Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Być może, jednak nie spotkałem się z chszczeniem parafiną albo świeczka, raczej jakimś rozpuszczalnikiem, czy alkoholem. Wtedy jednak nie powinno być osadu.
  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie ma co przesadzac, skoro producnet auta dopuszcza stosowanie paliwa min 95, mozna bezproblemowo jezdzić na 95, podobnie z dieslami. Owszem jakosc paliwa ma znaczenie dlatego wazne zeby tanowac na sprawdzonych flagowych stacjach marka do wyboru ( bo i tak glownym dostawca paliw jest Orlen i Lotos), a nie u prywaciarza/noname bo troszke taniej ( prywaciarz moze rozcienczac paliwo).
Opublikowano
A ja Wam powiem, ze tankujac 95tke do auta spalanie wychodziło mi w miescie jakies 12,5l bez kitu nie mogłem zejsc ponizej 12stu. teraz luknąłem do instruckji i doczytałem sie ze silnik moj jest zaprojektowany na paliwo 98RM , wiec tabnkuje teraz 98 dla testu, o dziw 1 wynik pomiarowy powalił mnie na kolana. Silnik spala teraz katalogowe 10l w miescie , wiec spalanie przy tej samej jezdzie zeszło ponad 2 litry w doł , defakto na kazdych 100km oszczedziłem jakies 2x4.20zł , wydajac 15groszy wiecej na litrze roznicy ceny miedzy 95 a 98Pb. Dacie wiare???? zatankowałem raz jeszcze i prowadze pomiar. jazda wylacznie po miescie.
Opublikowano

Nie chce mi się czytać całego wątku ale napiszę swoje spostrzeżenia

 

Miałem E39 z uszkodzoną chyba pompą wtryskową czy coś takiego.

Gdy tankowałem na stacjach Shell, BP, Orlen, Statoil to auto jeździło bez zarzutu ,

Gdy tankowałem na stacjach przy marketach a także tańszych znanych np. Bliska to auto lubiło zgasnąć gdy dojeżdżałem do skrzyżowania, tak więc jednak coś jest w tych paliwach.

 

Osobiście tankuję na shellu od kilku lat i chwalę sobie.

Opublikowano

Ja normalnie tankuję BP Ultimate Diesel. Auto chodzi na tym paliwie bez zarzutów. Ale od czasu do czasu tankuję V Power Diesel GTL na Shellu właśnie i przyznam, że jest spora różnica. Auto zbiera się bardzo żwawo - o wiele żwawiej niż na paliwie BP (czytaj: Orlenu). Silnik chodzi jakby bardziej gładko i tak jak ktoś wspomniał - przy ostrzejszym wciśnięciu pedału w podłogę - nie puszcza takiej chmurki jak na normalnym paliwie. Co do spalania to nie odczuwam jakiejś znaczącej różnicy na korzyść Shella. Ja w każdym razie bardzo sobie chwale tego Diesla GTL na Shellu bo odczuwam na nim różnicę - może właśnie dlatego, że nie jest to paliwo brane od Orlenu a wytwarzane przez Shella i ściągane spoza PL. Dodam jeszcze - że o wiele lepiej auto jeździ na paliwie niemieckim. Pamiętam jak kupiłem swoje obecne auto ściągnięte z DE tu do PL i w baku zostało trochę niemieckiego paliwa. Szło jak burza. Po jeździe na polskim paliwie auto się trochę uspokoiło. Dlatego od czasu do czasu przeganiam go na paliwie Shella V Power Diesel GTL.

Pzdr.

Opublikowano
ja od wymiany pompy leje tylko na shellu wlasnie v-powera gtl. dlaczego? bo to paliwo z niemiec a nie z rafinerii orlenu wiec mam nadzieje, ze jest czystsze. czy jest mocniejsze od "zwyklego" - nie wiem, leje go dosc dlugo i nie pamietam jak bylo jak jezdzilem na tirowkism :) niestety to paliwo ma jedna wade - jest praktycznie bezsiarkowe i dla starszych diesli za suche. dlatego przydalo by sie czasami wlac jakis "smarowacz", np: od Liqui Moly.
Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano

I tak wszystkie/większość paliw w PL są z Orlenu, także co byśnie nie wlewali to i tak Orlen. A te V power to już w ogóle.. śmiech na sali, że mocy przybywa, że w ogóle niesamowite wrażenia.. Ale w końcu marketing robi swoje :lol: i to jest piękne jak ludziom można wodę z mózgu zrobić.

 

Ja tankuję na jednej stacji Orlenu wszystkie auta w firmie i jest ok.. nic się nie dzieje i nigdy nie działo.

