Skocz do zawartości

3 w coupe z x drive - wasze zdanie


Jarec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mój znajomy poprosił mnie o moje zdanie na temat coupe z 2008 roku z xdrive. Z silnikiem benzynowym czyli xi. Możecie coś bliżej powiedziec na temat tych aut. Ja siedze mocno w "5" więc nie wszystko wiem. Co najczęsciej się sypie, jak z komputerem, czego można się spodziewać po amerykańcu itp.

Wielkie dzięki.

Aż nastał czas zmian, czas walki, Czas Pogardy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coupe i xdrive no way takie coś to tylko do kombi, niech kupi normalna wersje z napędem na tył i bedzie miał radoche z jazdy, poza tym xdrive to kolejna porcja elektroniki kontrolująca tor jazdy i rozdział mocy na poszczególne koła a te systemy nie lubią polskich dziurawych dróg. Sprawdz historie auta znam warsztat gdzie trafia właśnie sporo amerykańców w dużo odmiennym stanie niż potem są opisywane w ogłoszeniach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
jeździłem wersją 335xi coupe i naprawdę niezły napęd, super trakcja. właśnie na polskie dziury lepiej mieć napęd 4x4 niż ciągle mrugającą lampkę od kontroli trakcji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

A czemu jak coupe to nie Xdrive :?:

Tak jak Rufio napisal- naped na 4 zwieksza trakcje, zima/na sliskiej nawierzchni- niestety tylny naped nie daje rady.

 

W kwietniu BMW organizuje X-days- ja juz wyslalem zgloszenie :mrgreen: mam nadzieje, ze sie ,,zakwalifikuje,,.

 

Moze niech kolega tez wysle zgloszenie- przez strone www.bmw.pl

wtedy bedzie mial okazje potestowac naped Xdrive.

 

Petrick- masz na mysli pewien aso co nie jest ASO, w markach :roll2: :wink:

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

śledzę to forum od ponad roku ale jak się czyta niektóre tematy z zewnątrz to aż żal się nie zarejestrować, żeby coś napisać i tak właśnie powstał mój pierwszy post....

 

jeżdżę dwiema BMW z xdrive i wiem, że nie zamienie tego napędu na sam tył chyba, że w M3. Byłem moim e90 we włoszech na nartach i wiem co to znaczy jechać i się przyglądać jak inni zakładają łańcuchy co i tak niespecjalnie pomaga na przełęczach. To niewątpliwie podstawowa zaleta tego napędu-trakcja . Jakoś nie zauważyłem, żebym miał kiedykolwiek dyskotekę kontrolek podczas jazdy na polskich drogach. DTC i DSC można sobie wyłączać więc poszaleć sobie też tym można oczywiście jeśli jest trochę mocy pod maską.Jadąc w deszczu zawsze czuję się bezpiecznie.Moim zdaniem działa to tak jak powinno, jak dla mnie ideał.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Lampki to mrugają przy napędzie na tył. Zresztą wersje 4x4 w mocnych silnikach 330xd i 335xi mają 0,2s lepszy czas do 100km/h niż wersje z napędem na tył.

A jak jeździe łm 335xi po deszczu to samochód dalej wyrywał jak z procy

Jedynie w werscach 335i kusząca jest skrzynia DKG zamiast tradycyjnego automatu. Ale nie występuje ona w wersjach x. Zresztą dość duża grupa użytkowników 335i w USA marudzi, że z uwagi na brak szpery jest kiepska trakcja. Wstawiają szpery firmy Quife

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampki to mrugają przy napędzie na tył. Zresztą wersje 4x4 w mocnych silnikach 330xd i 335xi mają 0,2s lepszy czas do 100km/h niż wersje z napędem na tył.

A jak jeździe łm 335xi po deszczu to samochód dalej wyrywał jak z procy

Jedynie w werscach 335i kusząca jest skrzynia DKG zamiast tradycyjnego automatu. Ale nie występuje ona w wersjach x. Zresztą dość duża grupa użytkowników 335i w USA marudzi, że z uwagi na brak szpery jest kiepska trakcja. Wstawiają szpery firmy Quife

 

A co wtedy dzieję się z kontrolą trakcji, te szpery nie mają żadnego znaczenia na jej działanie i cała elektronika funkcjonuje jak należy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Byłem na pokazach w Poznaniu. Jeździłem kilkoma autami z xdrivem

335i, 320d, 330d, x6

Na codzień ujeżdżam subaru i jedyny mankament tych napędów jest taki, że nie mozna zapinać boków, iść po łuku slajdem. Reszta to poezja. Zastanawiam się nad następnym autem. Prawdopodobnie będzie to 345KM 330d

6 s. do setki robi wrażenie, podobnie, jak zachowanie w slalomie i na pozorowanym jednym boku śliskim.

Warto!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurka... napęd na 4 laki to idealny consensus... Każdy wie że napęd na przód ma swoje wady (które są wynikiem braku napędu na tył) i zalety, podobnie i na tył ma wady (które są wynikiem że napęd nie na przód) i zalety... Napęd na 4 kapcie łączy zalety obu napędów, do tego dochodzi, że odpycha nas od aswaltu nie para, a dwie pary "kapci" i że trakcja takiego auta jest świetna... Fakt jest taki, że pając X-Drive nie będziemy już tak efektownie latać bokami i kręcić piruetów, ale dostajemy za to dodatkową dawkę przyczepności która dla normalnego wyjadacza jest straszną zaletą... Zima czy deszcz... zawsze królem pewności prowadzenia będą cztery kapcie napędzane...

 

A przy 1/4 mili... 4 kapcie przenoszą większą dawkę mocy na raz niż dwa łapcie, które po przekroczeniu pewnej granicy zaczynają się po prostu kręcić w miejscu... Auto z napędem 4x4 dosłownie wgniata w fotel przy starcie... Doświadczyłem kilkakrotnie jazdy Passatem VR6 Syncro, Swiftem 1.6 4x4, Calibrą 2.0 16v LET (czyli turbo 204KM) 4x4 i wiem co to pewne prowadzenie i zalety nawet przy małej mocy (czyt. Swift :twisted2: )...

 

Strasznie polecam każdemu 4x4 choć to podwójna porcja elementów napędowych które wcześniej czy później trzeba wymieniać

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.