Skocz do zawartości

\


kameleon3000

Rekomendowane odpowiedzi

Skąd się dowiedziałeś, że masz właśnie to uszkodzenie? Widać to jakoś z zewnątrz, czy są jakieś objawy w trakcie jazdy? Chętnie sprawdziłbym u siebie.

 

Też kiedyś na jakimś forum czytałem, że mocowanie belki ktoś po gwarancji zrobił za darmo jako wadę fabryczną. Według mnie jest to uszkodzenie zagrażające bezpieczeństwu i jako wada fabryczna producent powinien poczuwać się do takiej naprawy gratis przez cały okras życia samochodu. Ciekawe jak BMW do tego podchodzi.......

Komu bimer dużo pali? :)

BMW BRUTUS to dopiero smok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Skąd się dowiedziałeś, że masz właśnie to uszkodzenie? Widać to jakoś z zewnątrz, czy są jakieś objawy w trakcie jazdy? Chętnie sprawdziłbym u siebie.

 

Widać jak wejdziesz pod auto, ewentualnie bierzesz breche i podważasz miejsca gdzie wózek dyfra jest przykręcony do podwozia. Zdaje mi się, że kiedyś był tu post kogoś komu zrobili te naprawe w ASO ale niemieckim, u nas umyli ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.ja mialem taka usterke.od razu walilem do bmw jak sie dowiedzialem ze w aso w niemczech usuwali za darmo.odeslali mnie..ze oni o tym nie slyszeli i zapraszaja na diagnoze platna...za ich diagnoze bym 2 razy to naprawil.jedz kolego do dobrego blacharza i moment i po klopocie koszt kolo 200zl!ja dalem 230.smiagam juz rok i nic nie drgenelo.podobno mozna gdziec kupic zestawy naprawcze...ale gdzie..to nie mam pojecia.trzeba taki wsporniki powspawywac miedzy wszystkie tuleje wozka zeby na bank sie nie powtorzylo... ja zestawu nie znalazlem i gosc mi zrobil robiac naciecie w bagazniku.
Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne nieszczescie spotkalo i mnie. :cry2: BMW North America naprawia ta wade fabryczna za darmo. Oferuja nawet zastepczy samochod na czas naprawy.Wszystko dzieki grupie tych osob.

Wyglada to tak ze najpierw samochod musi przejsc przeglad u dealera gdzie stwierdza sie czy faktycznie dana usterka istnieje oraz czy samochod nie ma zmodyfikowanego zawieszenia lub zmienionych (niefabrycznych) kol. Procedura naprawy wyglada tak ze cala uszkodzona czesc podwozia jest wycinana i wspawywana jest podobna. BMW twierdzi ze zastepcza czesc jest zmodyfikowana i zdecydowanie ulepszona. :lol: Jedynym rozsadnym sposobem na wzmocnienie newralgicznego miejsca jest sposob stosowany przez TurnerMotorsports a wyglada mniej wiecej tak. Problem jest jeden BMW za nic na swiecie nie chce zastosowac podobnego rozwiazania podczas naprawy. Wola zastapic lipna czesc podlogi E46 kolejna o rownie slabej konstrukcji.

 

Ciekawe jak radza sobie z tym w Europie?

 

PS. Podobnie jak zajmuja sie subframe powinni zajac sie nieszczesnymi uszczelkami w Vanos-ie ktore zimowa pora daja sie szczegolnie we znaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed liftem -tez to przechodzilem ale juz zaspawane i jest ok

 

jest jakies oswiadczenie bmw ze to wystepuje w rocznikach 98-02 ?

 

pozdrawiam

a jak do 2002 to do jakiego miesiąca :8)

nie uśmiecha mi się ta sprawa ale może się nie łapie na to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.