Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pytanie,czy ktos zakladal do e39 przed liftem xenony Hid :?: jezeli tak to prosilbym o podpowiedz jak poradzic sobie z zamocowaniem zarnika w lampie gdyz jak wiadomo ooryginalnie zarowka h7 mocowana jest w uchwycie ktory jest wkrecany do lustra :)
Opublikowano

Ja do siebie po lifcie dokupiłem do zestawu ksenonów specjalne adaptery - wkładasz w nie żarnik i wkręcasz tak jak normalną żarówę H7. Na Alledrogo tych adapterów jest cała masa.

Pzdr.

Opublikowano

Witam Serdecznie,

a jest możliwe zamontowanie żarnika ksenonowego w miejsce żarówki od świateł drogowych jest to możliwe żebym miał długie światła tez na ksenonie?

Opublikowano

Możliwe jest ale z tego co wiem palniki ksenonowe dośc słabo tolerują włączanie i wyłączanie ich w dośc krótkim okresie czasu - jak ma to miejsce w przypadku świateł długich więc nie zdziw się jak będą Ci się przepalały bardzo szybko. Mnie tez kusiło, żeby na długie światła założy ale zrezygnowałem z powyższych powodów.

Pzdr.

Opublikowano

Spróbowac zawsze warto - kto wie, może już lepiej dopracowali palniki i nie będą tak padały. Czas pokaże.

Pzdr.

Opublikowano
istotna jest jeszcze przynajmniej dla mnie bardzo ważna sprawa, a mianowicie czy masz reflektory soczewkowe czy projekcyjne. Jeżeli są to projekcyjne to powinieneś montnąć żarówki H7R ze względu na jadących z naprzeciwka. Zestawy z tymi zarowkami są droższe ze wzgedu na zarówki, nie polecam najtanszych zarowek bo osłonki ® na zarowce szybko sie spala i nie bedzie po nich sladu. Do soczewkowych zwykle zestawy , nawet najtansze super sie sprawuja. I polecam temperature swiatła 4200, zdecydowanie lepiej oswietlaja droge. Z doświadczen z poprzedniego samochodu, wazne sa przetwornice, najednych przetwornicach zarowka slabiej swieci i czasami trezba bylo kilka razy kliknac zeby sie zapaliła zarowka, po zmianie przetwornic super sie sprawowal caly zestaw.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Według testu który nawet kiedyś wrzucałem na forum, a był przeprowadzany o ile pamiętam przez jakiś ośrodek badawczy, najważniejszą rzeczą jest wykonanie palnika, te chińskie są wykonane byle jak, przez co źródło światła nie jest emitowane z właściwego miejsca, dlatego HID czy w soczewce czy nie przeważnie oślepia innych, więc najlepiej jak już chcecie mieć tak bardzo ksenon zrobić to na markowych palnikach np. osrama, a nie drutować made in china.
Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
mam lampy po lifcie czyli pryzmatyczne jak mi się wydaje, a skoro już stosowałeś ksenon na długich to mógłbyś mi napisać konkretnie jakie przetwornice żeby wszystko pracowało tak jak trzeba np. na palnikach osram?
Opublikowano
Odnośnie Xenonów w lampach "długich". Ztego co się orientuje w autach z takim Xenonem czyli BI jest tak: świeci się xenon mijania a do lampy od długich jest jakaś przesłona którą się otwiera i zamyka.Czyli normalnie można mrugnąć itp.Jeżeli chcesz założyć samą żarówke Xenonową w miejsce zwykłej to absolutnie nie zda to egzaminu gdyż Xenonowa żarówka gdy jest zimna to z sekunde czy dwie się rozpala aż zacznie świecić swoim światłem,także zapomnij o "mryganiu z długich" a poza tym jak już ktoś napisał skracasz jejnżywotność maxymalnie. . . Pozdr
Opublikowano
Odnośnie Xenonów w lampach "długich". Ztego co się orientuje w autach z takim Xenonem czyli BI jest tak: świeci się xenon mijania a do lampy od długich jest jakaś przesłona którą się otwiera i zamyka.Czyli normalnie można mrugnąć itp.Jeżeli chcesz założyć samą żarówke Xenonową w miejsce zwykłej to absolutnie nie zda to egzaminu gdyż Xenonowa żarówka gdy jest zimna to z sekunde czy dwie się rozpala aż zacznie świecić swoim światłem,także zapomnij o "mryganiu z długich" a poza tym jak już ktoś napisał skracasz jejnżywotność maxymalnie. . . Pozdr

 

Oryginalna rozpala sie bardzo bardzo szybko, ale na poczatku ma inna barwe, i chyba nizsza moc, napewno wygladalo by to dosc smiesznie i raczej bylo malo skuteczne.

 

A kolega wyzej ma chyba racje, tez slyszalem ze jest przeslona.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Oj, nie macie racji. Pojecie "bixenon" nie oznacza uzycia palnikow HID dla reflektorow swiatel drogowych. Nadal sa to zwykle zarowki halogenowe.

Nie bede sie tutaj wysilal z opisem i zacytuje wyjasnienie tej kwestii z forum Audi A6.

zasada działania jest następująca, gdy włączasz światła drogowe otwiera się przesłona w soczewce oraz włączają żarówki (te od strony grilla). Ponieważ żarówki świecą na biało to nie widzisz światła niebieskawego tylko białe. Najlepiej podjechać na stacji benzynowej przodem do dużej szyby i włączyć drogowe, patrząc w soczewki zobaczysz zmianę natężenia światła.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Miałem HID-y w e34 i sprawowały się super,co do BI to jest j/w, montowane klapki które na mijania dają [gotowe] swiatło na długie ,nie kombinujcie z długimi,ile razy ich używacie ,uderzcie sie w pierś,przy tych korkach i ruchu,poza tym już z daleka będą z naprzeciwka migać na zmianę bo będzie ""za ostro"" świecić.
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

Dlatego tak jak wcześniej już pisałem - montaż osobnego palnika na światła długie nie ma sensu - jego ciągłe zapalanie i wygaszanie dość mocno skraca jego żywotność. W fabrycznych zestawach może i te palniki są do tego dostosowane ale HIDy - niestety niezbyt dobrze radzą sobie z taką pracą jak światła długie.Zresztą - dlaczego w fabrycznie w E39 montowali ksenony tylko do świateł "krótkich" a długie pozostawili na zwykłych żarówkach?

Co innego Biksenon - tam palnik świeci non stop i w razie potrzeby użycia długich świateł otwiera się przesłona, która odsłania górną część strumienia światła - tak jak zresztą już wcześniej koledzy pisali. Dlatego palnik nie odczuwa żadnych niedogodności z tym związanych.

Rada: kup sobie poprostu na długie światła lepsze żarówki H7 (czy to Hella Blue Light, czy jakieś Osramy lub Phillipsy itp) - różnicę odczujesz - będzie o wiele lepiej niż na fabrycznych a ślepy w nocy nie będziesz bo co jak co ale długie światła w BMW e39 są bardzo dobre.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.