Skocz do zawartości

wolun

Zarejestrowani
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wolun

  • Urodziny 09.04.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 528i 1997
  • Lokalizacja
    Toruń

Osiągnięcia wolun

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Oczywiscie wiadomo , że niezawodne było i jest m52b28 czy 4,4 ale mowa nawet o silniku 2,3 czy 2,5 aby nie wymieniać połowy części w aucie o ile są lepsze niż obecny martwy...
  2. Witam , mam mały dylemat więc szukam pomocy na forum . Zaczynając od początku... Dziś na autostradzie wracając z urlopu przy prędkości 120 km/h korbowód stwierdził, że woli jednak oddychac świeżym powietrzem, awaryjne hamowanie , zarzut oleju itp. generalnie słupek do wymiany bo tylko dolna część silnika dostała. Pytanie do Was , czy warto inwestowac w taka samą pojemność silnika m52b20tu może jest wadliwa ? A jak tak czy istnieje możliwość osadzenia jakiegoś innego silnika bardziej niezawodnego bez swapa. Doprecyzuje aby nie bylo niejasności, mowa o czymś takim typu zmiana silnika bez wymiany tarcz hamulcowych itp. Dodam , ze oliwa byla zawsze wymieniana na czas i nie byla to od mirka z beczki . przebieg 300. Czekam na info pozdrawiam
  3. Witam Panowie... Dziś zastałem uziemiony z BMW... Co dolegało - auto zgasło , co chwile wywala misfire szczególnie 6 cylindra auto klekocze jak bocian na jebaniu , byłem na szrocie i wymieniłem zawór disa, co wyczytałem , że to bedzie to. Jednak bez skutku. poprosiłem o kolejny jednak auto pracowało tak samo. zostały wymienione świece , cewki zostały zamienione i cały czas wywala 6 cylinder. dodam jedno kiedy wymieniałem disa na łopatkach zaworu było pełno benzyny... Posiadam układ lpg co od tego czasu nie przełącza się.. Proszę o pomoc, diadnoza z kompem nie daje błędów nie licząc misfire 6
  4. Witam Jak w temacie potrzebuje informacji jak rozpoznać sterownik abs pomimo identycznego numeru który kończy się na 001 sterownik różni się ilością cewek , od czego to zależne , pojemność silnika , skrzynia biegów?
  5. Ciśnienie sprawdzę, ale raczej brak możliwości aby rozrząd się przestawił, było to by słychać przy kiedy odpalił, na łańcuchu trzeba się naprawdę postarać aby się przestawił, a to było zwykle odpalenie auta bez żadnego hałasu, jakieś inne propozycję ?
  6. Witam Borykam się z problemem swojej bawarki. Auto odpaliło mi na pare sekund po czym zgasło i juz jest tak do teraz. Sądziłem, że wacha zamarzła ale po poniższych diagnozach odpuściłem to już sobie sprawdzałem iskrę na świecach - jest ciśnienie na pompie - jest Do wtrysków dochodzi paliwo wymieniłem czujnik położenia wału auto nie chce odpalić nawet awaryjnie na Lpg kręcenie rozrusznika jest - wszystko na pasku sie kreci. zauważyłem tylko ze dobiega tylko trochę inny dźwięk z rozrusznika w sensie jak by miał lżej w kręceniu. Auto zostało podpięte pod kompa zero błędów w DME. . Proszę o pomoc bo już zabrakło mi pomysłów...
  7. W kwestii mojego tematu jest zakończony. Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu na nowy oryginalny i ustąpiły wszelkie bolączki Pragnę uprzedzić Was forumowiczów (ponieważ sam w to wątpiłem) nic tylko inwestować w oryginalny czujnik, nawet kupno nowego fimy delphi nie pomogło. Dziękuje za pomoc Pozdrawiam
  8. Jedno co nie daje mi żyć to napięcie które wychodzi na czujnik Czujnik położenia wału ma 5v - OK A czujnik położenia wałka 2.5v - po rozmowie z elektonikiem stwierdził, że to nie realne aby to było jego prawidłowe napięcie. Czy ktoś jest w stanie to potwierdzić?
