Skocz do zawartości

paffcio_3006

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E87 120dA
  • Lokalizacja
    Rzeszów/Wawa

Osiągnięcia paffcio_3006

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. dzięki, ważne, że korzystałeś i nie było problemów :wink:
  2. Witam, po zimie zmatowiały mi do połowy (od dołu) lusterka boczne. Czy ktoś z Was miał taki problem? Czy ewentualnie ktoś się orientuje czy dostępne są jakieś zamienniki dla bocznych lusterek do jedynki? Oryginalne w ASO są dość drogie.. dzięki i pozdrawiam Paweł
  3. dzięki BondE87. Nie wiedziałem o takich cechach tego systemu :cool2: pozdr, p
  4. Witam, mam pytanie czysto teoretyczne. Zawsze uważam na turbinkę i staram się ją schłodzić - odpowiednio przed każdym zgaszeniem silnika. Jak to się ma gdy w samochodzie zamontowany jest system Start/Stop? NP taka sytuacja - startuję spod świateł i zaraz na następnych mam czerwone światło, podjeżdżam i samochód gaśnie. Czy w takiej sytuacji turbina jest jakoś specjalnie chroniona, czy działa to tak jakby silnik był zgaszony? Może jakieś opinie znawców lub praktyków? dzięki i pozdrawiam, Paweł
  5. W Niepołomicach swój zakład ma pan Godula: http://www.godula.pl/index1.php?page=tuning_ch_oferta&run=mod&marka=7
  6. Ja zawsze miałem PZU i jak do tej pory żadnej szkody, ale ostatnio zmieniłem na Liberty Direct w pakiecie Premium i trafiła się szkoda parkingowa - likwidacją byłem przyjemnie zaskoczony, bo żadnych problemów nie było (likwidowałem przez serwis - rozliczenie bezgotówkowe). Polecam.
  7. jeśli nie chcesz się opierać na wskazaniach kompa to polecam wymienić olej i filtry (zawsze jak kupuję auto tak robię) na nowe i będziesz wiedział co masz i kiedy było wymienione. 15tkm to jest przebieg przy którym spokojnie możesz wymienić oleum, bo można powiedzieć, że taki jest standard przy olejach non-longlife pzdr
  8. jak masz kopny śnieg i pod spodem lód to warto czasem wyłączyć DTC poniewać staniesz w miejscu (jeśli jeszcze jedziesz). W takich warunkach (kopny śnieg lub lód) jest całkiem możliwe, że gość piątką stał na prostej pzdr
  9. zdecydowanie wolnossące V8 to byłoby to.. :twisted:
  10. dźwięk jest podobny do ABS i to jest jak najbardziej normalne - znaczy, że działa :)
  11. Jeżdżę 120d z Steptronic i biorąc pod uwagę moje doświadczenia z automatami (DSG VW, Tiptronic Audi, Jagi lat '80/'90) powiem, że ten automat jest dobry (DSG jest lepszy, ale to zupełnie inna skrzynia) i nie zamieniłbym się na takie samo auto w manualu. Fakt, że te skrzynie (AT) są bardziej awaryjne od MT, ale tak to już jest i wynika to głównie z faktu, że łatwiej je zepsuć, czyli wszystko zależy od użytkownika. Wzrost spalania przy automatach może być znaczący, ale nie przy dwulitrówce BMW :D pzdr
  12. ta mi się podoba :D dzięki za komentarze, ale wychodzi na to, że nie ma to sensu. Sam mam obniżone zawieszenie (dynamic pakiet) a dodatkowe utwardzanie na nasze drogi może się objawić skrzypieniem nie tylko od przednich słupków :?
  13. @ kamil, mam taką samą specyfikację jak Ty - obniżone zawiechy + sportowe fotele i już jak dla mnie jest dość sztywno :8) dlatego nie wiem jakie w praktyce będą efekty takiej rozpórki na polskie drogi (głównie dłuższe trasy, stosunkowo mało miasta)
  14. Witam, interesuje mnie założenie rozpórki pod maskę mojej jedynki, ale mam kilka wątpliwości, ponieważ nigdy z czymś takim nie jeździłem :oops: . Po pierwsze czy ma to sens, czy czuć, że auto ma sztywniejszy przód, etc. Będę wdzięczny za jakiekolwiek uwagi do tematu :roll: z góry dzięki pozdros
  15. Nie jest z nim najlepiej, ale i tak jestem zadowolony. Najgorzej jest przy małym deszczu, albo jak nie pada, ale droga jest mokra i komuś z naprzeciwka leci woda spod kół. Najbardziej optymalne ustawienie dla mnie to całkiem w górę..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.