Skocz do zawartości

paliwo shell


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Nie ma co przesadzac, skoro producnet auta dopuszcza stosowanie paliwa min 95, mozna bezproblemowo jezdzić na 95, podobnie z dieslami. Owszem jakosc paliwa ma znaczenie dlatego wazne zeby tanowac na sprawdzonych flagowych stacjach marka do wyboru ( bo i tak glownym dostawca paliw jest Orlen i Lotos), a nie u prywaciarza/noname bo troszke taniej ( prywaciarz moze rozcienczac paliwo).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Wam powiem, ze tankujac 95tke do auta spalanie wychodziło mi w miescie jakies 12,5l bez kitu nie mogłem zejsc ponizej 12stu. teraz luknąłem do instruckji i doczytałem sie ze silnik moj jest zaprojektowany na paliwo 98RM , wiec tabnkuje teraz 98 dla testu, o dziw 1 wynik pomiarowy powalił mnie na kolana. Silnik spala teraz katalogowe 10l w miescie , wiec spalanie przy tej samej jezdzie zeszło ponad 2 litry w doł , defakto na kazdych 100km oszczedziłem jakies 2x4.20zł , wydajac 15groszy wiecej na litrze roznicy ceny miedzy 95 a 98Pb. Dacie wiare???? zatankowałem raz jeszcze i prowadze pomiar. jazda wylacznie po miescie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się czytać całego wątku ale napiszę swoje spostrzeżenia

 

Miałem E39 z uszkodzoną chyba pompą wtryskową czy coś takiego.

Gdy tankowałem na stacjach Shell, BP, Orlen, Statoil to auto jeździło bez zarzutu ,

Gdy tankowałem na stacjach przy marketach a także tańszych znanych np. Bliska to auto lubiło zgasnąć gdy dojeżdżałem do skrzyżowania, tak więc jednak coś jest w tych paliwach.

 

Osobiście tankuję na shellu od kilku lat i chwalę sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja normalnie tankuję BP Ultimate Diesel. Auto chodzi na tym paliwie bez zarzutów. Ale od czasu do czasu tankuję V Power Diesel GTL na Shellu właśnie i przyznam, że jest spora różnica. Auto zbiera się bardzo żwawo - o wiele żwawiej niż na paliwie BP (czytaj: Orlenu). Silnik chodzi jakby bardziej gładko i tak jak ktoś wspomniał - przy ostrzejszym wciśnięciu pedału w podłogę - nie puszcza takiej chmurki jak na normalnym paliwie. Co do spalania to nie odczuwam jakiejś znaczącej różnicy na korzyść Shella. Ja w każdym razie bardzo sobie chwale tego Diesla GTL na Shellu bo odczuwam na nim różnicę - może właśnie dlatego, że nie jest to paliwo brane od Orlenu a wytwarzane przez Shella i ściągane spoza PL. Dodam jeszcze - że o wiele lepiej auto jeździ na paliwie niemieckim. Pamiętam jak kupiłem swoje obecne auto ściągnięte z DE tu do PL i w baku zostało trochę niemieckiego paliwa. Szło jak burza. Po jeździe na polskim paliwie auto się trochę uspokoiło. Dlatego od czasu do czasu przeganiam go na paliwie Shella V Power Diesel GTL.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od wymiany pompy leje tylko na shellu wlasnie v-powera gtl. dlaczego? bo to paliwo z niemiec a nie z rafinerii orlenu wiec mam nadzieje, ze jest czystsze. czy jest mocniejsze od "zwyklego" - nie wiem, leje go dosc dlugo i nie pamietam jak bylo jak jezdzilem na tirowkism :) niestety to paliwo ma jedna wade - jest praktycznie bezsiarkowe i dla starszych diesli za suche. dlatego przydalo by sie czasami wlac jakis "smarowacz", np: od Liqui Moly.
Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak wszystkie/większość paliw w PL są z Orlenu, także co byśnie nie wlewali to i tak Orlen. A te V power to już w ogóle.. śmiech na sali, że mocy przybywa, że w ogóle niesamowite wrażenia.. Ale w końcu marketing robi swoje :lol: i to jest piękne jak ludziom można wodę z mózgu zrobić.

 

Ja tankuję na jednej stacji Orlenu wszystkie auta w firmie i jest ok.. nic się nie dzieje i nigdy nie działo.

