Skocz do zawartości

ile za przegląd w ASO


Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam pytanie ile mogą skasować za przegląd w ASO

Kupiem bmw 330d 2000r z przebiegiem 193000 km , auto było do końca serwisowane w aso w Niemczech. Ostatni serwis miało przy przebiegu 184000 km i byla to inspekcja II czyli domyślam się ze ta rozszerzona. Teraz autko ma przejechane około 205000 i komputer pokazuje Oil service. Zastanawiam się ile mogą skasować za taki przegląd czyli olej , filtry-standardowy przegląd.

Moze ktos wie ile aso wola za taka usluge?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Niemieckie ASO za Oil service chcialo 200Euro. Mysle ze nie warto juz przy takim przebiegu jechac do nich na oil service. Na I i II inspekcje tylko i wylacznie jezeli bedziesz mogl patrzec im na rece.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wymianę oleju z filtrami policzyli w ASO ok. 1400zł

 

Może i nie warto jeździć używanym autem do ASO, ale mnie wkurzają Panowie Mietkowie którzy naprawę robią w poniższym schemacie :

1.( zjechanie kogoś kto grzebał w aucie przed nim ) Oj, a kto Ci tak tutaj porobił, gdzie byłeś ... ktoś nie znał się na rzeczy, teraz to wszystko trzeba będzie wywalić i zrobić od nowa.

2.(samowychwalanie ) Ja to bym zrobił Ci tak, albo tak i wszytsko by super chodziło. Nie raz robiłem takie auta.

3.(wynajdywanie czegoś noweg) Czy nie brakuje Ci mocy ? Spójż pod maskę, widzisz? urwane przewody. Jak chcesz to mogę to zrobić a jak nie to zostawimy ....

Bywa że jeśli chcesz popatrzeć to 30% więcej Ci policzą bo przecież tajemnicę zawodową Ci zdradzają.

 

Gdy przyjedziesz z kumplem który zna mechaników to może zasłużysz na kolejnyt punkt który brzmi:

4. (od czego są inne auta) Nie działa Ci ten moduł? Dobra nie martw się , tamten facet i tak tego nie używa, wykręcimy od niego i będzie cacy.

 

Pojechałem do ASO a tam obsługa nie z tej ziemi.

1. Wita się z Tobą pracownik ASO w garniturze, bierze kluczyk i zaprasza do baru lub na warsztat jeśli chcesz popatrzeć.

2. Mechanicy pracują a nie krytykują robotę poprzednich.

3. Miły Pan w garniturze wystawia fakturę i życzy miłego dnia.

 

W ASO mam auto po kilku godzinach, a u pana Mietka na następny dzień ... chyba po to aby mógł wykręcić mi więcej części.

 

Byłem u wielu mechaników z E39 , wiecznie coś padało i nie byłem zadowolony, wszędzie trafiałem na krętaczy. Ale E39 miała 13 lat i nie opłacało się jej do ASO wozić :(

X5 jest mi poprostu szkoda wieźć gdzieś do stodoły, za dużo za nią zapłaciłęm aby pan Mietek teraz mi ją rozwalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nie wiem jak w E46 ostatnio byłem na przeglądzie swoją E91 w ASO

Zrobione:

olej + filtr

filtr powietrza

filtr "odma"

filtr klimatyzacji

odgrzybianie

ogólne sprawdzenie samochodu - okazało się że mam ahamulce do zrobienia w przyszłości

 

Koszt wyniósł mnie 1700zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Wiem że ma juz troche przejechane ale traktuje to autko jak dziecko :D .Wiem ze aso nie zawsze jest gwarancja fachowej roboty, ale do warsztatu w garażu mam jeszcze mniejsze zaufanie.

Chyba ze ktoś polecił by mi jakiś konkretny warsztat, jak nie zostaje ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli nie ASO to polecam w Poznaniu tego panan:

 

NAPRAWA BMW MIKOŁAJCZAK

Poznań, ul. Strzeszyńska 227

tel. (061) 822 18 16

 

Naprawde warto, fachowa obsługa, można z chlopakami przy serwisie pogadać, maja oryginalny sprzęt diagnostyczny.

