Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak sie sklada, ze swego czasu mialem, powiedzmy, duzo wspolnego z motoprasa i niestety - to co trafia do gazety bardzo rzadko jest obiektywna prawda.

 

Pol biedy, jesli sa to subiektywne odczucia autora, albo niemiarodajne doswiadczenia ("kolega mial takiego kiedys").

 

Najgorzej jesli artykuly musza byc "politycznie" poprawne albo nie - firma X dala nam maly limit na samochody testowe, wiec teraz sie zemscimy, za to firma Y nie dala limitu a na dodatek podarowala nam czapeczki, wiec ich potraktujemy ladnie.

 

Proponuje jesli to tylko mozliwe, wyrabiac sobie opinie na podstawie doswiadczen wlasnych ew. znajomych, a NIE na bazie prasy auto-moto.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
Akurat bym się nie zdziwił, BMW robiło bardzo dużo indywidłalnych wersji, oglądałem troszkę beemek i np. widziałem e36 czarna skóra, bez klimy i z elektryką tylko tylnych szyb + elektrycznie regulowana tylna kanapa ( wogóle nie wiem czy były takie w opcji :think:, najwidoczniej było to wersja Individual )

BMW to robi jakieś 90% (niech będzie 3/4) indywidualnych wersji .... no może nie w sensie "indywidual", ale większość BMW jest wyposażanych pod klienta, szczególnie serii "7" - też widziałem kilka "dziwnych" konfiguracji, po za tym można sobie doposażyć, o jakąś "dziwną" rzecz. Np. w tym E36 to był samochód dla VIP-a :lol: , który miał kierowcę i sobie "tył" doposażył lub fabrycznie zażyczył (może to był VIP-fan E36 ...)

 

Z punktu widzenia produkcji nie ma czegos takiego jak "seryjnie wyposazone BMW". Sa samochody wyposazane pakietowo, ale te

pakiety sa zamawiane przez dealerow dokladnie tak samo jak

zamawiany by byl dowolny inny samochod zamowiony przez klienta.

Robione jest to wylacznie z powodu wygody dealera, zeby mial

pod reka jakies "mniej-wiecej-wyposazone" samochody na placu.

Stanowia one niewielki procent sprzedawanych pojazdow.

 

Cykl produkcyjny po prostu obejmuje w pewnym momencie "input

danych" dotyczacych wyposazenia samochodu w dodatkowe opcje.

Niektore dane trzeba wprowadzic wczesniej (np dane dotyczace

koloru nadwozia powiedzmy do 2 czy 3. tygodnia produkcji) inne

pozniej - ale musza sie znalezc w systemach fabryki w okreslonym

czasie. Dotyczy to wszystkich modeli - od 1. do 7. wlacznie.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

Zgadza się - można powiedzieć, że prawie wszystkie BMW (i nie tylko ...) są na zamówienie (indywidualne) ...

Jeżeli chodzi mi o doposażanie, to miałem na myśli to, że czasem po np. roku od kupna, przyjeżdza klient do ASO (albo nie koniecznie) i prosi o doposażenie go o np. znieniarkę CD, czy sportowe zawieszenie itp ...

Większość z nas robi takie doposażenia, tylko w różnym zakresie (czasami są to tylko białe kierunki, a czasami np. nawigacja, czy wymiana całego zawieszenia na sportowe itd. itp. ...)

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
Z ciekawości zakupiłem sobie to "pisemko" i najbardziej rozśmieszyło mnie zdanie " -auto wymaga od właściciela rzetelnego prowadzenia tzw. obsługi codziennej. Trzeba regularnie zaglądać pod maskę i sprawdzić , czy nie pojawiają się np. wycieki z silnika czy układu chłodzenia " Hehehehe to jakaś farsa jest :D Pan "autor" zapomniał dodać że w razie czego auto ma tyle czujników że najmniejszy wyciek będzie zaraz wyświetlony na desce rozdzielczej :P:P
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

szkod gadac :) wlasnie o tym napisalem, ze z tym obserwowaniem wyciekow to jakby to bylo auto z lat 50 tych :)

 

ewidentnie artykul ma zniechecic do kupna za 30 tys takiej siodemki i spowodowac zeby ten kto ma te 30 tys i chce kupic auto kupil np dacie logan w salonie :) reklamuja teraz to tak w radio, ze samochod jest taki swietny ze nic dodac tylko nawet ujac, bo ma juz 1 poduszke powietrzna :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Teraz są Logany z radiem Pioneera, super promocja chyba się skuszę :duh:Poza tym jeżdżę powoli, więc to bezpieczny samochód http://autoswiat.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artykul=10062

Wracając do testu, to wygląda na to że auto wymaga codziennego doglądania jak syrena :D Kiedys kupowałem AS, w 95 roku był to przedruk AutoBilda na dosyć dobrym poziomie, odkąd zaczęli robić własne teksty typu po ilu km zwróci się gaz w Wartburgu z silnikem Golfa, uznałem że nie będę ubliżał swojej znajomości motoryzacji czytając to pismo.