 

A tu taki artykuł:

 

http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/kto;rzadzi;cenami;paliw,210,-1,131538.html

 

"Stacje paliw konkurują między sobą, ale co to za konkurencja, skoro tankując na Orlenie, BP, czy na stacji u pana Janka, i tak przeważnie lejemy do baku paliwo z PKN Orlen. "

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Owszem ,że wszystkie Paliwa są z Olrenu ale czy pomiędzy Orlenem a stacją Pana Janka ktoś nie dodaje czegoś od siebie?? Baza paliwa jest taka sama ale dodatki paliwowe mogą być inne- Bp doda więcej depresatora zaś Pan Janek doda więcej wody i obniży cenę o 20 gr.
Opublikowano
I tak wszystkie/większość paliw w PL są z Orlenu, także co byśnie nie wlewali to i tak Orlen. A te V power to już w ogóle.. śmiech na sali, że mocy przybywa, że w ogóle niesamowite wrażenia.. Ale w końcu marketing robi swoje :lol: i to jest piękne jak ludziom można wodę z mózgu zrobić.

Pozdrawiam.

exide,ale caly watek dotyczy paliva shell v power,ktory wlasnie NIE jest z orlenu, i u pana janka go nie kupisz, chyba ze masz jakies informacje o ktorych tu nie wiemy,wiec sie pochwal.

moje auto juz 2 lata smiga na v-powerze i zero problemow,wiec nawet w sumie nie wiem co to znaczy zatankowac zle paliwo,jak i tez nie wiem co znaczy zatankowac zwykle,nie v power.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I tak wszystkie/większość paliw w PL są z Orlenu, także co byśnie nie wlewali to i tak Orlen. A te V power to już w ogóle.. śmiech na sali, że mocy przybywa, że w ogóle niesamowite wrażenia.. Ale w końcu marketing robi swoje :lol: i to jest piękne jak ludziom można wodę z mózgu zrobić.

 

Ja tankuję na jednej stacji Orlenu wszystkie auta w firmie i jest ok.. nic się nie dzieje i nigdy nie działo.

 

A tu taki artykuł:

 

http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/kto;rzadzi;cenami;paliw,210,-1,131538.html

 

"Stacje paliw konkurują między sobą, ale co to za konkurencja, skoro tankując na Orlenie, BP, czy na stacji u pana Janka, i tak przeważnie lejemy do baku paliwo z PKN Orlen. "

 

Pozdrawiam.

 

Shell nigdzie nie podaje , że paliwo zwiększa moc, ale że zapewnia czystość układu wtryskowego, przez silnik powinien mieć moc taką jak po wyjściu z fabryki

 

http://www.shell.com/home/Framework?siteId=pl-pl&FC2=&FC3=/pl-pl/tailored/shell_for_motorists/fuels/v-power_diesel_pkg/advanced_performance_fuel/advanced.html

Opublikowano
I tak wszystkie/większość paliw w PL są z Orlenu, także co byśnie nie wlewali to i tak Orlen. A te V power to już w ogóle.. śmiech na sali, że mocy przybywa, że w ogóle niesamowite wrażenia.. Ale w końcu marketing robi swoje :lol: i to jest piękne jak ludziom można wodę z mózgu zrobić.

 

Ja tankuję na jednej stacji Orlenu wszystkie auta w firmie i jest ok.. nic się nie dzieje i nigdy nie działo.

 

A tu taki artykuł:

 

http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/kto;rzadzi;cenami;paliw,210,-1,131538.html

 

"Stacje paliw konkurują między sobą, ale co to za konkurencja, skoro tankując na Orlenie, BP, czy na stacji u pana Janka, i tak przeważnie lejemy do baku paliwo z PKN Orlen. "

 

Pozdrawiam.

 

Shell nigdzie nie podaje , że paliwo zwiększa moc, ale że zapewnia czystość układu wtryskowego, przez silnik powinien mieć moc taką jak po wyjściu z fabryki

 

http://www.shell.com/home/Framework?siteId=pl-pl&FC2=&FC3=/pl-pl/tailored/shell_for_motorists/fuels/v-power_diesel_pkg/advanced_performance_fuel/advanced.html

 

 

..dlatego dobrze jest wlać takie paliwo od czasu do czasu w celu przeczyszczenia układu wtryskowego.

 

V power to nic innego jak zwykłe paliwo + uszlachtniacze, tylko u nas w PL tych uszlatechetniaczy wlewanych jest za mało w stosunku do samego paliwa znajdującego się w zbiornikach na stacji. I dalej upieram się przy swoim, że w głównej mierze górę bierze 'etykieta' stacji a nie samo paliwo które tankujecie.