Wymiana

-olej+filtr oleju

-filtr powietrza

-filtr paliwa

-oględzinay hamulców

-praktyczne wsakzówki odnosnie E90

Zaplacilem za to 730PLN. Wszyskie czesci oryginalne, mój był tylko olej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ja za standardowy przegląd olejowy (filtr + olej) + ogólne obejrzenie w E39 zapłaciłem (zeszły rok) w ASO 670 PLN. Nie wymieniali niczego więcej bo nie trzeba było. M-Cars KRK

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bywa że jeśli chcesz popatrzeć to 30% więcej Ci policzą bo przecież tajemnicę zawodową Ci zdradzają.

A w ASO to sobie można chodzić gdzie sie chce i patrzeć mechanikom na ręce ??

 

Pojechałem do ASO a tam obsługa nie z tej ziemi.

1. Wita się z Tobą pracownik ASO w garniturze, bierze kluczyk i zaprasza do baru lub na warsztat jeśli chcesz popatrzeć.

2. Mechanicy pracują a nie krytykują robotę poprzednich.

3. Miły Pan w garniturze wystawia fakturę i życzy miłego dnia.

" Mi wymianę oleju z filtrami policzyli w ASO ok. 1400zł " - 400 zł wartość rzeczywista części, 200zł wartość pracy, 800zł - garnitury, uśmiechy, mili panowie, gratisowa kawa.

W ASO mam auto po kilku godzinach, a u pana Mietka na następny dzień ... chyba po to aby mógł wykręcić mi więcej części.

W normalnym warsztacie wymiana oleju + filtry 1-1,5h koszt całości max 600zł na markowych produktach.

 

Kolego odpuść sobie ASO, poczytaj forum, kup dobry olej, filtry. Popytaj o uczciwego mechanika wśród znajomych, oszczędzone 1000zł wydaj na co zechcesz, ja chętnie przyjmę darowiznę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli nie ASO to polecam w Poznaniu tego panan:

 

NAPRAWA BMW MIKOŁAJCZAK

Poznań, ul. Strzeszyńska 227

tel. (061) 822 18 16

 

Naprawde warto, fachowa obsługa, można z chlopakami przy serwisie pogadać, maja oryginalny sprzęt diagnostyczny.

Wymiana

-olej+filtr oleju

-filtr powietrza

-filtr paliwa

-oględzinay hamulców

-praktyczne wsakzówki odnosnie E90

Zaplacilem za to 730PLN. Wszyskie czesci oryginalne, mój był tylko olej

 

Tyle co zrobiłem (pierwszy) serwis olejowy z wymianą oleju, filtra i filtra węglowego i zapłaciłem u Smorawińskiego brutto około ośmiu stówek. To wolę jednak Dealera i wpis do książki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bywa że jeśli chcesz popatrzeć to 30% więcej Ci policzą bo przecież tajemnicę zawodową Ci zdradzają.

A w ASO to sobie można chodzić gdzie sie chce i patrzeć mechanikom na ręce ??

 

Podczas wszelkich przeglądów w ASO mogę cały czas stać przy aucie,nie jest to mój wymóg tylko Pan w garniturze mi to proponuje.

Pojechałem do ASO a tam obsługa nie z tej ziemi.

1. Wita się z Tobą pracownik ASO w garniturze, bierze kluczyk i zaprasza do baru lub na warsztat jeśli chcesz popatrzeć.

2. Mechanicy pracują a nie krytykują robotę poprzednich.

3. Miły Pan w garniturze wystawia fakturę i życzy miłego dnia.

" Mi wymianę oleju z filtrami policzyli w ASO ok. 1400zł " - 400 zł wartość rzeczywista części, 200zł wartość pracy, 800zł - garnitury, uśmiechy, mili panowie, gratisowa kawa.

Chyba nie spodziewałeś się że otrzymasz cenę jak u Pana Mietka w warsztacie ?

W ASO mam auto po kilku godzinach, a u pana Mietka na następny dzień ... chyba po to aby mógł wykręcić mi więcej części.

W normalnym warsztacie wymiana oleju + filtry 1-1,5h koszt całości max 600zł na markowych produktach.

W ASO wymiana samych filtrów i oleju to też sprawa na 1-1,5h, różnica tylko w cenie i podejściu do klienta.

