Skocz do zawartości

daro3

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wołomin

Osiągnięcia daro3

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Czujnik od zurzycia nie kontaktuje, musi byc gdzies uszkodzony.
  2. 3tyg wogole ich nie uzywalem. gdy dzis chcialem spryskac przednia szybe.. nic. co poradzicie? dodaje ze przy wlaczaniu opcji nie slychac silniczka, plyn jest na maxa, wylot nie zatkany i przewody wszystkie na swoim miejscu. gdzie szukac bezpiecznikow??
  3. wieksze obciazenie dla kola dwumasowago dzieki czemu mozna je uslyszec, czy pada, czy nie pada.
  4. daro3

    Skrzypienie w zawieszeniu

    A mi się wydaje, że nie jak guma po metalu, a metal po metalu... Przeguby w wahaczach przednich to jak staw biodrowy, czyli kulowe i po prostu Ci się zacierają, dlatego słychać te odgłosy zarówno przy pracy zawieszenia góra-dół, jak i podczas skręcania... Czeka Cię wymiana, a do czasu wymiany, aby nie drażnilo uszu (DORAŹNIE - NIE DOCELOWO!!, bo przekłuta osłona będzie umożliwiała dostawanie się wilgoci) i o ile nie ma jeszcze luzów możesz wstrzyknąć strzykawką z igłą kilka kropel oleju do osłony prezegubu... pozdrawiam thenygoos SWORZEŃ panie kolego. Przeguby to my w betkach mamy ale z tyłu w napedzie.
  5. daro3

    Skrzypienie w zawieszeniu

    kolego zajzyj pod przod auta przy kołach i popatrz na sforznie wachaczy, szukaj po uszkodzonych gumach osłaniajacych badz po wyciekach z nich , luzach. http://bmwfans.info/original/E39/Lim/520i-M52/ECE/L/M/1996/10/mg-31/ill-31_0617/ nr : obydwie '10' wyglada to tak : http://moto.allegro.pl/item596767146_wahacz_wahacze_kpl_bmw_e39_e_39_przod_zawieszenia.html
  6. tak.. wymien pół samochodu a dojdziesz do celu :) narazie nic nie wymieniaj dokladnie sprawdz bicie beda powodowac tarcze klocki krzywa piasta opona itp. nie miales bliskiego spotkania z ktoryms z kol i np krawężnikiem ? jaki jest stan tarcz?
  7. daro3

    Zmiana oleju w E46 320D

    nie wiesz jak dlugo poprzedni wł. jezdzil na pólsyntetyku?? dolewasz oleju (czy ubywa)? i tu jest wiesz... na dwoje babka wróżyła...
  8. Szybę w aucie się wymienia właśnie choć są tacy co kleją szyby nawet kilkukrotnie W silniku się wymienia uszczelkę na nową, bo jest to część wymienna. Zderzaki też się spawa bo po co przepłacać, tylko pierwsze zawadzenie o krawężnik przywraca na ogół zderzak do stanu z przed spawania. Amortyzatory też da się zregenerować, POLECAM !!! Opony zawsze można nadlać lub zrobić bieżnikowanie. A już najlepszą polska tradycją jest "regeneracja" rozbitych aut :mrgreen: Kolego widać mało miałeś przejść z mechanikami, ja po kilkuletniej praktyce z różnymi "zaufanymi" mechaniorami juz jakiś czas swoje auta w 99% naprawiam sam. Regeneracja części wykonana dobrze daje nam część dobrej jakości, sęk w tym, że nie wszystko da się zregenerować w warunkach "warsztatowych". Do tego bardzo trudno trafić na uczciwego człowieka znającego się na swoim fachu. Ja sam widziałem w jednym aucie 2 turbiny które wytrzymały jedna około 30tyś druga niewiele więcej, jedna była używana, druga regenerowana. Problem zniknął po zakupie NOWEJ TURBINY. A co do rabatów za oddanie starej turbiny, to nawet Mercedes czy BMW stosuje system regenerowanych części zamiennych z gwarancją. No ale to chyba troszkę inne zaplecze techniczne wchodzi w grę wyobraz sobie ze wogole nie korzystam z uslug panow mechanikow
  9. dokladnie. dodam ze od takiego ale i nie tylko zamiast nowej mozemy kupic uzywana. co z tego ze wyglada jak nowe :) dlatego mowie ze LEPIEJ JEST ODDAC SWOJA DO REGENERACJI NIZ KUPIC KOTA W WORKU I TO 200-300 % za cene wiekszea jaka nizeli zaplacimy za swoja. Takie jest moje zdanie i kazdy UCZCIWY mechanik powie T O S A M O !
  10. czy jak peknie wam szyba w samochodzie to cale auto jest juz złom?? dlaczego gdy pojdzie uszczelka pod glowicą to nie pojedziecie kupic nowego silnika tylko wymieniacie sama uszczelke ?? brzeciez regenerowane sie nie nadaje :) z calym szacunkie ale ja przeklenst nie widze tu ;P " PostWysłany: Pon Mar 23, 2009 8:00 pm Temat postu: Nie słuchaj bredni o dobrej regeneracji turbin VNT. Dzwoń do Moto Remo i zapytaj o cenę. ZTCW po zdaniu starej, koszt nowej to nawet niecałe 3k PLN." Myslisz ze po co biorą starą ? zeby na zlom za złotego sprzedac ? Buahahahaha :mrgreen:
  11. co drugi kur_a lepszy na tym forum :mad2: załamka
  12. no i przede wszystkim wiecej zostanie w kieszeni!
  13. dobze ze napisałes bo chlopaki juz zaczeli pisac ze silnik na samym oleju chodzi :twisted2: :) kendziu cos ktos powiedzial ze tych turbinek sie nie regeneruje nie wiem czy to prawda. gadaj z mechaniorem moze on zna kogos kto regeneruje. moim zdaniem lepiej zregenerowac (jesli jeszcze jest taka mozliwosc) swoja i wiedziec co sie ma, niz kupic uzywke. zregenerowana nie znaczy gorsza. popatrz poczytaj : http://moto.allegro.pl/search.php?category=3&string=regeneracja+turbo pozdro
  14. Kendzi co tak z autem??
  15. daro3

    Kupujemy E46 - porady

    i tu przydał by sie ktos kumaty kto ma i jezdzi dieslem.. jak bedziesz chcial benzyne to wtedy moge powiedziec cos wiecej ;P http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7641907 duzo nie napisał na temat, ale egzemlarz godny obejzenia juz chcesz kupic czy narazie zbierasz info na temat e46?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.