Skocz do zawartości

piotrass1

Zarejestrowani
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Zielona Góra

Osiągnięcia piotrass1

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. seryjne Hi-Fi ze zmieniarką. Co do ceny to jest właśnie to o czym pisali poprzednicy. można kupić za 30 i wpakować 20 nie licząc nerwów. a można kupić za 50 i jeździć.
  2. Z ręką na sercu polecam Tobie moje auto. Nie ma się do czego przyczepić, chociaż nie jest to kombi. http://www.allegro.pl/item745139010_bmw_e39_e_39_530d_m_pakiet_cukierek.html Szukaj, czytaj, jego historia jest na tym forum. Szczerze polecam.
  3. zajrzyj pod maskę, z listwy za silnikem idzie kabel, napewno znajdziesz
  4. box ma wtyczki których nie można pomylić - męską i żeńską. wpinasz go pod listwę w takie same złączki, dokładnie w miejscu pomiędzy silnikiem a wycieraczkami. jaki masz box? Przeszukaj forum, trochę o tym zalega postów. Są dwie szkoły - chiptuningu i boxów. Chiptuning ( a w zasadzie zmiana mapy wtrysków ) jest dokładnie dobierany pod dany ( często wyeksploatowany ) silnik co zapewnia jego efektywne wykorzystanie w całym zakresie obrotów, ale zarazem jest droższy. Box modyfikuje sygnał wpływający do listwy gotowymi programami ( zazwyczaj 8 programów ) pisanymi pod silnik danego modelu. Box jest tańszy i w opinii użytkowników wpływa negatywnie na żywot silnika, pozatym w każdej chwili można go zdjąć. Obiegowo nie poleca się obu rozwiązań do skrzyń automatycznych. W obu przypadkach spalanie wzrasta ok. 1l/100 km co jest zrozumiałe. Ja używam polskiego boxa V-TECH w programie nr 6, po analizie każdego programu na hamowni. W efekcie 208 KM i 535 Nm. Mam automat i zestaw spisuje sie znakomicie.
  5. po odpaleniu 13.8, chwilkę potem wzrasta do 14,0
  6. jak się okazało, woda ściekała po kablu CB przez szparę w uszczelce klapy bagażnika prosto na czytnik MK3 ( antena mocowana do klapy bagażnika ). Im szybsza jazda w deszczu tym więcej wody na czytniku. W efekcie ciągły pobór prądu i łącznie 700 zł w plecy ( naprawa czytnika + usługa ). MASAKRA
  7. a więc znowu nurkowanie pod nadkole ... znowu ponieważ poprzedniej zimy grzebałem przy agregacie więc mogłem coś naruszyć. drugiej przyczyny będe upatrywał w pomce spryskiwaczy ( wymieniałem na no-name i raz działa raz nie, a czytałem że może ona powodować zwarcie przez lichą uszczelkę w środku ) i podgrzewanej końcówce spryskiwacza ( była złamana i kleiłem ). tak by mi to na logikę pasowało - pogrzebiemy zobaczymy ...
  8. a więc dwa razy przydażyła mi się taka sytuacja, że po jeździe w ulewnym deszczu lub po postoju pod chmurką z deszczem nie mogłem rano uruchomić auta. za pierwszym razem akumulator zakończył żywot ( nie do podniesienia ze zwarciem na plusowej klemie po uruchomieniu zapłonu ) a za drugim razem rozładowanie nowego 100 Ah. napięcie ładowania rzędu 13.5 - 13.8 v ( nie pamiętam która dokładnie wartość ). czy zdarzają się jakieś typowe lokalizacje zwarcia lub inne przyczyny rozładowania aku podczas postoju i deszczu?
  9. piotrass1

    Automatyczne światła

    Ja mam w pokretle automatyczne swiatla (w srodku ikonki litera A), ale one działają dopiero jak na zewnątrz zapadnie zmrok. Razem z zapłonem oczywiscie. Ale w naszym kraju gdzie mamy przepis jazdy na swiatłach całą dobę, opcja traci sens. lub gdy jedziesz przez kraj posiekany tunelami. ja mam włączoną opcję razem z zapłonem. nie zauważyłem osłabienia aku z tego powodu, a jest on po historii z wymienionym alternatorem, gdzie naprawde dostał po celach.
  10. kilka filmów wrzuciłem na jutuba, oto jeden z nich, reszta w galerii http://www.youtube.com/watch?v=550yMFoFXEw
  11. Tłumik założony. Dźwięk głębszy z lekkim basem ale nie głośniejszy, na wyższych obrotach przy obciążeniu dużo lepszy niż w serii. Obawiałem się że będzie głośny, buczący - nic z tych rzeczy mimo że ma konstrukcję przelotową. Wersja 2x76 mm. http://picasaweb.google.pl/PiotrSawiak/EISENMANN530d#
  12. piotrass1

    power box Vtech

    A już tam zło. Grzesiek_ostry poszukaj moich postów. W kilku z nich opisałem wrażenia i osiągi po zamontowaniu właśnie V-techa do E39 530d. Dla mnie bomba. Wg większości opinii nie nalezy tego robić przy automatach, ale cóż - to auto służy tobie a nie odwrotnie. Boxa zawsze możesz zdjąć bez ponownej wizyty u specjalisty, szczególnie gdy nie masz takiego w okolicy.
  13. piotrass1

    Power box czy warto?

    a z jaką muzą? bo słyszałem że na discozpola mozna zejść do 6/100 :)
  14. dzięki za instrukcje. Co do koloru to poprzedni właściciel wywalił pożółkłe zwierciadła i wstawił nowe org niebieskie. Prawdopodobnie zmiana koloru jest wynikiem zagłady czynnika odpowiedzialnego za samosciemnianie. Jako że zdjęte lusterka mam w garażu więc sprawdziłem dokładnie. Żółte były same końcówki ( za przerywaną kreską ) więc poprzednik nie żałował szmalcu i kupił nowe wkłady o odcieniu niebieskim po całości. 100% fotochrom. Jeszcze dodam że kuracja WD-40 odniosła pełny sukces. teraz lusterka śmigajhą jak nowe a ja już myslałem że jakiś ćwok mi wyłamał mechanizm ( kilka razy miałem powykręcane na parkingu )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.