Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

W mojej E-39 ciągle wlacza sie trakcja. nie moge jechac bo zaciska hamulce.

komputer nie wyswietla żadnego bledu. Wymieniłem juz pompe abs z agregatem, czujnik abs w lewym przednim kole i piaste w tym samym kole poniewaz pomiary wykazuja ze w lewym przodzie predkosc odczytywana rozni sie od reszty kol i to duzo. Wszystkie kable i przewody maja dobry przekaz wiec nie ma mowy o przebiciu itp. Czy ma ktos jakis pomysł? prosze o pomoc! Pozdrawiam

Opublikowano
sprawdź jeszcze czujnik absu przy kole może ten czujnik jest padnięty i dlatego ma zły odczyt może wystarczy oczyścić go, na podmianę najlepiej podmienić
Opublikowano

Witaj,

u mnie włączał się cały czas abs i od czasu do czasu asc. Wymieniłem czujnik dalej to samo. Wykręciłem ponownie czujnik wyczyściłem dokładnie piastę musi być w niej taki wianuszek z którego czujnik szczytuje dokręciłem go na max i jak ręką odjął.

brokat_
Opublikowano

Podobno zły stan łożysk też może powodować podobne objawy.

 

Kumpel miał podobnie u niego był uszkodzony czujnik ABS, wymienił go ale dalej było to samo, okazało się że mechanik niedokładnie zamontował ten czujnik i jak poprawił wszystko jest ok.

Opublikowano

Tak tak ja o tym wszystkim wiem. tylko ze czujnik jest nowy z serwisu i piasta tez nowka a lewe przednie kolo dalej pokazuje inna predkosc.

Roznica miedzy predkosciami kola LP od reszty kol to okolo 30-40 km/h.

Opublikowano
chce jeszcze dodać że komputer odpytywany o błedy mówi ze wszystko jest ok i nie ma zadnych bledow a elektromecher u ktorego to robilem zglupial i nawet kasy za robote nie wziął bo mu glupio bylo i powiedzial ze wszystko jest wymienione co sie dalo pozostaje jeszcze jedna rzecz a mianowicie modul(sterownik) ASC w ktorym sie moglo zrobic zwarcie i cos sie moglo przepalic. poza tym wszystko jest wstawione nowe i nie ma wiecej podzespołów które odpowiadaja za kontrole trakcji. co o tym myslicie? Pytam co o tym myslicie bo jak tak dalej pojdzie to taniej mnie wyjdzie kupno innej betki. pozdrawiam
Opublikowano
jezeli wylacze asc to nie dziala ani asc ani abs ale wlasnie wrocilem od innego speca ktory robi tylko BMW i cos tam pokombinowal tak ze po odpaleniu auta nie ma asc ale jest abs tyle tylko ze abs dziala przez kilka minut i tez pada. Ciężki temat :(
Opublikowano

to ja sie podepne pod temat, u mnie z kolei zapalila sie ikona ASC na stale i nie moge systemu wlaczyc/wylaczyc,

ABS dziala,

bylem u mechanika i stwierdzil ze po pierwsze sama linka jest do wymiany, a po drugie trzeba wymienic jednostke sterujaca ASC (komputer?) poniewaz daje bardzo slaby i krotki impul do silniczka ktory naciaga/popuszcza linke.

Linke zamowie w serwisie, ale gdzie znajduje sie komputer od ASC? , musze spisac z niego numer czesci i bede szukal uzywki, bo cena nowej czesci zapewne powala

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jezeli wylacze asc to nie dziala ani asc ani abs ale wlasnie wrocilem od innego speca ktory robi tylko BMW i cos tam pokombinowal tak ze po odpaleniu auta nie ma asc ale jest abs tyle tylko ze abs dziala przez kilka minut i tez pada. Ciężki temat :(

 

No to nie jest wina ASC tylko ciągle masz coś nie tak z odczytem z czujnika prędkości koła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.