 

sylwo twierdzić, że vpower jest imporotowany? Mylisz się.

 

Pzdr.

Opublikowano

Głównym dostawca paliw do większości stacji jest PKN Orlen i tu się z kolega zgodzę, ale wyłącznie jeśli chodzi o "zwykłe" paliwa. VP Diesel oraz VP Racing nie pochodzą z polskich rafinerii, są sprowadzane drogą morską lub koleją w cysternach. Najnowszy diesel z Shell-a - VP Diesel GTL - Shell produkuje w zakładzie w Bintulu w Malezji. Równolegle, w oparciu o ponad dziesięcioletnie doświadczenie produkcyjne, we współpracy z Qatar Petroleum, Shell buduje zakład wytwórczy paliwa GTL w Katarze.

nie tylko ja tak twierdze :mrgreen: ,

Opublikowano

Link z grudnia 2008r, mowa o umowach na 2009r http://www.miesiecznikchemik.pl/index.php?option=com_content&view=article&catid=103%3Achemia-w-kalejdoskopie-aktualnopci-z-firm&id=1129%3Aaktualnoci-21-31122008&Itemid=135&lang=pl

 

Grupa LOTOS S.A. zawarła z BP Polska S.A. umowę dotyczącą sprzedaży paliw płynnych. Jej szacunkowa wartość wynosi blisko 1,2 miliarda złotych. Porozumienie, które zawarto 30 grudnia br. obowiązuje przez cały przyszły rok. W jego ramach LOTOS dostarczy polskiej sieci stacji BP benzynę bezołowiową 95 i 98 oraz olej napędowy. Pod koniec tego roku LOTOS zawarł w sumie 4 umowy na dostawy paliw płynnych. Ich łączna, szacunkowa wartość przekracza 9,2 mld zł. W ramach zawartych kontraktów LOTOS dostarczy swoje paliwa na stacje sieci Statoil, BP, Lukoil oraz Shell w Polsce.

 

Grupa LOTOS S.A. sprzeda Lukoil Polska Sp. z o.o. paliwa płynne za szacunkową wartość 675 mln zł. 22 grudnia br. obie firmy podpisały umowę.Zawarta dziś umowa dotycząca dostaw oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 i 98 obowiązywać będzie od 1 stycznia do końca 2009 roku. Koncern Lukoil posiada w Polsce około 110 stacji paliw.

W grudniu 2007 r. Grupa LOTOS podpisała z koncernem Lukoil umowę na dostawy paliw o łącznej szacunkowej wartości 480 mln zł.. Warto przypomnieć, że w listopadzie i grudniu br. Grupa LOTOS zawarła kontrakty ze Statoil Poland oraz Shell Polska dotyczące sprzedaży paliw płynnych dla sieci stacji paliw Statoil oraz Shell w Polsce na następne lata. Łączna szacunkowa wartość wspomnianych umów wynosi odpowiednio 7 mld złotych i 380 mln zł. W 2007 r. Grupa LOTOS realizowała dostawy benzyn na łączną kwotę ok. 5,5 mld zł oraz oleju napędowego na łączną kwotę blisko 9 mld zł. Paliwa płynne z gdańskiej rafinerii trafiły m.in. do sieci stacji Statoil, Neste, BP, Shell oraz JET (Lukoil).

Opublikowano
Link z grudnia 2008r, mowa o umowach na 2009r http://www.miesiecznikchemik.pl/index.php?option=com_content&view=article&catid=103%3Achemia-w-kalejdoskopie-aktualnopci-z-firm&id=1129%3Aaktualnoci-21-31122008&Itemid=135&lang=pl

 

Grupa LOTOS S.A. zawarła z BP Polska S.A. umowę dotyczącą sprzedaży paliw płynnych. Jej szacunkowa wartość wynosi blisko 1,2 miliarda złotych. Porozumienie, które zawarto 30 grudnia br. obowiązuje przez cały przyszły rok. W jego ramach LOTOS dostarczy polskiej sieci stacji BP benzynę bezołowiową 95 i 98 oraz olej napędowy. Pod koniec tego roku LOTOS zawarł w sumie 4 umowy na dostawy paliw płynnych. Ich łączna, szacunkowa wartość przekracza 9,2 mld zł. W ramach zawartych kontraktów LOTOS dostarczy swoje paliwa na stacje sieci Statoil, BP, Lukoil oraz Shell w Polsce.

