Skocz do zawartości

Vielebny

Zarejestrowani
  • Postów

    278
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i Cabrio 115 KM 1997 rok
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia Vielebny

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Witam, E36 Cabrio 318i manual 1997 rok. Kupione od "dalszej rodziny z Niemiec" celem remontu i pojeżdżenia jakiś czas. Przegrzewał się i dlatego został sprzedany i wpadł w moje ręce. Po przyjeździe do PL wymieniony termostat i porządnie odpowietrzony. Niestety okazało się, że zapowietrza się mniej więcej po 7 dniach jazdy po mieście. Diagnoza: uszczelka pod głowicą. Remont głowicy z nową uszczelką, szlif gniazd zaworowych, porządki z przewodami gumowymi i rozrządem. Wymienione świece i przewody zapłonowe. I teraz sedno: zarówno przed jak i po remoncie głowicy, wymianach świec i kabli, resecie ECU samochód gdy jest zimny przyspiesza i pracuje wzorowo. Gdy wskazówka temperatury lekko się podniesie zaczyna mulić przy dodawaniu gazu (oraz widać że wskazówka spalania chwilowego szaleje). Po osiągnięciu temp. roboczej wszystko wraca do normy i samochód pracuje dobrze i osiąga pełną moc. Pytanie: co to może być? Sonda? Coś innego?
  2. Witam, stałem się posiadacza E36 Cabrio i oczywiście brak kodu do radia w papierach :) Czy moge prosić o pomoc w tym temacie? Numery z boku radia: 7643850340 oraz S9492960 oraz 65128352865 Model: Blaupunkt Business CD RDS Z góry pięknie dzięki, Mateusz
  3. Ponieważ nikt nie potrafił odpowiedziec na moje pytania a kolega radiu77 widocznie nie ma specjlanie doświadczenia z tymi czujnikami, zakupiłem je i będę montował. Dam znac jaki jest rezultat aby "potomni" nie mieli takiego problemu...
  4. Kurde, to nie za dobrze... A jakie masz doświadczenia? Ktos juz tego próbował? Nie działają? Nie mieszczą się?
  5. Panowie, szybka piłka. Czy czujniki z E46 będą pasowały do mojej E39 Touring poliftowej? Wyglądają identycznie, ale te mają prostą wtyczkę a moje zagiątą o 90 stopni w dół. Proszę o PILNĄ odpowiedź...
  6. Problem rozwiązałem. Wystarczyło podłączyć pod interfejs i Carsoftem wykasowac błąd po czujniku PDC. Wszystko działa jak ta lala. Pozdrawiam
  7. Na pakietowe wymiany raczej mnie nie stać w cenie 330 zł za czujnik. Czy można w takim razie wyłączyć PDC tak aby nie włączały się wogóle po uruchomieniu silnika?
  8. Witam, zepsuł się czujnik PDC tylny, drugi od prawej strony auta. Zdjąłem cały zderzak, wyjąłem go i podmieniłem z czujnikiem na brzegu auta, aby po zakupie czujnika w 15 sekund go wyciągnąc i podmienić. Zakupiłem czujnik (używany). Zamontowałem i sprawdziłem. Pisk sygnalizujący uszkodzenie po włączeniu auta juz nie występuje. Zadowolony że się udało zamknałem auto. Na drugi dzień włączyłem autko, wrzuciłem wsteczny. Czujnik zareagował na przeszkodę (wąska brama), zaczął pikać i nagle ciągły dźwięk. Mimo że wyjechałem juz z bramy ciągły pisk. Co jest? Niestety okazuje się, że przez chwile jest ok a potem ciągły pisk aż do momentu jak wyłączę PDC. Co się stało? Trzeba coś zresetować? Może źle zrobiłem że podmieniłem czujniki? Nie chce mi się znowu ściągać zderzaka. Z góry dzięki za pomoc... :|
  9. O! To ja zapytam gdzie ją odłączyć (sondę lambda)? Przy silniku czy przy rurze? Ja też chętnie spróbuję zanim kupię nowe czujniki...
  10. Tak sobie czytam, czytam ... I CHYBA MUSZE CENĘ PODNIEŚĆ :mrgreen: Sprzedaję za 5500 bo nadkola trzeba zrobic i niedługo progi. A dlaczego jeszcze się nie zabijają pod furtka to nie rozumiem :mrgreen: Chyba musze do wiosny poczekac bo się ludziom tyłka z domu nie chce ruszyć :P
  11. No cóż - polecę swoje autko :) Rozstaje się z nim bo kupiłem Hondkę, ale do BMW jeszcze wrócę... Ogłoszenie w podpisie... W razie pytań albo forum albo tel :) Historię autka możesz prześledzić na forum albo pod linkiem w podpisie (spiritmotor.de). PS. Dzięki Green za polecenie :)
  12. Vielebny

    poranny rozruch

    Hmmm... robi się ciekawie... Mianowicie ja równiez mam podobny problem... U mnie wygląda to tak, że mam słaby aku i ledwo kręci, ale odpala i wszystko jest ok. Dopiero jak wyjadę z bramy i dam gazu, to obroty zatrzymują się zawsze na 2000 i dopiero po chwili lecą dalej. Tak na wszystkich biegach :) Po wymianie czujnika temperatury jest lepiej, ale jednak nie zawsze choć w mniejszym stopniu jest to odczuwalne :) Teraz pytanie : może jednak aku ma jakis wpływ na iskrę albo ki diabeł. Będe śledził dyskusję :)
  13. Vielebny

    Przerywa po odpaleniu

    A świece zmieniałeś?
  14. Vielebny

    Silnik przy ruszaniu

    Problem rozwiązany - czujnik temperatury silnika -> niebieski -> do komputera... Jest o niebo lepiej...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.