Skocz do zawartości

Przyspieszenie e36


Damian e34

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem a może tylko mi się tak wydaje ze e36 z 2.0 coś słabo przyspiesza do 4 tys powyżej już jest ok co może być powodem miałem dla porównania e34 z 2.0 i wydaje mi się ze miała znacznie lepszego kopa na niższych obrotach czy wpływ na to może mieć przepływomierz jeśli tak to wypada wymienić na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego a może lepiej się nie bawić i kopić nowy a może inne propozycje rozwiązania tego problemu może coś innego może być przyczyną

a właśnie dodam jeszcze ze wydech jest przelotowy nie ma nic zakończony tylko także przelotowym tłumikiem

Dzieki z góry za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Żeby konkretnie zawyrokować w tej sprawie odwiedź może elektryka, który podłączy auto pod komputer i odczyta błędy...

To co opisujesz może być równie dobrze objawem padniętego czujnika położenia wałka rozrządu...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie taki jest ten silnik. W Niemczech chciałem kupić E36 i trafił się zadbany z silnikiem 2.0. Byłem rozczarowany przyśpieszeniem na niskich obrotach. Trzeba było go nieźle "gazować", bo inaczej w ogóle nie czuło się, że jest to 6 cylindrów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym vanosem chodzilo mi tylko i wylacznie o moje e34 ze bylo 24v lecz jeszcze wersja bez vanosa a e36 z uwagi na rok juz posiada vanosa

:nienie:

E-36 nie każde miało vanosa

Vanos w E-36 jest od 1992 r. bodajże od marca

 

przepływomierz możesz sprawdzić tak :

wbij 3ójke gaz do oporu i jak nie wychyli się na maxa ekonomizer to gwarantuje że padł przepływomierz

co do czujnika położenia wałka rozrządu to jak by on padł to auto cały czas było by zamulone a kolega pisał że muł jest do 4tys. a później już ok

 

ogólnie to powiem Ci tak ... żeby BMW jechało to musi dostawać

ja zawsze powtarzam że do 4tys. to jest polonez dopiero później zaczyna się zabawa

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 735iA i nie widze poloneza do 4000 RPM :)

 

Ja bym stawiał na przepływke ale najlepiej jedx na kompa chociaż moja błędów nie wykazywała a jej zmiana poprawiła sprint do 100 o 2s :) Napewno nie kupuj nowej podejdź do jakiegoś sklepu a najlpeiej seriwsu boscha tam maja nedrogie oryginały boscha ja za moją do V8 z vanosem dałem 375zł :)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływomierz możesz sprawdzić tak :

wbij 3ójke gaz do oporu i jak nie wychyli się na maxa ekonomizer to gwarantuje że padł przepływomierz

 

:twisted:

 

 

jesli tak da sie sprawdzic to przeplywka jest dobra bo ekonomizer chowa sie w gornej czesci skali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.