 

Nie wspomniałem jeszcze o tym że u Pana Mietka dostajesz furę którą trzeba w środku umyć, ja po zakładaniu audio czy alarmu miałęm wszystko uwalone smarem bo Panowie zamiast rozłożyć jakąś folię na siedzeniach to siadali w brudnych ubraniach. :duh:

Kolego odpuść sobie ASO, poczytaj forum, kup dobry olej, filtry. Popytaj o uczciwego mechanika wśród znajomych, oszczędzone 1000zł wydaj na co zechcesz, ja chętnie przyjmę darowiznę :mrgreen:

Kolego dziękuję za radę, przez dwa lata jeździłem po różnych warsztatach w moim mieście i choć każdy był polecany, nawet tu na forum to nie byłem zadowolony.

A czas który straciłbym na czytanie forum, kupowanie oleju, filtrów i ponowne rozeznania wsród znajomych wolę przeznaczyć na pracę, bo wyjdę na tym do przodu. :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kts napisał:

Jesli nie ASO to polecam w Poznaniu tego panan:

 

NAPRAWA BMW MIKOŁAJCZAK

Poznań, ul. Strzeszyńska 227

tel. (061) 822 18 16

 

Naprawde warto, fachowa obsługa, można z chlopakami przy serwisie pogadać, maja oryginalny sprzęt diagnostyczny.

Wymiana

-olej+filtr oleju

-filtr powietrza

-filtr paliwa

-oględzinay hamulców

-praktyczne wsakzówki odnosnie E90

Zaplacilem za to 730PLN. Wszyskie czesci oryginalne, mój był tylko olej

 

Isys napisał:

Tyle co zrobiłem (pierwszy) serwis olejowy z wymianą oleju, filtra i filtra węglowego i zapłaciłem u Smorawińskiego brutto około ośmiu stówek. To wolę jednak Dealera i wpis do książki.

 

Isys z całym szacunkiem kiedy tyle zapłaciłeś u "Smory" w 1989r.

Ten diler na dzień dobry zaspiewał za powyższe czynności 1400PLN jak dzwoniłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kts napisał:

Jesli nie ASO to polecam w Poznaniu tego panan:

 

NAPRAWA BMW MIKOŁAJCZAK

Poznań, ul. Strzeszyńska 227

tel. (061) 822 18 16

 

Naprawde warto, fachowa obsługa, można z chlopakami przy serwisie pogadać, maja oryginalny sprzęt diagnostyczny.

Wymiana

-olej+filtr oleju

-filtr powietrza

-filtr paliwa

-oględzinay hamulców

-praktyczne wsakzówki odnosnie E90

Zaplacilem za to 730PLN. Wszyskie czesci oryginalne, mój był tylko olej

 

Isys napisał:

Tyle co zrobiłem (pierwszy) serwis olejowy z wymianą oleju, filtra i filtra węglowego i zapłaciłem u Smorawińskiego brutto około ośmiu stówek. To wolę jednak Dealera i wpis do książki.

 

Isys z całym szacunkiem kiedy tyle zapłaciłeś u "Smory" w 1989r.

Ten diler na dzień dobry zaspiewał za powyższe czynności 1400PLN jak dzwoniłem

 

No ... zapłaciłem tyle w Poniedziałek, 30 marca 2009 roku. Mam tam jakieś zniżki, jednak nie więcej niż 20% na robociznę i 5-7% na części. Jak jesteś ciekaw, to podam Tobie poszczególne kwoty z faktury - musiał bym wyciągnąc ją z księgowości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pytając telefonicznie w Inchcape o cenę diagnostyki układu napędowego (stuki przy zmianie biegów) usłyszałem 340 zł netto :duh:

Bez urazy dla nikogo, ale większość ludzi musi pracować 2-3 dni na 30-45 min wizyty w ASO, to nie jest normalne. Na poważniejszy przegląd trzeba pracować 1-2 tygodnie. To nie jest normalne pracować na auto :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pytając telefonicznie w Inchcape o cenę diagnostyki układu napędowego (stuki przy zmianie biegów) usłyszałem 340 zł netto :duh:

