Skocz do zawartości

wasz ulubiony bieg...dający najwięcej frajdy


gotronk

Rekomendowane odpowiedzi

w mojej 1 największe wrażenie zrobiła na mnie trójka, choć mam najsłabszą wersję diesla to na trójce przy 2 000 rpm te 122 kuce wpada w cwał aż miło :o

aż ciężko mi sobie wyobrazić jak się zbiera ta wersja z 204 hp i 400 Nm :jawdrop:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam-trójka jest bardzo przyjemna.

I co ciekawe-i tu ukłon w stosunku do innych uzytkowników, którzy mają porównanie aby sie wypowiedzieli-podobno wersja po liftingu ma inaczej zestopniowana skrzynię i "trójka" nie jest juz taka mocna jak w wersji sprzed liftu.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. dla mnie godna podziwu jest dwójka... naprawdę ... jest kop! Mocne wysokolitrowe benzyniaki wysiadają ( A6 ,A4 , BMW 520 d !!!) .Ale tak naprawdę to na każdym biegu moja .. zbiera się super!!! :cool2:

 

nie przesadzajmy z tymi wysokolitrarzowymi benzyniakami, bo przy >= 3,0 duzo nie zdzialasz, zeby nie powiedziec ze nic nie zdzialasz :)

 

co do biegu, to mysle, ze trojka jest dosc optymalna :)

ale w porownaniu do innych aut, tutaj jakos wszystkie sa fajnie zestopniowane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam akurat odmienne odczucia co do zestopniowania. Uważam, że w porówaniu do innych aut trójka jest jakaś taka nijaka. Ale szóstka mile mnie zaskoczyła - silnik jest bardzo elastyczny i całkiem dobrze się zbiera do przyspieszania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. dla mnie godna podziwu jest dwójka... naprawdę ... jest kop! Mocne wysokolitrowe benzyniaki wysiadają ( A6 ,A4 , BMW 520 d !!!) .Ale tak naprawdę to na każdym biegu moja .. zbiera się super!!! :cool2:

 

nie przesadzajmy z tymi wysokolitrarzowymi benzyniakami, bo przy >= 3,0 duzo nie zdzialasz, zeby nie powiedziec ze nic nie zdzialasz :)

 

co do biegu, to mysle, ze trojka jest dosc optymalna :)

ale w porownaniu do innych aut, tutaj jakos wszystkie sa fajnie zestopniowane :)[/quot

 

Polemizowałbym....

 

Zauważ ,że większośc >3 litrowe benzynowe auta u nas to wielkie gabarytowo CIĘŻKIE bryki . Jadąc sam , bez obciążenia ,w trzydrzwiówce na 2 biegu ,z tym momentem obrotowym prawie zawsze daję radę :lol:. Zgadzam sie z Tobą co do reszty biegów ,że są żwietnie zsynchronizowane i dają kopa w zależności od aktualnego tępa. Umiejętnośc redukowania itd. Pozdrówka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem 120d po lifcie (177KM) i jakkolwiek byłem pod wielkim wrażeniem osiągów i sposobu jazdy - prawie jak gokart :8) i niemal tak samo ciasny :lol: to zestopniowanie skrzyni odebralem - specyficznie, to chyba dobre słowo.

 

Nie podobało mi się to, że biegi I-III zostały najwyraźniej zestopniowane pod kątem śrubowania wyniku przyśpieszenia od 0 - 100 km/h, a to oznacza, że bieg III był jak dla mnie "za krótki", a z kolei bieg IV nieco zbyt "długi". Ale "kop" w zakresie I-III był rzeczywiście fantastyczny :)

Ta sama sytuacja była z resztą w 320d :)

 

W dużej mierze to pewnie kwestia nawyków i dotychczasowych przyzwyczajeń - z czasem pewnie bym się przestawił, ale nie było okazji.

Wziąłem automat i jestem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

hej,

 

po chipie mam 200KM i 432Nm i powiem tak biegi 2-4 zapinają jak dzikie, ale teraz nawet 6-ty bieg zdecydowanie się ożywił

 

ale jeżeli chodzi o zakres i przyśpieszenie to stawiam na biegi 3 i 4

 

 

pozdrawiam

[E87] 120d : 200KM i 432Nm :dance: http://images.spritmonitor.de/328501.png Yamaha R6 : 120KM http://images.spritmonitor.de/276839.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.