 

Grupa LOTOS S.A. sprzeda Lukoil Polska Sp. z o.o. paliwa płynne za szacunkową wartość 675 mln zł. 22 grudnia br. obie firmy podpisały umowę.Zawarta dziś umowa dotycząca dostaw oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 i 98 obowiązywać będzie od 1 stycznia do końca 2009 roku. Koncern Lukoil posiada w Polsce około 110 stacji paliw.

W grudniu 2007 r. Grupa LOTOS podpisała z koncernem Lukoil umowę na dostawy paliw o łącznej szacunkowej wartości 480 mln zł.. Warto przypomnieć, że w listopadzie i grudniu br. Grupa LOTOS zawarła kontrakty ze Statoil Poland oraz Shell Polska dotyczące sprzedaży paliw płynnych dla sieci stacji paliw Statoil oraz Shell w Polsce na następne lata. Łączna szacunkowa wartość wspomnianych umów wynosi odpowiednio 7 mld złotych i 380 mln zł. W 2007 r. Grupa LOTOS realizowała dostawy benzyn na łączną kwotę ok. 5,5 mld zł oraz oleju napędowego na łączną kwotę blisko 9 mld zł. Paliwa płynne z gdańskiej rafinerii trafiły m.in. do sieci stacji Statoil, Neste, BP, Shell oraz JET (Lukoil).

 

 

Świetne info, także na rynku PL paliwa dostarcza Orlen i Lotos. I tyle w temacie.. może to być trochę uderzające info dla nie których ;)

 

Pzdr.

Opublikowano
22 grudnia br. obie firmy podpisały umowę.Zawarta dziś umowa dotycząca dostaw oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 i 98

exide,umiesz czytac ze zrozumieniem?

powtorze Ci kolejny raz, ze watek dotyczy paliwa shell V-power.

Opublikowano
22 grudnia br. obie firmy podpisały umowę.Zawarta dziś umowa dotycząca dostaw oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 i 98

exide,umiesz czytac ze zrozumieniem?

powtorze Ci kolejny raz, ze watek dotyczy paliwa shell V-power.

 

 

A Ty umiesz? Vpower to shell, a shell ma paliwa z Lotosu! Także Ty się naucz czytać ze zrozumieniem.

Opublikowano

:duh: ,chlopie a czytales moj watek gdzie cytuje kolege voshona,kilka linijek wyzej?

to przeczytaj uwaznie.

tyle odemnie w tym temacie.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
22 grudnia br. obie firmy podpisały umowę.Zawarta dziś umowa dotycząca dostaw oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 i 98

exide,umiesz czytac ze zrozumieniem?

powtorze Ci kolejny raz, ze watek dotyczy paliwa shell V-power.

 

 

A Ty umiesz? Vpower to shell, a shell ma paliwa z Lotosu! Także Ty się naucz czytać ze zrozumieniem.

 

Grochem o ścianę ...

 

Poczytaj sobie:

 

http://www.flota.v10.pl/Shell,VPower,Diesel,z,komponentem,GTL,juz,w,Polsce,30014.html

 

http://jaron.salon24.pl/60942,shell-oferuje-nowe-paliwo-gtl-zamiast-v-power-diesel

 

http://shell.auto-swiat.pl/2009/04/17/technologia-paliw-shell-gtl

 

http://nafta.wnp.pl/shell-jako-pierwszy-wprowadza-paliwo-z-gtl,77461_1_0_0.html

 

Jak w dalszym ciągu będziesz miał problemy ze zrozumieniem czego dotyczy ten wątek i siał zamęt w głowach userów, spotka Cię zasłużona nagroda :norty:

Opublikowano
Jakaś konluzja?

mam nadzieje ze dotarlo do Ciebie w koncu.tyle.

 

To jest konkluzja, czy nie rozumiesz znaczenia tego słowa?

Bo dla mnie ten temat to kołomyja i do niczego się nie sprowadza, zaczeliście pisać o vpowerze i co? Jakie wnioski końcowe? O co w ogóle chodzi, co ten temat ma wnieść?

Opublikowano
Jakaś konluzja?

mam nadzieje ze dotarlo do Ciebie w koncu.tyle.

 

To jest konkluzja, czy nie rozumiesz znaczenia tego słowa?

Bo dla mnie ten temat to kołomyja i do niczego się nie sprowadza, zaczeliście pisać o vpowerze i co? Jakie wnioski końcowe? O co w ogóle chodzi, co ten temat ma wnieść?

to tylko moja konkluzja dotyczaca Twoich ostatnich postow.

Opublikowano

Nie mam zamiaru się z Tobą kłócić bo jestem za duży na takie zabawy.

 

Temat ciekawy, ale wszystko poszło chyba nie w tym kierunku..

 

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.