Bez urazy dla nikogo, ale większość ludzi musi pracować 2-3 dni na 30-45 min wizyty w ASO, to nie jest normalne. Na poważniejszy przegląd trzeba pracować 1-2 tygodnie. To nie jest normalne pracować na auto :duh:

 

Bez urazy dla nikogo: może w takiej sytuacji należało by pomyśleć o zmianie auta na tańsze w eksploatacji??? Bo nie jest normalne żeby pracować na auto - jak już to auto powinno pracować na nas, wtedy należą mu się przeglądy w serwisie i paliwo na stacji benzynowej (a nie od sąsiada który okrada swojego pracodawcę lub "importuje" z Ukrainy.

 

Wesołych świąt....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez urazy dla nikogo: może w takiej sytuacji należało by pomyśleć o zmianie auta na tańsze w eksploatacji??? Bo nie jest normalne żeby pracować na auto - jak już to auto powinno pracować na nas, wtedy należą mu się przeglądy w serwisie i paliwo na stacji benzynowej (a nie od sąsiada który okrada swojego pracodawcę lub "importuje" z Ukrainy.

 

Wesołych świąt....

 

Pomyślę, dzięki za cenne porady ....

Różnica w naszych pogladach wynika z tego, że ja znam temat ASO zarówno jako klient jak i jako pracownik (praktyka w ASO), mam wielu znajomych pracujących w tej branży. ASO różnych marek odwiedzałem w życiu jako klient 15-20 razy (Mercedes, Iveco, Peugeot, Opel). Zadowolony z szybkości napraw/jakości/ceny byłem może 2-3 razy.

Wracasz 60 km z serwisu i na podwórku widzisz, ze jechałeś wlokąc osłonę silnika po asfalcie, co wtedy robisz z fakturą opiewającą na 1500zł za fachową robotę i pieczątkę w książce?? masz ochotę wsadzić ją komuś gdzieś ....

Dla mnie auto w pracy to jedno, auto w garażu to drugie.

A Ty kolego nie oceniaj czyjegoś portfela po poglądach, bo troszkę snobizmem to zalatuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez urazy dla nikogo: może w takiej sytuacji należało by pomyśleć o zmianie auta na tańsze w eksploatacji??? Bo nie jest normalne żeby pracować na auto - jak już to auto powinno pracować na nas, wtedy należą mu się przeglądy w serwisie i paliwo na stacji benzynowej (a nie od sąsiada który okrada swojego pracodawcę lub "importuje" z Ukrainy.

 

Wesołych świąt....

A Ty kolego nie oceniaj czyjegoś portfela po poglądach, bo troszkę snobizmem to zalatuje.

 

No i dlatego zaznaczyłem "bez urazy". Moja wypowiedź nie dotyczyła w żadnym wypadku zasobności czyjegoś portfela a jeśli to raczej stosunku tegoż do posiadanego auta. I snobem nie jestem, choć nie bardzo podoba mi się łatanie całkiem niezłych aut po garażach. Mój, prywatny pogląd i nikogo do niego nie zmuszam.

Odnośnie doświadczenia w ASO - również znam je z obu stron - wiele czasu spędziłem tam na praktykach i choć było to wiele lat temu, to dzisiaj zarówno ludzie jak i ich podejście mało się zmieniło - mam w firmie FIATY - a to właśnie w ówczesnych POLMOZBYTACH a dzisiaj bardzo często serwisach tej marki miałem praktyki. Po prostu dramat. Nie wspomnę o stukach w przednim zawieszeniu mojej BMki, których zdiagnozować jak na razie się nie udało. Chyba zrobię to sam lub skorzystam z serwisu we Frankfurcie.

 

Nadal pozdrawiam serdecznie i na prawdę nie bierzcie zbyt dosadnie moich opinii o portfelach - mam dość osobliwe podejście do zakupu, a przede wszystkim eksploatacji samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dlatego zaznaczyłem "bez urazy". Moja wypowiedź nie dotyczyła w żadnym wypadku zasobności czyjegoś portfela a jeśli to raczej stosunku tegoż do posiadanego auta. I snobem nie jestem, choć nie bardzo podoba mi się łatanie całkiem niezłych aut po garażach. Mój, prywatny pogląd i nikogo do niego nie zmuszam.