 

A tu taki artykuł:

 

http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/kto;rzadzi;cenami;paliw,210,-1,131538.html

 

"Stacje paliw konkurują między sobą, ale co to za konkurencja, skoro tankując na Orlenie, BP, czy na stacji u pana Janka, i tak przeważnie lejemy do baku paliwo z PKN Orlen. "

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem ,że wszystkie Paliwa są z Olrenu ale czy pomiędzy Orlenem a stacją Pana Janka ktoś nie dodaje czegoś od siebie?? Baza paliwa jest taka sama ale dodatki paliwowe mogą być inne- Bp doda więcej depresatora zaś Pan Janek doda więcej wody i obniży cenę o 20 gr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak wszystkie/większość paliw w PL są z Orlenu, także co byśnie nie wlewali to i tak Orlen. A te V power to już w ogóle.. śmiech na sali, że mocy przybywa, że w ogóle niesamowite wrażenia.. Ale w końcu marketing robi swoje :lol: i to jest piękne jak ludziom można wodę z mózgu zrobić.

Pozdrawiam.

exide,ale caly watek dotyczy paliva shell v power,ktory wlasnie NIE jest z orlenu, i u pana janka go nie kupisz, chyba ze masz jakies informacje o ktorych tu nie wiemy,wiec sie pochwal.

moje auto juz 2 lata smiga na v-powerze i zero problemow,wiec nawet w sumie nie wiem co to znaczy zatankowac zle paliwo,jak i tez nie wiem co znaczy zatankowac zwykle,nie v power.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
I tak wszystkie/większość paliw w PL są z Orlenu, także co byśnie nie wlewali to i tak Orlen. A te V power to już w ogóle.. śmiech na sali, że mocy przybywa, że w ogóle niesamowite wrażenia.. Ale w końcu marketing robi swoje :lol: i to jest piękne jak ludziom można wodę z mózgu zrobić.

 

Ja tankuję na jednej stacji Orlenu wszystkie auta w firmie i jest ok.. nic się nie dzieje i nigdy nie działo.

 

A tu taki artykuł:

 

http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/kto;rzadzi;cenami;paliw,210,-1,131538.html

 

"Stacje paliw konkurują między sobą, ale co to za konkurencja, skoro tankując na Orlenie, BP, czy na stacji u pana Janka, i tak przeważnie lejemy do baku paliwo z PKN Orlen. "

 

Pozdrawiam.

 

Shell nigdzie nie podaje , że paliwo zwiększa moc, ale że zapewnia czystość układu wtryskowego, przez silnik powinien mieć moc taką jak po wyjściu z fabryki

 

http://www.shell.com/home/Framework?siteId=pl-pl&FC2=&FC3=/pl-pl/tailored/shell_for_motorists/fuels/v-power_diesel_pkg/advanced_performance_fuel/advanced.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak wszystkie/większość paliw w PL są z Orlenu, także co byśnie nie wlewali to i tak Orlen. A te V power to już w ogóle.. śmiech na sali, że mocy przybywa, że w ogóle niesamowite wrażenia.. Ale w końcu marketing robi swoje :lol: i to jest piękne jak ludziom można wodę z mózgu zrobić.

 

Ja tankuję na jednej stacji Orlenu wszystkie auta w firmie i jest ok.. nic się nie dzieje i nigdy nie działo.

 

A tu taki artykuł:

 

http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/kto;rzadzi;cenami;paliw,210,-1,131538.html

 

"Stacje paliw konkurują między sobą, ale co to za konkurencja, skoro tankując na Orlenie, BP, czy na stacji u pana Janka, i tak przeważnie lejemy do baku paliwo z PKN Orlen. "

 

Pozdrawiam.

 

Shell nigdzie nie podaje , że paliwo zwiększa moc, ale że zapewnia czystość układu wtryskowego, przez silnik powinien mieć moc taką jak po wyjściu z fabryki

 

http://www.shell.com/home/Framework?siteId=pl-pl&FC2=&FC3=/pl-pl/tailored/shell_for_motorists/fuels/v-power_diesel_pkg/advanced_performance_fuel/advanced.html

 

 

..dlatego dobrze jest wlać takie paliwo od czasu do czasu w celu przeczyszczenia układu wtryskowego.

