Skocz do zawartości

Tłumik EISENMANN do 530d proszę o opinie


piotrass1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dostałem instrukcję montażu tłumika EISENMANNa do E39 530d więc chciałbym się z Wami nią podzielić w zamian za opinie nt tego tłumika. Przy okazji mała prezentacja mojej E39. Nie wiem jak wklejac fotki więc zapodaję z Picassy.

 

http://picasaweb.google.pl/PiotrSawiak/EISENMANN530d#

 

Puszka nie jest tania prawie 800 Euraków, wygląda znakomicie, w szczególności w M-Pakiecie. Napisali również że przyrost osiągów jest do zmierzenia lecz nie odczuwalny w użytkowaniu. Tu raczej chodzi o wygląd i dźwięk ( niestety w wydaniu 330 bo piątek w sieci brak ):

 

http://www.youtube.com/watch?v=TG22cehUKqc

 

 

 

Mam nadzieję że nie będa to opinie w stylu "prawie jak M5" :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam dźwięk tłumików eisenmanna, jeżeli jesteś zdecydowany wyłożyć taką kaskę to ja jestem jak najbardziej za. Tak dla porównania zobaczcie jaki dźwięk daje z 840-tki.

 

http://www.youtube.com/watch?v=5196W9Oeq30&feature=related

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puszka nie jest tania prawie 800 Euraków, wygląda znakomicie, w szczególności w M-Pakiecie. Napisali również że przyrost osiągów jest do zmierzenia lecz nie odczuwalny w użytkowaniu. Tu raczej chodzi o wygląd i dźwięk ( niestety w wydaniu 330 bo piątek w sieci brak ):

 

Wyglada ok. Brzmi ok. Mam tylko jedna watpliwosc :)

 

- przez zdecydowana wiekszosc czasu spedzonego z samochodem siedzisz w srodku, a nie na krzeselku obok auta - wiec tlumika nie widzisz.

 

- 5er jest naprawde dobzre wyciszony, wiec jesli na filmie w 3er ledwo co bylo slychac, to w 5er nie bedzie go slychac w ogole.

 

- przyrost osiagow niezauwazalnie maly, jak sam piszesz

 

Wiec mowimy o wydaniu 800EUR w sytuacji, gdzie nie widac zadnej wartosci dodanej z takiego zakupu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO sportowy tłumik w dieslu to pomylka. Dzwieku i tak nie poprawisz, bo diesel to diesel, nigdy nie bedzie brzmiec jak benzyna. Im cichszy, tym lepszy. Osiagow nie polepszysz, bo do tego trzeba zrobic caly wydech (u mnie w moim poprzednim aucie, 320d, przyrost na przelotowym wydechu bez katalizatora byl w okolicach 7 KM). 800 ojro wywalone w bloto. Lepiej wsadz te pieniadze w FMIC i dobry program, z pewnoscia efekt bedzie znacznie przyjemniejszy, a z eisenmannem poczekaj, az kupisz BMW z V8 pod maska :wink:

 

Pzdr

Mex

I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał pieniążki zrobiłbym właśnie coś takiego ! Jestem za ! B.ładnie brzmi !

 

ladnie brzmi na zewnatrz, w srodku nic nie bedzie slychac!! :mrgreen: jak dla mnie strata kasy, ale kazdy robi z pieniedzmi to na co ma ochote wiec nie bede krytykowac :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

v8 z eisenmannem to najpiękniejszy dźwięk na świecie

 

 

tutaj tez jakiś inny tłumik a dźwięk chyba jeszcze lepszy

 

 

a co do eisenmanna w 330d jak cie stać to kupuj !!