Odnośnie doświadczenia w ASO - również znam je z obu stron - wiele czasu spędziłem tam na praktykach i choć było to wiele lat temu, to dzisiaj zarówno ludzie jak i ich podejście mało się zmieniło - mam w firmie FIATY - a to właśnie w ówczesnych POLMOZBYTACH a dzisiaj bardzo często serwisach tej marki miałem praktyki. Po prostu dramat. Nie wspomnę o stukach w przednim zawieszeniu mojej BMki, których zdiagnozować jak na razie się nie udało. Chyba zrobię to sam lub skorzystam z serwisu we Frankfurcie.

 

Nadal pozdrawiam serdecznie i na prawdę nie bierzcie zbyt dosadnie moich opinii o portfelach - mam dość osobliwe podejście do zakupu, a przede wszystkim eksploatacji samochodu.

 

No to mamy bardzo podobne doświadczenia, a poglądy skrajnie inne.

Ja dla odmiany użeram się raczej z serwisem dostawczaków w Peugeocie i IVECO.

A ja mam tą korzystną sytuację, że lubię sam dłubać przy aucie, mam na to czas, miejsce i narzędzia.

A co do mechaników poza ASO, to są nie tylko Heńki i Mariany ale jest wielu dobrych fachowców, choć trzeba się naszukać. Do BMW w małych miejscowościach fachowców nie ma, a i w dużych miastach większość nadrabia kolorowymi szyldami i gadką zamiast wiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wymianę oleju z filtrami policzyli w ASO ok. 1400zł

 

ładnie :) , wymiana oleju ,filtrów i takie tam to max1-1,5 gpdz pracy - stawka max u dobrego mechanika ok 150-200 zł ale to max !!, litr markowego oleju to max 30-40(z beczki taniej) zł wiec policz sobie ile liczą za kawę :)

mi za umycie silnika,wymiane oleju w silniku,skrzyni,tylnym moscie,filtrów,zamiane kół i paru drobiazgów mechanik (nota bane b.dobry i polecany przeze mnie w innym dziale) skasował za robote całe 250 zł

za robote , czescie był moje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też znajomy mechanik za naprawienie turbo, alarmu, i kilku innych rzeczy policzyl 300zł więc się zdziwiłem że tak mało. Ale gdy mi powiedział że z auta które stoi obok coś mi wykręci bo tamten niby gość tego nie używa to stwierdziłem jednak że wolę 5xwięcej zapłacić ale wiedzieć że nie podmieniono mi części.

 

Nie musicie mi uświadamiać że ASO jest drogie bo o tym wiem i nie neguję tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos ASO... moj przypadek był nastepujący. Zeby miec wbite w ksiazke serwisowa przeglad, zakupilem oleje, filtry itd. Zlecilem serwisowi jedynie wymiane. Z przyjeciem samochodu, wprowadzeniem danych trwalo to okolo 2 godz. Od czasu do czasu spogladalem przez szybe na serwis co tam sie dzieje z moim 320d ( poprzednim). Coś mi nie pasowalo juz w trakcie tej wymiany. Ale ok, nie stresowalem sie. Minely dwie godzinki, poprosil mnie milutki Pan do biurka, wystawiamy fakturke. Kwota lekko ponad 500zl. Pytam, co jest w tej kwocie, bo mysle, ze nie wymiana filtrow i oleju. Pan idzie na serwis, mija 5 min. Informuje mnie, ze podpieli komputer, bo mechanik zauwazyl, ze swieci kontrolka poduszki na desce ( mialem uszkodzona mate pasazera, ale wiedzialem o tym i nie prosilem, zeby to kasowali). Rozmowa z kierownikiem itd, szarpanina, w koncu, ze ok, 300zl za to wszytsko. Ale ja poprosilem, zeby przy mnie pokazali mi, ze filtr powietrza wymieniony. Przez ten czas jak obserwowalem auto, maska otwarta byla przez jakies 10-15 minut ( stad byly moje podejrzenia). W koncu po dotarciu do filtra powietrza, okazalo sie, ze filtra nie wymienili, mimo ze go przywiozlem. Od tamtej pory omijam ASO z daleka. Cala usluge dostalem gratis.

