Skocz do zawartości

Kacpero

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kacpero

  • Urodziny 19.03.1974

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 730i 1993r
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia Kacpero

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mam dokładnie ten sam problem z moją E32. Brak szyb, centralnego zamka i szyberdachu ... Elektryk przekopał już pół instalacji i nie udało mu się doszukać problemu. Moduł komfortu był wymieniany, przekaźniki sterowane z modułu komfortu zostały przelutowane, kable które schodzą się w jedno miejsce też sprawdzone. Dodatkowo u mnie czasami sam bez powodu uzbraja się sam fabryczny alarm i zaczyna bez powodu wyć, nie daje się rozbroić z pilota, pomaga zdjęcie klemy z akumulatora ale za jakiś czas dzieje się to samo. Po za tym zanim padły szyby, centralny i szyber alarmu nie dawało się od dłuższego czasu uzbroić, tak samo od jakiegoś czasu trzeba było zamykać auto na 2 razy, po pierwszym zamknięciu sam się otwierał, dopiero drugie przekręcenie kluczyka w zamku skutkowało zamknięciem drzwi. Czasami bywało odwrotnie, otwierać trzeba było na 2 razy, po pierwszym otwarciu z klucza auto się zamykało, dopiero drugie otwarcie kluczem powodowało otwarcie auta. Czasami centralny nie reagował w ogóle na przekręcenie kluczyka w zamku ... bywało też że wszystko działało jak należy i nie było z niczym problemu. Opadły mi już ręce ... szkoda mi się pozbywać autka ponieważ włożyłem w nie dużo pracy i pieniędzy. Nie wiem już czego szukać.
  2. Kacpero

    Problemy z elektryka

    Witam, mam podobny problem jest kilka tematów o tym ale nie znalazłem rozwiązania a więc postanowiłem odgrzać ten temat. Padł mi przepływomierz więc auto stało przez prawie 2 tygodnie tygodnie zanim kupiłem drugi. Zostawiłem auto na dworze. Po tygodniu stania zaczął świrować alarm, włączał się jak mu się podobało a chciałem nadmienić że nie mogłem go od jakiegoś czasu uzbroić oraz przestał reagować na pilota - nie uzbrajał się, nie otwierał drzwi ani ich nie zamykał tak samo nie można go było uzbroić kluczykiem w drzwiach. Dałem sobie na spokój z alarmem, zamykałem auto i otwierałem kluczykiem. Ale do sedna, jak zaczął się sam uzbrajać alarm i wyć bez powodu postanowiłem odłączyć akumulator. Podchodzę do samochodu, wsadzam kluczyk w drzwi a tu zaskoczka ... nie mogę otworzyć ich, centralny w ogóle nie reagował więc sposobem drzwi otworzyłem i odłączyłem akumulator. Podładowałem go podłączyłem go z powrotem, alarm przestał świrować ale nie mogłem z kluczyka zamknąć drzwi. Zostawiłem auto otwarte. Dzisiaj przyszedł przepływomierz, auto odpaliłem (akumulator kręci jak szatan), silnik cyka jak pszczółka więc postanowiłem się wybrać na przejażdżkę po mieście a że było ciepło przednie szyby poszły w dół, po powrocie do domu zonk, nie mogę zamknąć szyb. Udało mi się na raty przymknąć szybę pasażera ale została otwarta na oścież szyba od kierowcy. Poczytałem forum, sprawdziłem to co koledzy zalecali sprawdzić ale bez efektu. Moduł komfortu wyciągnąłem, sprawdziłem czy wszystkie wszystkie luty są ok, nie widać żeby coś było nie tak. Bezpieczniki są też ok. Przy próbie zamykania szyby przekaźnik w module komfortu klika ale przygasa podświetlenie przycisków aż w pewnym momencie w ogóle gaśnie i przestaje reagować. Po wyłączeniu zapłonu na jakiś czas, raz dłuższy, raz krótszy po ponownym włączeniu zapłonu podświetlenie jest i jest ten sam objaw, klika ale nie podnosi szyby, czasami się zdarza że można opuścić szybę. A zapomniał bym dodać że szyberdach też nie reaguje na próby otwarcia. Wcześniej zdarzyło mi się ze 3 razy że nie mogłem zamknąć szyb ale po chwili to przechodziło. Jeszcze jedna kwestia, od jakiegoś czasu musiałem auto zamykać na 2 razy, po zamknięciu kluczem auto samo się otwierało, po ponownym zamknięciu kluczem już się nie otwierało, od około miesiąca czasami zdarzało się że otwierać musiałem na 2 razy, czyli po otwarciu z klucza auto się samo zamykało i dopiero ponowne przekręcenie klucza w zamku powodowało że się otwierało. Działo to się na przemian, zależy jaki Barbara miała humor. Nie wiem czy czegoś nie popieprzył mi mechanik jak przekładał silnik albo elektryk przenosząc całe kompletne okablowanie listwy wtrysków i inne kable ze starego silnika (te które było na "nowym" silniku nie pasowało do wtyczek w aucie) Mam nadzieję że ktoś z zacnego grona miał podobny problem albo ma wiedzę żeby podpowiedzieć gdzie jest zonk. Oddał bym moją Barbarę do elektryka ale ten któremu ufam wyjechał na urlop i wraca za tydzień :cry2:
  3. Samochód rusza bez żadnego poszarpywania, wiem o co Ci chodzi. Miałem tak na starym sprzęgle zanim się spaliło. Na tej używce samochód rusza bardzo płynnie, tyle że są problemy z ciężko wchodzącymi biegami. W moim wypadku wymiana sprzęgła to 250zł, nie wiem czy to dużo czy mało ale mechanik godny zaufania. Jeszcze nigdy mi nic nie spaprał a robię u niego auta od 7 lat.
  4. Samochód jest świeżo po odebraniu od mechanika więc nie sądzę żeby to była wina zapowietrzenia układu :( Rozmawiałem z innym mechanikiem dzisiaj i stwierdził że może to być za cienka tarcza sprzęgła i docisk już jest w takim położeniu że siłownik nie daje rady do końca wysprzęglić. Sam już nie wiem co o tym myśleć.
  5. Padło mi sprzęgło (silnik M30), wymieniłem na używaną tarczę z dociskiem i łożyskiem (nie chciałem do starego auta pakować nowego kompletu za prawie 1000zł). Niby wszystko działa ok ale ciężko wchodzi jedynka i dwójka, reszta biegów normalnie. Przy wrzucaniu biegu jest efekt, jak by sprzęgło nie nie do końca było rozłączane. Na początku obstawialiśmy z mechanikiem że jest to wina siłownika sprzęgła, po wymienia na nowy ATE okazało się że jest dokładnie to samo. Miał już ktoś taki problem, czego to może być przyczyna ??
  6. Kacpero