Opublikowano
odkąd zaczęli robić własne teksty typu po ilu km zwróci się gaz w Wartburgu z silnikem Golfa, uznałem że nie będę ubliżał swojej znajomości motoryzacji czytając to pismo.

 

Piekne :-)

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
A tak apropos bardziej ambitnych czasopism. Ostatnio widziałem fajny artukuł w Auto moto service dotyczący e46. Myśle ,że warto sie pokusić i przeczytać....

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano

Nie ma co się pismem gorączkować... i tak nie jest ten artykuł tragiczny :)

 

Mnie przybili do ziemi jak w którymś z numerów z tego roku opisywali nową Alpinę B5 i autor artykułu stwierdził, że (!!UWAGA!!):

 

turbina w Aplinie jest lepsza niż ta w M5 bo ciągnie równo już od najniższych obrotów

 

:mad2: :clap:

Pozdrawiam

- Sim One -

Opublikowano

turbina w Aplinie jest lepsza niż ta w M5 bo ciągnie równo już od najniższych obrotów

:mad2: :clap:

 

Taaa czytałem ten artykuł i aż własnym oczom nie wieżyłem, nawet miałem chwile wahania żeby pomyśleć "a może faktycznie nowe M5 ma turbo" :jawdrop:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

turbina w Aplinie jest lepsza niż ta w M5 bo ciągnie równo już od najniższych obrotów

:mad2: :clap:

 

Taaa czytałem ten artykuł i aż własnym oczom nie wieżyłem, nawet miałem chwile wahania żeby pomyśleć "a może faktycznie nowe M5 ma turbo" :jawdrop:

 

W którymś z nastepnych numerów sprostowali tą informację (jakiś czytelnik zwrócił im uwagę) :mad2:

Michał
Opublikowano
e-32 3.5 litra z '89r auto ma przejechane ponad 900000 tyś kilometrów,sam widziałem to auto,auto jest z Tarchomina ma je sąsiad mojego kumpla,ma je prawie od nowości a i tak na taki przebieg dobrze wygląda silnik już słabiutki - ale jeżdzi więc niech kretyni nie piszą oczymś oczym pojęcia nie maja.Moje zdanie jest takie jak dbasz tak też i masz,a ten właśnie dziade bardzo dba o ten samochód ale jakie ma teraz za to wyniki.Pozdrawiam.
Opublikowano

tak szlak człowieka trafia jak pisze taki co sam wymyśli albo weźmie pomysł od swojego dziadka że najlepiej, najtaniej, naj... jeździ się Polonezami i temu podobnymi wynalazkami bo te niemieckie to drogie a czenści jeszcze droższe :? :mad2:

 

Fachowość jak w wielu sektorach żysia społecznego tego kraju. :duh:

 

Trwalszego samochodu od tej marki ze świecą szukać :!:

 

Pewien człowiek z którym edukowałem sie do matury odziedziczył starą trójkę - rekinka z najmiejszym silnikem która miała już nakecone ponad 600.000km.

On dorobił jeszcze prawie do 700.000 gdy zechciał nauczyć ją latać, lekcje się na początku udawały, przelatywali dość spore odległości nad torami, mostkami i różnymi innymi wzniesieniami.

I gdyby nie przydrożna reklama która ni z tego ni z owego wytosła na skraju drogi teraz by pewnie już spadali na ziemię tylko zatankować :mrgreen: No ale niestety tylko on wyszedł cało po tej reklamie.

:D .

BMW to nie tylko solidny ale i bezpieczny samochodzik, gożej że czesami jeżdrzą nim świry którzy zajeździli by taczkę :|

obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano
a ja mam 740 95r i 560 tys km. drugi silnik wymieniony na nowy przy 380 tys. i w aucie wszystko działa jedyne co musze teraz wymienic to kompresor klimy :D
Opublikowano
moim zdaniem jak na benzyne i w dodatku w aucie ktorym sie wolno nie jezdzi to duzo

 

Silniki wolnossace i relatywnie - wolnoobrotowe, swietnie wywazone a

takim jest silnik o ktorym mowimy nie powinny w normalnych warunkach

poddac sie wczesniej niz przy 500 tys - do naprawy glownej.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

po pierwsze - samochód dobrany do tego artykułu już sam mówi za siebie - BIEDA ! I nawet nie chodzi o wyposażenie, które nawiasem mówiąc jest również biedne, a o stan tego auta. Wizualnie lipa.

 

po drugie - długość artykułu dotyczącego jednego z najbardziej udanych, najpopularniejszych i szanowanych samochodów luksusowych na świecie, co dziś jeżdżących w wielu krajach jako pojazdy rządowe do przewożenia vipów, jest delikatnie ujmując ŻENUJĄCA ! Jak ktoś policzy wielkość około 3 sms'ów ! ! !

 

po trzecie - treść merytoryczna równa ZERU, bzdura wyprzedza bzdure, "codzienne zaglądanie do silnika"?, "powyżej 300 000 km nie warte uwagi"? itd. itd.

 

Dobrze tu chopaki mówicie, artykuł powstał, by podbudować zepsute ego gości, którzy jeżdżą nową Fabią na gwarancji z nowym modelem kołpaków...

 

:( :( :(

radocha z jazdy!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.