 

V power to nic innego jak zwykłe paliwo + uszlachtniacze, tylko u nas w PL tych uszlatechetniaczy wlewanych jest za mało w stosunku do samego paliwa znajdującego się w zbiornikach na stacji. I dalej upieram się przy swoim, że w głównej mierze górę bierze 'etykieta' stacji a nie samo paliwo które tankujecie.

 

sylwo twierdzić, że vpower jest imporotowany? Mylisz się.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównym dostawca paliw do większości stacji jest PKN Orlen i tu się z kolega zgodzę, ale wyłącznie jeśli chodzi o "zwykłe" paliwa. VP Diesel oraz VP Racing nie pochodzą z polskich rafinerii, są sprowadzane drogą morską lub koleją w cysternach. Najnowszy diesel z Shell-a - VP Diesel GTL - Shell produkuje w zakładzie w Bintulu w Malezji. Równolegle, w oparciu o ponad dziesięcioletnie doświadczenie produkcyjne, we współpracy z Qatar Petroleum, Shell buduje zakład wytwórczy paliwa GTL w Katarze.

nie tylko ja tak twierdze :mrgreen: ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link z grudnia 2008r, mowa o umowach na 2009r http://www.miesiecznikchemik.pl/index.php?option=com_content&view=article&catid=103%3Achemia-w-kalejdoskopie-aktualnopci-z-firm&id=1129%3Aaktualnoci-21-31122008&Itemid=135&lang=pl

 

Grupa LOTOS S.A. zawarła z BP Polska S.A. umowę dotyczącą sprzedaży paliw płynnych. Jej szacunkowa wartość wynosi blisko 1,2 miliarda złotych. Porozumienie, które zawarto 30 grudnia br. obowiązuje przez cały przyszły rok. W jego ramach LOTOS dostarczy polskiej sieci stacji BP benzynę bezołowiową 95 i 98 oraz olej napędowy. Pod koniec tego roku LOTOS zawarł w sumie 4 umowy na dostawy paliw płynnych. Ich łączna, szacunkowa wartość przekracza 9,2 mld zł. W ramach zawartych kontraktów LOTOS dostarczy swoje paliwa na stacje sieci Statoil, BP, Lukoil oraz Shell w Polsce.

 

Grupa LOTOS S.A. sprzeda Lukoil Polska Sp. z o.o. paliwa płynne za szacunkową wartość 675 mln zł. 22 grudnia br. obie firmy podpisały umowę.Zawarta dziś umowa dotycząca dostaw oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 i 98 obowiązywać będzie od 1 stycznia do końca 2009 roku. Koncern Lukoil posiada w Polsce około 110 stacji paliw.

W grudniu 2007 r. Grupa LOTOS podpisała z koncernem Lukoil umowę na dostawy paliw o łącznej szacunkowej wartości 480 mln zł.. Warto przypomnieć, że w listopadzie i grudniu br. Grupa LOTOS zawarła kontrakty ze Statoil Poland oraz Shell Polska dotyczące sprzedaży paliw płynnych dla sieci stacji paliw Statoil oraz Shell w Polsce na następne lata. Łączna szacunkowa wartość wspomnianych umów wynosi odpowiednio 7 mld złotych i 380 mln zł. W 2007 r. Grupa LOTOS realizowała dostawy benzyn na łączną kwotę ok. 5,5 mld zł oraz oleju napędowego na łączną kwotę blisko 9 mld zł. Paliwa płynne z gdańskiej rafinerii trafiły m.in. do sieci stacji Statoil, Neste, BP, Shell oraz JET (Lukoil).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link z grudnia 2008r, mowa o umowach na 2009r http://www.miesiecznikchemik.pl/index.php?option=com_content&view=article&catid=103%3Achemia-w-kalejdoskopie-aktualnopci-z-firm&id=1129%3Aaktualnoci-21-31122008&Itemid=135&lang=pl

 

Grupa LOTOS S.A. zawarła z BP Polska S.A. umowę dotyczącą sprzedaży paliw płynnych. Jej szacunkowa wartość wynosi blisko 1,2 miliarda złotych. Porozumienie, które zawarto 30 grudnia br. obowiązuje przez cały przyszły rok. W jego ramach LOTOS dostarczy polskiej sieci stacji BP benzynę bezołowiową 95 i 98 oraz olej napędowy. Pod koniec tego roku LOTOS zawarł w sumie 4 umowy na dostawy paliw płynnych. Ich łączna, szacunkowa wartość przekracza 9,2 mld zł. W ramach zawartych kontraktów LOTOS dostarczy swoje paliwa na stacje sieci Statoil, BP, Lukoil oraz Shell w Polsce.