ASO Katowice tak na marginesie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos ASO... moj przypadek był nastepujący. Zeby miec wbite w ksiazke serwisowa przeglad, zakupilem oleje, filtry itd. Zlecilem serwisowi jedynie wymiane. Z przyjeciem samochodu, wprowadzeniem danych trwalo to okolo 2 godz. Od czasu do czasu spogladalem przez szybe na serwis co tam sie dzieje z moim 320d ( poprzednim). Coś mi nie pasowalo juz w trakcie tej wymiany. Ale ok, nie stresowalem sie. Minely dwie godzinki, poprosil mnie milutki Pan do biurka, wystawiamy fakturke. Kwota lekko ponad 500zl. Pytam, co jest w tej kwocie, bo mysle, ze nie wymiana filtrow i oleju. Pan idzie na serwis, mija 5 min. Informuje mnie, ze podpieli komputer, bo mechanik zauwazyl, ze swieci kontrolka poduszki na desce ( mialem uszkodzona mate pasazera, ale wiedzialem o tym i nie prosilem, zeby to kasowali). Rozmowa z kierownikiem itd, szarpanina, w koncu, ze ok, 300zl za to wszytsko. Ale ja poprosilem, zeby przy mnie pokazali mi, ze filtr powietrza wymieniony. Przez ten czas jak obserwowalem auto, maska otwarta byla przez jakies 10-15 minut ( stad byly moje podejrzenia). W koncu po dotarciu do filtra powietrza, okazalo sie, ze filtra nie wymienili, mimo ze go przywiozlem. Od tamtej pory omijam ASO z daleka. Cala usluge dostalem gratis.

ASO Katowice tak na marginesie...

 

No to poczułeś powiew luksusu i wysokich standardów.

 

Ja odbierałem kiedyś mercedesa siostry po naprawie blacharskiej. Kolizja na parkingu, do wymiany zderzak i maska. Na zderzak i maskę czekaliśmy 3 tygodnie (wersja AMG) + tydzień malowania. Przy okazji miał być pomalowany błotnik (likwidacja niewielkiej rysy).

Przy odbiorze auta zauważyłem, że całe nadkole jak i część opony pomalowana jest w kolorze nadwozia, pod maską brak 2 spinek. Pojechaliśmy do warsztatu, podwykonawcy lakiernika, gdzie usuwali nam te szkody na prędce. W ramach rekompensaty, przy załatwianiu szczegółów finansowych umyto nam auto, no i przy wsiadaniu do auta zauważyliśmy, że szyba jest pęknięta.

Faktura za naprawę opiewała na 8.300 zł brutto, cały dzień w plecy i jeszcze nowe usterki.

Reasumując, obecnie mercedes siostry ma następujące usterki:

- Parktronic działa jak chce (fiksuje któryś czujnik w przednim zderzaku od momentu naprawy lakierniczej w ASO)

- nie działa czujnik deszczu (po wymainie szyby uszkodzonej w serwisie), oczywiście szyba oryginalna Mercedesa (2300 zł brutto z montażem - AC)

- lusterko wsteczne wewnętrzne pocharatane śruborętem przy wymianie szyby

- wycieka płyn do spryskiwaczy przez spryskiwacz lampy przedniej (od momentu naprawy lakierniczej w ASO) , była naprawa na koszt ASO, niby wymieniona cieknąca dysza , wirtualnie zaoszczędzone pieniądze to około 600zł, no ale mimo tego dalej cieknie.

Ostatnia wizyta w ASO serwis olejowy (mosty, skrzynia AT, silnik, filtry) trwała 8h zamiast obiecywanych 2h. W ramach rekompensaty zapłacilismy tylko za materiały ~2000zł. Przy okazji poprosiliśmy o diagnozę pukania w tylnej części auta, stwierdzono zerwanie okładziny szczęki hamulca ręcznego. Po lekkiej regulacji mieliśmy się umówić na właściwą naprawę. Niestety naprawa okazała się niepotrzebna, bo hamulec się naprawił, a przyczyną stuków było zupełnie rozwalone łożysko podporowe wału (diagnoza we własnym garażu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.