Skocz do zawartości

Problemy z elektryka


sebastianus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od pewnego czasu borykam sie ze znikajacym pradem w elektryce szyb. Po prostu nie dzialaja. Do tego doszedl ostatnio problem z zamykaniem drzwi z pilota - nie reaguje ( bateria jest ok) to dwa a trzy to to ze jak zlapie za rygiel w drzwiach kierowcy to otworzy na kilka sekund i sam zamyka wszyskie drzwi albo co lepsze kazdy rygiel dziala osobno.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mi sie wydawalo tacy fachowcy tu sa wszyscy sie trzepia zeby nie zadawac nie potrzebnych pytan ale jak jest cos konkretnego to pisza na inny temat i zero odpowiedzi no ale... forum jest po to zeby pytac a nie dostawac zje.....

 

Słuchaj a co Ty myślisz że ktoś coś za Ciebie zrobi??? Nie ma problemu przyprowadz auto zostaw i Ci zrobię to. Pasuje? A jak tego sie nie widzi to co można zrobić? Można tylko sugerować, resztę sam musisz zrobić, a jeśłi masz zero lub minimum pojęcia o elektryce to poprostu auto zaprowadz do kogoś, kto sie tym zajmuje i nie obwiniej innych że nie chcą pomódz. Lekarz jak nie zbada też diagnozy nie postawi :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego z Forum piszesz prawde, tyle tylko ze, jesli myslisz tak jak myslisz to to forum nie ma sensu... a dlaczego sam sobie odpowiedz. A Ty jestes zeby sie wymadrzac czy pisac cos co moglo by pomoc komus kto ma problem???

Nie znalazlem rozwiazania problemu i dodam ze sprawdzilem wszystko o czym przeczytalem ( znajdujac to przez wyszukiware...) i samemu metoda prob i bledow, bylem na diagnostyce ( jest jak trzeba) i dalej nie dziala??? Tu u mnie zaden zaklad nie chce sie podjac naprawy tego a ja uwazam ze mimo tego ze nie znam sie na elektryce jak kolega wyzej to bede szukal samemu dalej.... O postepach napisze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja się nie wymądrzam bo też podaje Ci jakieś wskazówki adekwatne do zapoznania się z tematem, które nie jest wystarczające ze względu na brak możliwości oceny sytuacji w realu. Pisać można dużo ale jak się nie widzi problemu to niestety trafność wskazówek spada do minimalnego stopnia. Mi pomagano i staram sie pomódz ale wszystko jest właśnie w Twoich rękach, bo to Ty masz przed soba to auto i ten problem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sebastianus, zastanów się. Może brak odpowiedzi w Twoim temacie wynika stąd, że nikt nie miał do czynienia z podobnym problemem?

Dostałeś chyba dwie wskazówki i dalej musisz sobie radzić sam - tym bardziej, że ton Twojej wypowiedzi zapewne zniechęcił już każdego do merytorycznego udzielania się w tym wątku.

Trwa ładowanie podpisu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego moje wypowiedzi, nie maja na celu zniechecania nikogo.... to po raz, po dwa to... ze piszemy o czyms na forum co ma komus pomagac a nie zniechecac, bo to nie jest idea tego forum. Potrafie zrobic duzo i samemu ale tego problemu nie ogarnia nikt, w moim miescie, tego nie chce sie podjac do roboty i co dalej...?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego moze pozycz od kogos modul i podnien u siebie i obadasz sytuacje u mnie czasami szwankuje otwieranie tylnej szyby wlasnie jak ktos wyzej pisal bede musial sprawdzic ciaglosc przewodow w tych gumach tylko ze mi sie niechce .Pozdr

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Panowie znalazlem rozwiazanie. Zepsula sie pompka od spryskiwaczy, a konkretnie taka mala uszczelka ktora nie pozwala dostac sie plynowi do wirnika. Jak wlaczylem wycieraczki i przy okazji spryskiwacz, to plyn robil zwarcie i od tego psula sie elektyka. Jak zrobilo sie zwarcie, nie dzialalo do momentu az wyschlo, i dalej robilo sie bledne koło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

mam podobny problem jest kilka tematów o tym ale nie znalazłem rozwiązania a więc postanowiłem odgrzać ten temat.

