Skocz do zawartości

Irkii

Zarejestrowani
  • Postów

    302
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia Irkii

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Irkii

    WYMIANA TŁUMIKA/KÓW

    WITAM po dłuższej przerwie jakis czas temu Bunia przesła w ręce brata, jednak teraz znowu ja dostane na naprawę układu wydechowego... :8) Samochód jeździ na gazie. Bardzo proszę o sugestie podpowiedzi czy przy 260 tyś do wymiany nadaje się wszystko czy tylko końcowy - co radzicie wymienić. jeżeli na środkowym nie ma jakichś śladów zurzycia. Coś mi się wydaje że chyba komplet ale brat twierdzi że nawalił tylko końcowy. Nie chcę za dwa miesiace jeszcze raz to robić dlatego prosze o rozwianie watpliwości. no i zasadnicze pytanie czy coś się zmieniło w kwestii jakości "nieorginałów"? bo jak czytałem starsze posty to nie opłaca się kupowac tuych "rzemieślniczych". Jednak dodzwoniłem się do firmy w lublinie (po czym zgubiłem namiary na nią...) gdzie zaproponowano za 1000zł dorobienie całego układu. Czy ktos już to robił?? podpowiedzcie proszę coś dobrego. z góry dzięki.
  2. Irkii

    Co to za przekaźnik?

    elektorzawory nie będą równiez działac z powodu usterki w "skrzyncesterowniczej" jest to taki czarny "prostokąt" wsówany za mieczem - od nawiewów. po obu stronach jest on popodłanczany takrze aby go wyjąć musisz odkręcić boczki po obu stronach tunela środkowego (na wysokości łydek) trochę mnie nie było ale widze że problemy sie powtarzają :) powodzenia
  3. Irkii

    E32 tylko gorący nawiew

    tak u mnie np. nie działa ale jakoś nie odczuwam nadmiernie jej braku
  4. Irkii

    E32 tylko gorący nawiew

    1. Kostak z trzema pinami, ta z dwoma to zasilanie silniczka przepompowującego wodę. 2. Elektorzawory dzialają w ten sposłb, że w przypadku podania nia nie napięcia zamykają dopływ ciepłego powietrza. gdy nie dostają tych 12 V wtedy przedostaje sie do nagrzewnicy ciepła woda z układu chłodzenia. w niektórych przypadkach pojawia sie napięcie ok. 6 V - wtedy problem leży w takiej czarnej skrzynce (równoległej, za mieczem). 3. sprawdź napięcie ma występować 12V gdy ustawisz zimną temp. 4. wsłuchaj się dobrze w elekrozawory jak podajesz na nie napięcie powinny szłyszalnie "klepnąć" jeżeli tego nie robia to znaczy że problem polega na wyczyszczeniu ich gniazd. Należy delikatnie je rozebrać, uważając aby nie przerwać połączenia cewek. powodzenia
  5. Wachacze objawiają się stukami przy wolnych przejazdach przez dziury itp. Przy szybkiej jeździe jak zabuja autem na pofalowanej nawierzchni możliwe jest też metaliczne otarcie w momencie "zanurkowania" jednak nie spotkałem się z opisywanymi przez Ciebie objawami. Trochę z tym miałem do czynienia, to raczej nie wachacze.
  6. a ja dodam tylko że filtr kabinowy pojawił się od 1991 r. - przynajmniej ja takich danych sie doszukałem gdzieś w necie. Wcześniej nie było. na 100% w modelach z 1989 :) - bo kolega takowy posiada, bardzo bogato wyposarzony, tempomat, klimatronic etc. ale bez filtra...
  7. Witam odświerzam temat opisywany wcześniej sprzedawca zallegro maobok teknorta wachacze "autoparts" i też opisuje że mają atesty czy ktoś się nimi rozczarował lub nie ? :) Te teknorta z tego co zauważyłem mają inne tuleje metalowo gumowe - te comiałem do tej pory i te autoparts wyglądają znajomo tzn. takie jak dotej pory soptykałem z zielonym plastikiem i ważne w nich jest odpowiednie wprasowanie ich a twknorty wyglądają symetrycznie... Wymienić komplet tzn. też górne? Wydaje mi się że tylko dolne wysiadły a dokładnie ich swożnie kuliste, bo cześniej z rok temu wymieniłem tuleje metalowo gumowe. proszę o jakieś spostrzeżenia - jak przetestować stan górnych wachaczy?
  8. Irkii

    refleksje 750...

