Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Stosował może ktoś coś takiegohttp://moto.allegro.pl/item545085127_lekarstwo_na_halasujace_popychacze_zaworow.html

co o tym sądzicie

ONLY ANIA, ONLY BMW
Opublikowano
tam pisze że likwidują "szum" popychaczy,a tobie pewnie klekoczą.Więc nie wiem czy to pomoże.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
tam pisze że likwidują "szum" popychaczy,a tobie pewnie klekoczą.Więc nie wiem czy to pomoże.

Klekoczą dźwigienki zaworowe o wałek ;-)

Opublikowano
tam pisze że likwidują "szum" popychaczy,a tobie pewnie klekoczą.Więc nie wiem czy to pomoże.

Klekoczą dźwigienki zaworowe o wałek ;-)

Dzieki za poprawienie :wink: ,nie zmienia to jednak faktu że to wina popychaczy.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Stary załatw se popychacze od m43 i znajdż pana andrzeja dorabia pastylki takie adapterki.Jedź do niego i zapomnisz o klekotaniu.On tez może popychacze mieć i max 300 zł i masz bete z m40 jak z m43 :D
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Ja zamówiłem (bom w UK osiadł) i też sam wymieniałem bez wyjmowania wałka i jest gites.Tanie lekarsto a jakie skuteczne.Koszt pastylek ok 100zł za 8szt
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
A propos klekotu to ponoć (musze to sprawdzić) silniki w E30 byłe bardziej na niego odporne ze wzglądu na więszą powierzchnie roboczą układu wałek <-> dzwigienki...

 

To prawda - sam o tym niejednokrotnie pisałem.

Dźwigienka od E30 ma dwa razy szerszą odkuwkę - co za tym idzie powierzchnia robocza jest dwa razy szersza i nie występuje tak szybkie wycieranie wałka.

Ja w swoim byłym E36 zmieniłem właśnie na E30 i było ok ;-).

 

Pzdr,

Opublikowano
Stary załatw se popychacze od m43 i znajdż pana andrzeja dorabia pastylki takie adapterki.Jedź do niego i zapomnisz o klekotaniu.On tez może popychacze mieć i max 300 zł i masz bete z m40 jak z m43 :D
Kolego. Nie popychacze od M43 tylko dźwigienki... Nie wprowadzamy w błąd :nienie: Popychaczy wogóle nie trzeba zmieniać jeżeli są ok...

 

Co do tego środka - nic takiego bym nie dolał...

Opublikowano
to dzwigienki w e30 m40 maja szersza odkówke od tych w e36 m40?ale chyba tylko orginały z pierwszego montazu.bo w kazdym katalogu(febi,motive,topran,ruville,hans pries) i stronie(bmwfans,realoem) dzwigienki jak i reszta hydrauliki sa takie same.głowice w e36 m40 i e30 m40 niczym sie nie różnią
///M40pwr
Opublikowano
to dzwigienki w e30 m40 maja szersza odkówke od tych w e36 m40?

 

Tak - mają szerszą odkuwkę.

 

ale chyba tylko orginały z pierwszego montazu.bo w kazdym katalogu(febi,motive,topran,ruville,hans pries) i stronie(bmwfans,realoem) dzwigienki jak i reszta hydrauliki sa takie same.głowice w e36 m40 i e30 m40 niczym sie nie różnią

 

Pewnie zamienniki są inne - robione ekonomicznie.

Stronie realoem i bmwfans bym za bardzo nie wierzył - nie jest nieomylna.

Głowica jest taka sama i nie ma nic do rzeczy w sprawie dźwigienek zaworowych.

Pzdr,

Opublikowano
moze po prostu którys producent ma troche inną technologie wykonania i z tąd te szersze odkówki.w katalogach producentów dzwigienek w e30 i e36 sa takie same.jutro dowiem sie w serwisie bmw jak to było w orginale.
///M40pwr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.