 

Padł mi przepływomierz więc auto stało przez prawie 2 tygodnie tygodnie zanim kupiłem drugi. Zostawiłem auto na dworze.

Po tygodniu stania zaczął świrować alarm, włączał się jak mu się podobało a chciałem nadmienić że nie mogłem go od jakiegoś czasu uzbroić oraz przestał reagować na pilota - nie uzbrajał się, nie otwierał drzwi ani ich nie zamykał tak samo nie można go było uzbroić kluczykiem w drzwiach. Dałem sobie na spokój z alarmem, zamykałem auto i otwierałem kluczykiem.

 

Ale do sedna, jak zaczął się sam uzbrajać alarm i wyć bez powodu postanowiłem odłączyć akumulator. Podchodzę do samochodu, wsadzam kluczyk w drzwi a tu zaskoczka ... nie mogę otworzyć ich, centralny w ogóle nie reagował więc sposobem drzwi otworzyłem i odłączyłem akumulator. Podładowałem go podłączyłem go z powrotem, alarm przestał świrować ale nie mogłem z kluczyka zamknąć drzwi. Zostawiłem auto otwarte. Dzisiaj przyszedł przepływomierz, auto odpaliłem (akumulator kręci jak szatan), silnik cyka jak pszczółka więc postanowiłem się wybrać na przejażdżkę po mieście a że było ciepło przednie szyby poszły w dół, po powrocie do domu zonk, nie mogę zamknąć szyb. Udało mi się na raty przymknąć szybę pasażera ale została otwarta na oścież szyba od kierowcy. Poczytałem forum, sprawdziłem to co koledzy zalecali sprawdzić ale bez efektu. Moduł komfortu wyciągnąłem, sprawdziłem czy wszystkie wszystkie luty są ok, nie widać żeby coś było nie tak. Bezpieczniki są też ok.

 

Przy próbie zamykania szyby przekaźnik w module komfortu klika ale przygasa podświetlenie przycisków aż w pewnym momencie w ogóle gaśnie i przestaje reagować. Po wyłączeniu zapłonu na jakiś czas, raz dłuższy, raz krótszy po ponownym włączeniu zapłonu podświetlenie jest i jest ten sam objaw, klika ale nie podnosi szyby, czasami się zdarza że można opuścić szybę. A zapomniał bym dodać że szyberdach też nie reaguje na próby otwarcia.

 

Wcześniej zdarzyło mi się ze 3 razy że nie mogłem zamknąć szyb ale po chwili to przechodziło. Jeszcze jedna kwestia, od jakiegoś czasu musiałem auto zamykać na 2 razy, po zamknięciu kluczem auto samo się otwierało, po ponownym zamknięciu kluczem już się nie otwierało, od około miesiąca czasami zdarzało się że otwierać musiałem na 2 razy, czyli po otwarciu z klucza auto się samo zamykało i dopiero ponowne przekręcenie klucza w zamku powodowało że się otwierało. Działo to się na przemian, zależy jaki Barbara miała humor.

 

Nie wiem czy czegoś nie popieprzył mi mechanik jak przekładał silnik albo elektryk przenosząc całe kompletne okablowanie listwy wtrysków i inne kable ze starego silnika (te które było na "nowym" silniku nie pasowało do wtyczek w aucie)

 

Mam nadzieję że ktoś z zacnego grona miał podobny problem albo ma wiedzę żeby podpowiedzieć gdzie jest zonk. Oddał bym moją Barbarę do elektryka ale ten któremu ufam wyjechał na urlop i wraca za tydzień :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.