homologacji. W związku z tym nowsze wersje - można, przed liftem - nie. Pozdrawiam
  13. Marecki000

    Maglownica?

    Odebrałem auto i: tak jak pisałem wymienili mi pompe wspomagania - całkowity koszt to 1600. naprawa skuteczna tylko połowicznie ponieważ ustąpiły drgania/skoki kierownicy przy kręceniu przy małych prędkościach i podczas postoju - zaworek przy pompie powodował za małe cisnienie w układzie i stąd taki efekt. tak jak pisał Zodiak zaworek raczej nie powoduje stuków wiec niestety nadal są te głuche puknięcie przy skręcaniu w lewo i nadal nie ma pomysłu co to może być. w przyszłym tygodniu cd poszukiwań. jak będę miał jakieś info to dam znać. pozdrawiam
  14. Marecki000

    Maglownica?

    w końcu zostawiłem auto i dzisiaj chłopaki dzwonili że to zaworek przy pompie wspomagania. niby pierdoła tylko nie można robić samego zaworka i trzeba wymienić całą pompe... nowa ok 3 tyś ale powiedzieli że mają używaną od sprawdzonego gościa za 1200 więc po konsultacjach z mechanikiem zdecydowałem się na używaną. Mówili, że to pompa raczej się nie psuje wiec na używce powinienem jeszcze długo pojeździć. Pozdrawiam
  15. Marecki000

    Maglownica?

    witam przy skrętach w lewo (i tylko w lewo) pojawiają się stuki w kierownicy, poza tym przy parkowaniu/małych prędkościach i kręceniu w miejscu czuć jakby opór, drżenie, przeskakiwanie (nie wiem jak to określić). Z poprzednich wątków wywnioskowałem że to pewnie maglownica. czy ktoś ma inne pomysły? jeśli nie to może ktoś ma doświadczenia z wymianą magla - nowy czy używany, może regeneracja? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.