  9. mozesz im napisać ze te znaki sa pomocą dla mnie i zrobione po wczesniejszym ustawieniu prawidliwym wałków i wału. Jak ktos zna zasadę działania silnika to raczej wie jak to ustawić i bez blokad. W twoim aucie ustawilem to najpierw tak jak ma byc i zagrało się to ze znakami zrobiibymi 5 lat temu. Ja nie uzywam blokad bo robię wszystkie marki aut więc nie sposob mieć wszystkie. W tej bemce rozrząd jest bardzo prosty do ustawiania. pierwszy tłok do góry czyli gmp gorny martwy punkt. A walki zakończone kwadratami które musza być równoległe do płaszczyzny głowicy. Oczywiście to ustawienie jeszcze obserwuje podłog krzywek wałków. Pierwszy tlok zawory zamknięte w suwie koniec sprezania i zapłon. Natomiast ostatni tłok wymianka zaworów kończy sie suw wydechu a zaczyna sie wsuw ssania mieszanki paliwowo powietrznej. czy w/w kwestii masz sugestie ?
  10. Małe sprostowanie/ czujnik wałka rozrządu do Delphi a położenia wału autolog wymienione równocześnie ( sugeruje się danymi z autodaty wskazaniem rezystancji opisanej w sprawdzeniu czujnika)
  11. mozesz im napisać ze te znaki sa pomocą dla mnie i zrobione po wczesniejszym ustawieniu prawidliwym wałków i wału. Jak ktos zna zasadę działania silnika to raczej wie jak to ustawić i bez blokad. W twoim aucie ustawilem to najpierw tak jak ma byc i zagrało się to ze znakami zrobiibymi 5 lat temu. Ja nie uzywam blokad bo robię wszystkie marki aut więc nie sposob mieć wszystkie. W tej bemce rozrząd jest bardzo prosty do ustawiania. pierwszy tłok do góry czyli gmp gorny martwy punkt. A walki zakończone kwadratami które musza być równoległe do płaszczyzny głowicy. Oczywiście to ustawienie jeszcze obserwuje podłog krzywek wałków. Pierwszy tlok zawory zamknięte w suwie koniec sprezania i zapłon. Natomiast ostatni tłok wymianka zaworów kończy sie suw wydechu a zaczyna sie wsuw ssania mieszanki paliwowo powietrznej. czy w/w opisanej kwestii masz sugestie ?
  12. Chyba każdy z nas szuka tańszej opcj, jeżeli taki czujnik (orginal) w innych sklepach arpol, intercars etc kosztuje w granicach max 250 zł to czemu nam płacić 500 ? Chyba za pieczątkę bmw na przesyłce. W każdym razie dziękuję za informacje na temat sprawdzania czujnika
  13. Problem jest tego typu, że jest ciężko z dostępnością VDO. kupiłem taki używany i problem jest bez zmian. Dlatego szukam specyfikacji czujnika czy owy używany oem nie był uszkodzony. Jest na stanie nowy hella ale też mam wątpliwości do jego kupna
  14. Rozrząd jest ok (5 lat temu robiłem uszczelkę pod głowicą, w której przed demontażem zostały zaznaczone miejsca) przez tyle lat nie miałem problemu i dodam ,że obecna usterkę robi ten sam mechanik.
  15. Zakupiłem zestaw naprawczy nastawnika vanos. Uszczelka była już wyrobiona oraz zostały zniwelowane luzy na osce. Jednak problem błędu czujnika wałka rozrządu występuje nadal, slychac to w kulturze pracy silnika, czasy wtryskow są bardzo krótkie. Dochodzę juz do wniosku ze kupiony nowy czujnik autolog jest do d... i oem używany był uszkodzony. Zwracam się z prośbą czy ktoś wie jaka jest rezystancja czujnika między 3ma pin ami oraz jakie ma być napięcie, bo następna rzecz ktora bedzie brana pod uwage to sterownik dme. Numer czujnika to 12141703221 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.