Skocz do zawartości

Maglownica?


Marecki000

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie stuka ewidentnie magiel lub kolumna. Bo co ciekawe, bardziej to słychać z wewnątrz, niż na zewnątrz. Szczegolnie przy dobrym wygłuszeniu (podwójne szyby) nie ma żadnych odgłosów z zewnątrz, a właśnie słysze coś "pod zegarami" że puknie i czuć to na kierownicy.

 

Będę temat drązył póki nie dojde co to i nie usune, jak zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

..... no własnie! Jak tam z tymi stukami?

Jestem bardzo zainteresowany bo u mnie też stuka i to od dawna (raz stuka , raz nie).

Serwis bezradny i w dodatku niechetny (w zasadzie to 3 serwisy).

Ja widze zwiazek z aktywnym stabilizatorem i ogólnie z hydrauliką.

 

Mialem rowniez stuki i zgrzyty podczas krecenia kierownica i w Bielsku wymienili jakiś łącznik elastyczny na kolumnie kierowniczej (Tora kiedys o nim wspominał). Pomogło !

 

U mnie najbardziej stuka "na zimno". Jak juz troche pojezdze to jest ciszej, a najciszej jak dodatkowo autko sie na sloncu wygrzeje :norty:

Można też zminimalizować stuki regulujac cisnienie w oponach.

Problem jest m.in. z zaprezentowaniem tych stuków - jak akurat trzeba pokazac - to na złość nie chce stukać.

Mam ten problem od blisko 2 lat :mad2: Wymiana magla pomogla tylko na kilka dni i to nie całkiem (jeszcze cos stukalo w lewym kole).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Zodiac a udało Ci się już coś zrobić z tym pukaniem?

ja się powoli przyzwyczajam bo wole nie wymieniać magla skoro nie wiadomo czy to to... (narazie jeden serwis mówi, że nie magiel a drugi, że raczej nie magiel...)

 

Tak, doszli dopiero po odpieciu magla od kolumny, ze to nie magiel u mnie jest winowajca a kolumna. Na jakimś krzyżaku i przegubie stuka (tak zapamiętalem).

 

Do wymiany 2 elementy kolumny (w E60 to jeden element).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam.

Może komuś przyda się ta informacja. W mojej e61 faktycznie za stukanie podczas kręcenia kierownicą odpowiedzialny jest "Przegub kolumny kierowniczej dolny" nr. 32306780892. Walczyłem ze stukiem ponad rok. W/w przegub montowany był chyba we wszystkich e60 i e61 taki sam. Po zdemontowaniu starego (180 tyś. km) nie widać było luzów. Jednak po zamontowaniu nowego - używanego (30 tyś km) stuki zniknęły. Wniosek: wystarczy minimalny luz, niewidoczny dla oka może męczyć ucho. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.