Skocz do zawartości

Diagnoza - szukam/oferuje


nerwus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam forumowiczów,

 

Mam gorącą prośbę do wszystkich którzy mogą mi pomoc.

Poszukuję na terenie Warszawy i okolicy - podłączyć sterownik ABS-ASC z Twojego auta do mojego.

 

Od dwóch miesięcy zmagam się z problemem ABS-ASC a raczej ich braku.

 

Nie chcę wymieniać pół auta, potrzebny mi sterownik do podłączenia na chwilę aby sprawdzić czy mój jest na 100% uszkodzony. Jeśli po podpięciu Twojego u mnie nie będzie błędów, będę wiedział że muszę takowy sam nabyć.

 

Bardzo proszę o pomoc (asystę) cała operacja z wykręceniem sterownika nie zajmie dużo czasu.

 

Nr. sterownika 001 - czyli ten najbardziej wadliwy i najdroższy.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Poszukuję osoby z dostępem (prawdopodobnie) do INPA z okolic Pruszkowa (k.Warszawy).

Problem polega na tym, że wymieniłem akumulator i rozkodował mi się immobilizer. Dodatkowo chciałbym zarejestrować nowy akumulator i pokasować błędy, które po tej wymianie (a właściwie po całkowitym rozładowaniu) się pojawiły (m.in. błąd poduszek/pasów bezp.).

Auto: BMW E91 330XD 2007r. automat.

Sprawa trochę pilna.

Oczywiście zapłacę :)

Pozdrawiam

Mateusz Michalski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od ponad miesiaca jezdze z co jakis czas pojawiaja sie ikonka filtra dpf do polowy zakropkowana, moc raczej w normie lub nie odczuwam za bardzo spadku wiec jest ok

 

ale poniewaz mam zryte ostatnio oprogramowanie na kompie i brak czasu na cokolwiek, potrzebuje zeby ktos mi zrobil wypalenie dpf i zeby przestala sie wreszcie ta ikonka pojawiac

 

kto moze mi to zrobić?

 

proszę o pw ewentualnie z ceną

 

PILNE bo wyjezdzam

 

zdalnie lub wawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pojawil sie nastepujacy problem u mnie w aucie.

Przy ok 4tys obrotow gasnie mi auto.

Pompra progowa jest ok (+-4 bary), pompa CR w porzadku.

Od pewnego czasu auto nie posiada swojej mocy. Nie wkreca sie na obroty tak jak wczesniej. Wymienialem przeplywle ale to nic nie dalo.

Oto screen z INPY:

http://static.pokazywarka.pl/i/5821771/467815/10836564-834487636637993-447095096-n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pojawil sie nastepujacy problem u mnie w aucie.

Przy ok 4tys obrotow gasnie mi auto.

Pompra progowa jest ok (+-4 bary), pompa CR w porzadku.

Od pewnego czasu auto nie posiada swojej mocy. Nie wkreca sie na obroty tak jak wczesniej. Wymienialem przeplywle ale to nic nie dalo.

Oto screen z INPY:

http://static.pokazywarka.pl/i/5821771/467815/10836564-834487636637993-447095096-n.jpg

Jak dla mnie objawy dla pompy progowej, jej ciśnienie nie powinno być >3,7bar?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to auto jest seryjne ? bo ciśnienie grubo ponad 1400 bar nie jest chyba normalne dla seryjnego auta ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.