    ktoś tu chyba zabłądził w wyborze auta... nawet dla bogatych niemców to auto nie było produkowane z myślą o mieście a o trasach przelotowych , nawet w Lublinie jak przyjdą "te godziny" to idzie wcześniej oszaleć jak znaleźć miejsce do zaparkowania, okazję do zmiany pasa i inne miejskie manewry, pochłania to sporo benzynki także w wersji 3l. i szkoda auta. Do takich rzeczy są lepsze od siudemek. To tak jak byś chciał jakimś szosowym motocyklem wjechać na tor crosowy - można, ale fajniej się po nim jeździ moto. odpowiednio do tego dobranym.
  9. Irkii

    wiatrak chłodnicy klimatyzacji

    DLA inteligentnych inaczej: nie rozpiepszajcie kolejnego tematu... wracając do rzeczy ma może ktoś patent na sprawdzenie prądu pobieranego przez wiatrak (mój miernik wytrzymuje 20A) ale tam jest chyba więcej...? Albo jakiś inny sposób porównanie dwóch silników, ich parametrów? o odpowiedzi proszę zorientowane osoby :!:
  10. Irkii

    wiatrak chłodnicy klimatyzacji

    no co ty wezme większy młotek...
  11. Irkii

    wiatrak chłodnicy klimatyzacji

    tzn trzeba walić na siłe ten wystający trzpień??? bo tylko taki sposób widzę. Kupiłem nowy - stary i chcę go wyczyścić Tak mam serwisówkę ale niestety nieznam się na zamieszczaniu na serwerze, poproście Pawła z Biłgoraja on chyba to zrobi bez problemu.
  12. Witam mam pytanko czy jak któryś z Was demontował ten wiatrak oddzielaliście go od silniczka który go napędza? bo dzisiaj próbowałem to zrobić ale jakoś nie chce wyjść. W real oem niemogę go odnaleźć, zresztą Bentley też milczy na temat. Albo ja coś źle szukam, jednak nie sądzę, jak by co proszę o wskazówki
  13. stawiam na pompkę paliwa miałem podobny przypadek w motocyklu. Na "luzie" palii można przygazować a jak chcesz jechać to nagle zaczyna słabnąć i nierówno chodzić -jak masz takie odczucia to zbadaj sprawność pompki paliwa. dlaczego niektórzy mówią o problemachLEWEJ strony czym się ona różni odprawej?
  14. Irkii

    Nadmuch kabiny znikl

    no to przekaźniki masz razem z bezpiecznikami, gdzieś na forum jest opis poszczególnych sztuk razem z bezpiecznikami. A podmieniałeś miecz - tam też jest coś w stylu przekaźnika taka cewka, która załancza, może to...
  15. Irkii

    rozładowuje akumulator

    dokladnie jak kolega wyżej. A co do szabli :D to chyba chodzi ci o miecz, to błędna droga on co najwyżej popieprzy ci nadmuch. Szukaj po bezpiecznikach u mnie okazało się że są popękane kable w drzwiach, dokładnie od zamykania okien i robiłmczesami małe zwarcie. To stare auta i takie problemy mogą najszybciej być przyczyną rozladowań. włuż szeregowo miernik i pacz wyjmując każdy bezpiecznik czy nie zmienia się wartość prądu na mierniku. Wcześniej wyłącz światło wew itp. odbiorniki prądu które mogły by zakłucać wskazania miernika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.