    problem z alarmem

    Nie znalazłem nic o rozwiązaniu tego problemu to odświeżę temat. Bmw E32 96r autoalarm fabryczny z oryginalnym kluczem scyzoryk działający do wczoraj. Dzisiaj zamknąłem samochód i chciałem przyciskiem z pilota włączyć alarm i nie chce, nie ma tego charakterystycznego dźwięku ryglowania drzwi jak zawsze. Myślałem że to wina baterii w pilocie ale po wymianie to samo. Tak samo nie działa włączanie alarmu kluczykiem jak to robiłem zanim kupiłem pilota. Próbowałem też od drzwi pasażera włączyć alarm ale nie działa. Miał już ktoś taki problem ?? Nie chciał bym bez sensu zdejmować tapicerki z drzwi jeśli problem leży gdzie indziej.
  7. SonyEriccson P990i+antena z modułem Sirf Star III+ TomTom Zestaw działa bardzo dobrze. Zanim wymieniłem Symbiana w telefonie na nową wersję to trochę krótko bateria trzymała ale teraz jestem z niego zadowolony. TomTom jest nieco zaktualizowany w porównaniu co było wcześniej i się ogarnia całkiem nieźle w Polsce.
  8. Powiem krótko, po wielu podejściach udało mi się w końcu skasować inspekcję w E32 '93 wg Twojego opisu :) Polecam
  9. Ja dzisiaj dostałem od nich opony, jutro chyba pojadę zamontować. Mam nadzieję że wszystkie są ok :)
  10. Szperał i nie znalazłem to podepnę się pod ten temat. Orientuje się ktoś czy do E32 do oryginalnego alarmu da się dokupić klucz z pilotem ? Pamiętam, kiedyś sąsiad miał BMW 524td i miał klucz pilotem którym zamykał zdalnie drzwi i uzbrajał alarm. Czy taki klucz trzeba jakoś specjalnie kodować ?
  11. Ja miałem to samo, przy hamowaniu i przy prędkości od około 90km/h trzepało mi kierownicą przy czym podczas hamowania najmocniej. Wymieniłem z przodu tarcze i klocki hamulcowe i jak ręką odjął ... teraz zostało mi usunąć luzy w układzie kierowniczym powstałem przez jeżdżenie z krzywą tarczą :mad2:
  12. Jak kogoś interesuje instrukcja Bentleya do e32 to znalazłem ją na tym serwerku http://carfish.mentally-challenged.com/
  13. Jestem na etapie szukania oponek do mojej mojej buni po objeździe wszystkich oponiarzy w Olsztynie i przekopaniu internetu znalazłem ofertę sklepu z zaskakująco niskimi cenami opon. Na przykład opona Goodyear HydraGrip 205 65 R15 94V wszędzie kosztuje w okolicy 405zł natomiast na stronie http://www.oponytanio.pl ta sama opona kosztuje 297,70zł z transportem na adres domowy albo na adres serwisu który będzie nam wymieniał gumki. Pytanie czy tam nie ma jakiegoś wałka, może któryś z klubowiczów kupował tam opony ?
  14. Kacpero

    E32 tylko gorący nawiew

    Czyli reasumując co napisałeś, za to że mi wieje ciepłym do środka cały czas odpowiedzialne są elektrozawory w komorze silnika ?? No bo taki wniosek wyciągnąłem ;)
  15. Znalazłem błąd :( miałem jakąś skopaną wersję winRARa, rozpakowały sie po instalacji nowego. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.