Skocz do zawartości

Nierówne obroty


lostcontrol

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym przywitać wszystkich serdecznie, jednocześnie zaprosić do dyskusji-pomocy, wymiany opinii, może sam bede w stanie podzielić sie z wami uwagami.

Zakupiłem E34 z silnikiem 2 litrowym R6, mam takie problemy:

1.rano po opdpaleniu silnik zachowuje się tak,że obroty falują pomiedzy 700 a 1500 przez jakieś 10-20 sekund i podczas wciskania gazu dusi sie, po tym czasie usterka ustepuje.

 

2.Cały czas na wolnych obrotach mam wrażenie jakby silnik kulał na którymś garku, według wskazań obrotomierza jest ok ale czuć drgania jakby silnika, dodam ze świece i przewody wymienione, ale może jeszcze coś za to odpowiada o czym nie wiem, dlatego proszę WAS o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym przywitać wszystkich serdecznie, jednocześnie zaprosić do dyskusji-pomocy, wymiany opinii, może sam bede w stanie podzielić sie z wami uwagami.

Zakupiłem E34 z silnikiem 2 litrowym R6, mam takie problemy:

1.rano po opdpaleniu silnik zachowuje się tak,że obroty falują pomiedzy 700 a 1500 przez jakieś 10-20 sekund i podczas wciskania gazu dusi sie, po tym czasie usterka ustepuje.

 

2.Cały czas na wolnych obrotach mam wrażenie jakby silnik kulał na którymś garku, według wskazań obrotomierza jest ok ale czuć drgania jakby silnika, dodam ze świece i przewody wymienione, ale może jeszcze coś za to odpowiada o czym nie wiem, dlatego proszę WAS o pomoc.

 

Auto Ci nie kopci ?

Masz gaz ?

 

Miałem podobnie w 535i z gazem , rano przy odpalaniu identyczne obiawy. Wieczorem zakręciłem butle z gazem i rano bardzo ładnie odpalił ..... Pozdro

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany , przeczyszczona przepustnica,silnik krokowy, przepływomierz, ustawiony TPS- był zle ustawiony.Problem szaleństw porannych wyeliminowany.

Natomiast jeśli chodzi o kopcenie, zauważyłem ubytki wody, co prawda nie jakieś wielkie ( ok 200ml na 100km), i sporo leje się woda z łaczenia tłumików.

Teraz moje pytanie, jak wyeliminować -sprawdzić uszczelke nie rozbierając góry??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany , przeczyszczona przepustnica,silnik krokowy, przepływomierz, ustawiony TPS- był zle ustawiony.Problem szaleństw porannych wyeliminowany.

Natomiast jeśli chodzi o kopcenie, zauważyłem ubytki wody, co prawda nie jakieś wielkie ( ok 200ml na 100km), i sporo leje się woda z łaczenia tłumików.

Teraz moje pytanie, jak wyeliminować -sprawdzić uszczelke nie rozbierając góry??????

 

Sprawdz najpierw przewody czy nigdzie nie poci sie czy nie ma wycieków, czy pod pompa wody jest sucho... uszczelki bez rozbierania nie da sie sprawdzic mozna tylko stwierdzic ze jezeli pod korkiem zbiera sie masełko' czy tez gotuje sie i ubywa wody do wew. no to wiadomo..

jaki masz przebieg? tak z ciekawości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli olej poszedł do płynu to raczej będziesz musiał ściągać głowice i wtedy sie okaże czy głowica czy tylko uszczelka.Jest taki miernik spalin w układnie chłodzącym,jedź do jakiegoś lepszego mechanika i powinien mieć takie urządzenie...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik sie nie poci nie ma wycieków wody nigdzie, aczkolwiek zauwazylem mały wyciek oleju spod uszczelki głowicy, w okolicach kanału którym wraca olej do silnika ( zaniepokoiło mnie to),jutro zabieram sie za rozbiórke góry, wstawie fotki po robocie, przebieg mam 300tys.POZDRAWIAM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
TPS-czyjnik położenia przepustnicy, wody ubywało ponieważ nagrzewnica była walnięta, wymieniłem ( roboty co nie miara) i po kłopocie, uszczelka połozona ponownie, i pocenie o którym pisałem wcześniej zwalczone, jednocześnie zamykam temat.POZDRAWIAM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ponownie, po kolei systematycznie eliminuje pewne usterki, martwie mnie już tylko taki problem, na wolnych obrotach czuć nierówną prace silnika ( delikatne zachwiania-drgnięcia-jakby któryś garnek w danej chwili nie palił), jakby wypadanie zapłonów, PROSZĘ O SUGESTIE I POMOC.

 

Silnik M20B20 bez gazu, oto co zostało zrobione:

1.wymiana:

-świece

-kopułka

-palec

-czujnik wody

-przepływka

-sonda

-krokowy czyszczony

-TPS czyszczony

-Cała głowica palnowana, gniazda docierane----kompresja po 12 na każdym garku

-uszczelniony dolot powietrza

-przewody wys. napięcia z racji (CENY) podmienione od kumpla

-auto na kompie nie pokazało żadnych błędów

 

 

Jedynie nie sprawdziłem jeszcze pompy paliwa i regulatora, tak mi sie wydaje, że chyba tylko to zostało

Ma ktoś jakieś pomysły!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma e39 523 m52 od kilku miesięcy miał problemy z falowaniem obrotów.Wymieniliśmy filtry ,świece,dolewał płyny do paliwa i jak dotychczas nic niepomagało.W ostatnim czasie ,z okolic kolektora ssącego zaczeły wydobywać się dziwne dzwięki.Coś w charakterze syczącego powietrza , po konsultacji z mechanikiem z serwisu BMW samodzielnie wymieniliśmy separator oleju (odma).

Jeździ już tydzięń i po falowaniach ani śladu. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.