Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mnie stuka ewidentnie magiel lub kolumna. Bo co ciekawe, bardziej to słychać z wewnątrz, niż na zewnątrz. Szczegolnie przy dobrym wygłuszeniu (podwójne szyby) nie ma żadnych odgłosów z zewnątrz, a właśnie słysze coś "pod zegarami" że puknie i czuć to na kierownicy.

 

Będę temat drązył póki nie dojde co to i nie usune, jak zawsze.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!

I jak Zodiac, doszedłeś co puka, kolumna kierownicy?

Ja narazie kompletnie nie miałem czasu dalej z tym walczyć ale licze na to, że niedługo się tym zajmę bo mam wrażenie, że puka coraz intensywniej...

Pozdrawiam

Opublikowano

..... no własnie! Jak tam z tymi stukami?

Jestem bardzo zainteresowany bo u mnie też stuka i to od dawna (raz stuka , raz nie).

Serwis bezradny i w dodatku niechetny (w zasadzie to 3 serwisy).

Ja widze zwiazek z aktywnym stabilizatorem i ogólnie z hydrauliką.

 

Mialem rowniez stuki i zgrzyty podczas krecenia kierownica i w Bielsku wymienili jakiś łącznik elastyczny na kolumnie kierowniczej (Tora kiedys o nim wspominał). Pomogło !

 

U mnie najbardziej stuka "na zimno". Jak juz troche pojezdze to jest ciszej, a najciszej jak dodatkowo autko sie na sloncu wygrzeje :norty:

Można też zminimalizować stuki regulujac cisnienie w oponach.

Problem jest m.in. z zaprezentowaniem tych stuków - jak akurat trzeba pokazac - to na złość nie chce stukać.

Mam ten problem od blisko 2 lat :mad2: Wymiana magla pomogla tylko na kilka dni i to nie całkiem (jeszcze cos stukalo w lewym kole).

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Maglownica to już 1001 rzecz felerna w tych samochodach.

 

Mówisz jak moja żona ;)

Opublikowano

Zodiac a udało Ci się już coś zrobić z tym pukaniem?

ja się powoli przyzwyczajam bo wole nie wymieniać magla skoro nie wiadomo czy to to... (narazie jeden serwis mówi, że nie magiel a drugi, że raczej nie magiel...)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zodiac a udało Ci się już coś zrobić z tym pukaniem?

ja się powoli przyzwyczajam bo wole nie wymieniać magla skoro nie wiadomo czy to to... (narazie jeden serwis mówi, że nie magiel a drugi, że raczej nie magiel...)

 

Tak, doszli dopiero po odpieciu magla od kolumny, ze to nie magiel u mnie jest winowajca a kolumna. Na jakimś krzyżaku i przegubie stuka (tak zapamiętalem).

 

Do wymiany 2 elementy kolumny (w E60 to jeden element).

  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam.

Może komuś przyda się ta informacja. W mojej e61 faktycznie za stukanie podczas kręcenia kierownicą odpowiedzialny jest "Przegub kolumny kierowniczej dolny" nr. 32306780892. Walczyłem ze stukiem ponad rok. W/w przegub montowany był chyba we wszystkich e60 i e61 taki sam. Po zdemontowaniu starego (180 tyś. km) nie widać było luzów. Jednak po zamontowaniu nowego - używanego (30 tyś km) stuki zniknęły. Wniosek: wystarczy minimalny luz, niewidoczny dla oka może męczyć ucho. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.