Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
NO mi pali teraz mniej ale mam inny problem najprawdopodobniej filtr czastek stalych tzw DPF przynajmnije mi tak na komputerze wyskakuje i napewno tez powoduje to ze wiecej mi pali:/ moze bedzie ktos wiedzial jak mozna ominac ten filtr bo jest strasznie drogi a uzywki to raczej nie chce kupowac

Mechaniczne oraz elektroniczne usunięcie DPF to koszt u fachowca 1500 zł. Jedyna nieprzyjemna konsekwencja takiego zabiegu do dymienie auta podczas ostrego dodawania gazu. Plus to wzrost mocy o ok 10 %.

Opublikowano

kolego nitru

napisz pózniej co powiedzieli w aso

ja mam e60 525d i też mam problem ze spalaniem ok 14l na 100km po miescie i nie niżej !!!!!!1!

nikt nie wie co się dzieje z autem

Opublikowano
mam e60 530d i w miescie nie przekracza mi 10 litrów . Co prawda nie Krakow ale trasy krotkie robie i czesto na zimnym silniku. Dodam ze jezdze spokojnie ( automat )

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mam e60 530d i w miescie nie przekracza mi 10 litrów . Co prawda nie Krakow ale trasy krotkie robie i czesto na zimnym silniku. Dodam ze jezdze spokojnie ( automat )

 

 

mam identycznie - miasto do 10 l - tankuje Vpower Diesel

Opublikowano

no to ja mam teraz 10l na DieselGold i przy jeździe takiej że każde naciśnięcie gazu jest przemyślane czy na pewno jest eko. Widać warszawa rano nie jest przyjazna eko jeździe. Zazwyczaj wskaźnik chwilowego zużycia jest w okolicach 5l przy jeździe jednostajnej. Może to kwestia automatu + kombi? Przy przyśpieszaniu emeryckim jest 18-19 jak normalnym to wskaźnik od razu na 20 leci.

Automat dość długo trzyma bieg nawet jak delikatnie przyspieszam, w momencie kiedy wskoczy kolejny to spalanie spada o połowę - z 15 na 6/7. U was też tak jest?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
najefektywniej jest przyspieszac-rozpędzać auto jak najszybciej a potem utrzymywac stała prędkości, oczywiscie w miescie to trudne ale w miare sie da, rozpedzam sie jak najszybciej , najczesciej do 70 -80 km/h i wtedy mam ok 1500 obr/ min
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozpędzać się dynamicznie, ale nie jak najszybciej. Gaz do dechy raczej nie pomaga w ekonomicznej jeździe. ;) Zresztą wszystko zależy od sytuacji na drodze, za ile jest następne skrzyżowanie itd.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozpędzać się dynamicznie, ale nie jak najszybciej. Gaz do dechy raczej nie pomaga w ekonomicznej jeździe. ;) Zresztą wszystko zależy od sytuacji na drodze, za ile jest następne skrzyżowanie itd.

 

oczywisice ze nie gaz do dechy, najlepiej utrzymywac obroty w zakresie maxymalnego momentu obrotowego znasz przebieg momentu dla 520d? pytam autora

  • 5 lat później...
Opublikowano
Przepraszam najmocniej że odgrzewam kotleta, ale mam identyczny silnik, ściągnąłem kaganiec u magika na 163 (fabrycznie był obniżony na 150- 2007 lift), i mam to samo dalej... Dpf wycięty, program do dpf zrobiony.... Udało Ci się kolego rozwiązać problem ? objawy mam identyczne
Opublikowano
To normalne w 2.0d też tak mam a silnik jest w stanie idealnym chcesz więcej mocy od dołu kup 3.0 albo 3,5 d

 

Tak, w sumie masz rację, choć myślę że wezmę a8 6.0 w12 żeby nie zabrakło mocy od dołu... Wyjaśnij mi Kolego, czy według Ciebie, zarówno założyciel tematu, jak i ja jesteśmy kretynami skończonymi ? Bo nie rozumiem tej wypowiedzi, choć starałem się bardzo...

 

 

Dla potomnych :

 

Uszkodzona była przepustnica (nie ruszała się klapa, kupiłem dziś używkę i jest gitarka :norty: )- dodatkowy objawy jej to rzucanie budą podczas gaszenia motoru, brak mocy na niskich obrotach, podwyższone spalanie, przysłowiowa żaba przy ruszaniu, chyba że kręcimy go wysoko na starcie.

 

pozdrawiam

  • 1 rok później...
Opublikowano
U mnie (2.0d 163km) rzucało budą przy gaszeniu silnika i powodem tego była właśnie padnięta przepustnica. NIE dwumasa, NIE poduszki silnika, NIE koło pasowe, NIE wydech.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Na spalanie sklada sie duzo czynnikow waga auta ogumienie ilosc pasazerow warunki atmosferyczne warunki drogowe itp klima itd a wiec 10litrow diesla w miescie to norma nie czytaj tych bzdur o eko jezdie gdzie mordowane sa sprzegla bo dwumasa musi miec odpowiednie obroty .moja zona jezdzi tylko po miescie 3 litrowa benzyna automat nigdy nie liczylem spalania bo zakladalem z gory ze tak duze ciezkie auto musi palic cos za cos a i tak jest taniej niz dieslem dpf sprzeglo wtryski turbina itp w ciezarowkach podaja nieoficjalne spalanie ok 25-30l jedz do portugali albo na grecje i spalanie jest z40 i awantury w firmach transportowych moj kolega sie sadzil i rzeczoznawca napisal w zaleznosci od warunko spalanie moze wyniesc do 100l na 100km w ciezarowce . A wiec zaloz opony 185/50/16 napompuj 4atmosfery i bedzie lizal ropke 3.2l na 100km z wiatrem :search:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.