box ma wtyczki których nie można pomylić - męską i żeńską. wpinasz go pod listwę w takie same złączki, dokładnie w miejscu pomiędzy silnikiem a wycieraczkami. jaki masz box? Przeszukaj forum, trochę o tym zalega postów. Są dwie szkoły - chiptuningu i boxów. Chiptuning ( a w zasadzie zmiana mapy wtrysków ) jest dokładnie dobierany pod dany ( często wyeksploatowany ) silnik co zapewnia jego efektywne wykorzystanie w całym zakresie obrotów, ale zarazem jest droższy. Box modyfikuje sygnał wpływający do listwy gotowymi programami ( zazwyczaj 8 programów ) pisanymi pod silnik danego modelu. Box jest tańszy i w opinii użytkowników wpływa negatywnie na żywot silnika, pozatym w każdej chwili można go zdjąć. Obiegowo nie poleca się obu rozwiązań do skrzyń automatycznych. W obu przypadkach spalanie wzrasta ok. 1l/100 km co jest zrozumiałe. Ja używam polskiego boxa V-TECH w programie nr 6, po analizie każdego programu na hamowni. W efekcie 208 KM i 535 Nm. Mam automat i zestaw spisuje sie znakomicie.