........srebrne beem wjeżdża na teren........
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorzuce swoje 5 groszy do dyskusji, nie zapominaj o wnetrzu , czy bedzie wygodnie podrozowac i jezdzic ze sportowym wydechem w srodku, ja rok temu kupilem uklad wydechowy Hartge w wersji sport do m5 i uwierz mi z zewnatrz bajka jak wył i ryczał , slychac mnie bylo w promieniu 5 km jak jechalem na niskich czy srednich obrotach nie wspominajac o redline powyzej 8 tys. , przy zimnym starcie wszystkim sasiadom drzaly szyby i sciany, ale w srodku padaka, po 30 minutach jazdy normalnie glowa mi pekala od tego buczenia,w srodku mam dobry sprzet grajacy i mocno stracil na jakosci. A Eisenmanny tez sa bardzo glosne w m5 e60, nie wiem jak jest w innych samochodach
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety to już jest loteria gdyż narazie żaden posiadacz Eisenmanna w dizlu nie zgłosił się, pozatym film a real to różne sprawy. Ciągnąc temat to sądze, a może raczej łudze się, że sama końcówka zwana z niemieckiego ESD bez grzebania w tłumiku środkowym nie wpływa znacząco na akustykę diesla, przynajmniej nie ma buczenia na wolnych charakterystycznego dla benzyniaków co mnie drażni.

 

Trochę ten Eisenmann wisi pod zderzakiem jak psu ... Chodzi o odległość od samej rurki wydechowej do spodu tłumika, nie postarali się trochę. Tutaj podam przykład jak to powinno wyglądać, lecz dla E39 nie mają, a szkoda ...

 

http://cgi.ebay.de/FOX-Sportauspuff-BMW-E60-520-i-525-i-530-i-525-d-530-d_W0QQitemZ380068287222QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item380068287222&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318#ebayphotohosting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nei wiem jak pracuje taki wydech w dieslu ale sprowadzilem dla znajomego E90 325i 2006 rok z US. Auto mialo 20000 przebiegu z nowym tlumikiem EISENMANN . Wrazenia nastepujace... to pierwszy tlumik ala sportowy, ktory nie wplywa na przyjemnosc jazdy samochodem!! Nawet przy mocnym pilowaniu dzwiek nei jest natarczywy, poprostu bajka! Wyrazam taka opinie, pomimo, ze zawsze mnie smieszyly remusy itp lub polskie bzyki ktore powoduja spustoszenie sluchu:) Co do tej marki jezeli ktos pyta polecam z czystym sumieniem!
KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO sportowy tłumik w dieslu to pomylka. Dzwieku i tak nie poprawisz, bo diesel to diesel, nigdy nie bedzie brzmiec jak benzyna. Im cichszy, tym lepszy. Osiagow nie polepszysz, bo do tego trzeba zrobic caly wydech (u mnie w moim poprzednim aucie, 320d, przyrost na przelotowym wydechu bez katalizatora byl w okolicach 7 KM). 800 ojro wywalone w bloto. Lepiej wsadz te pieniadze w FMIC i dobry program, z pewnoscia efekt bedzie znacznie przyjemniejszy, a z eisenmannem poczekaj, az kupisz BMW z V8 pod maska :wink:

 

Pzdr

Mex

Zgadzam sie, sportowy tłumik w dieslu cokolwiek by kto nie mówił, nie pasuje i tyle to jedna wielka pomyłka, co innego w benzynce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tłumik założony. Dźwięk głębszy z lekkim basem ale nie głośniejszy, na wyższych obrotach przy obciążeniu dużo lepszy niż w serii. Obawiałem się że będzie głośny, buczący - nic z tych rzeczy mimo że ma konstrukcję przelotową. Wersja 2x76 mm.

 

http://picasaweb.google.pl/PiotrSawiak/EISENMANN530d#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Widziałem filmik!!! Koleszko, wielki browar dla Ciebie... :norty: Przez oglądanie filmiku smiałem sie caly czas w pozytywnym tego slowa znaczeniu:):):) Wielki pozytym dla Ciebie, ze jest jeszcze paru swirów oprucz mnie he he... Generalnie malo widać i slychac na filmiku i zrozumiale jest, ze na zywca zapewne bajka!

Aaaale browar za checi jakie widac z Twojej strony, za checi ukazania swojego nowego gadzetu;)

Jak ktos jest pasionatem, to wylapie piekno tej akcji :norty: oraz jak bardzo byles szczesliwy tworzac ten filmik :cool2: :cool2:

KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.