 

Grupa LOTOS S.A. sprzeda Lukoil Polska Sp. z o.o. paliwa płynne za szacunkową wartość 675 mln zł. 22 grudnia br. obie firmy podpisały umowę.Zawarta dziś umowa dotycząca dostaw oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 i 98 obowiązywać będzie od 1 stycznia do końca 2009 roku. Koncern Lukoil posiada w Polsce około 110 stacji paliw.

W grudniu 2007 r. Grupa LOTOS podpisała z koncernem Lukoil umowę na dostawy paliw o łącznej szacunkowej wartości 480 mln zł.. Warto przypomnieć, że w listopadzie i grudniu br. Grupa LOTOS zawarła kontrakty ze Statoil Poland oraz Shell Polska dotyczące sprzedaży paliw płynnych dla sieci stacji paliw Statoil oraz Shell w Polsce na następne lata. Łączna szacunkowa wartość wspomnianych umów wynosi odpowiednio 7 mld złotych i 380 mln zł. W 2007 r. Grupa LOTOS realizowała dostawy benzyn na łączną kwotę ok. 5,5 mld zł oraz oleju napędowego na łączną kwotę blisko 9 mld zł. Paliwa płynne z gdańskiej rafinerii trafiły m.in. do sieci stacji Statoil, Neste, BP, Shell oraz JET (Lukoil).

 

 

Świetne info, także na rynku PL paliwa dostarcza Orlen i Lotos. I tyle w temacie.. może to być trochę uderzające info dla nie których ;)

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 grudnia br. obie firmy podpisały umowę.Zawarta dziś umowa dotycząca dostaw oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 i 98

exide,umiesz czytac ze zrozumieniem?

powtorze Ci kolejny raz, ze watek dotyczy paliwa shell V-power.

 

 

A Ty umiesz? Vpower to shell, a shell ma paliwa z Lotosu! Także Ty się naucz czytać ze zrozumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
22 grudnia br. obie firmy podpisały umowę.Zawarta dziś umowa dotycząca dostaw oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 i 98

exide,umiesz czytac ze zrozumieniem?

powtorze Ci kolejny raz, ze watek dotyczy paliwa shell V-power.

 

 

A Ty umiesz? Vpower to shell, a shell ma paliwa z Lotosu! Także Ty się naucz czytać ze zrozumieniem.

 

Grochem o ścianę ...

 

Poczytaj sobie:

 

http://www.flota.v10.pl/Shell,VPower,Diesel,z,komponentem,GTL,juz,w,Polsce,30014.html

 

http://jaron.salon24.pl/60942,shell-oferuje-nowe-paliwo-gtl-zamiast-v-power-diesel

 

http://shell.auto-swiat.pl/2009/04/17/technologia-paliw-shell-gtl

 

http://nafta.wnp.pl/shell-jako-pierwszy-wprowadza-paliwo-z-gtl,77461_1_0_0.html

 

Jak w dalszym ciągu będziesz miał problemy ze zrozumieniem czego dotyczy ten wątek i siał zamęt w głowach userów, spotka Cię zasłużona nagroda :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś konluzja?

mam nadzieje ze dotarlo do Ciebie w koncu.tyle.

 

To jest konkluzja, czy nie rozumiesz znaczenia tego słowa?

Bo dla mnie ten temat to kołomyja i do niczego się nie sprowadza, zaczeliście pisać o vpowerze i co? Jakie wnioski końcowe? O co w ogóle chodzi, co ten temat ma wnieść?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś konluzja?

mam nadzieje ze dotarlo do Ciebie w koncu.tyle.

 

To jest konkluzja, czy nie rozumiesz znaczenia tego słowa?

Bo dla mnie ten temat to kołomyja i do niczego się nie sprowadza, zaczeliście pisać o vpowerze i co? Jakie wnioski końcowe? O co w ogóle chodzi, co ten temat ma wnieść?

to tylko moja konkluzja dotyczaca Twoich ostatnich postow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.