Skocz do zawartości

norweg

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    alwernia

Osiągnięcia norweg

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam kupiłem moja betkę i zamiast radia oryginalnego było wsadzone inne i zaślepka a z racj ze nie lubie udziwnień chce zmienic je na oryginał i teraz pytanie czy oryginalne radia BMW są kodowane czy wystarczy podpiąć włożyć i działa? Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
  2. Panowie czy wy czytacie? sterownik asc znajduje sie pod schowkiem wewnatrz auta on odbiera sygnal od czujników z kół i w razie poslizgu itp przekazuje konkretny sygnał czyli jakby polecenie do tego agregatu przy pompie abs ktory jest pod maska z taka wtyczka a ten znowu steruje pompa. Pozdrawiam!
  3. Drodzy koledzy! Wlasnie przerabiam ten temat bo probuje dojsc do ladu w mojej e39. Tak wiec przy pompie abs znajduje sie tzw. agregat czyli sterownik pompy abs i to jest pod maska. kolega pyta natomiast o sterownik asc i to ustrojstwo to wlasnie ta aluminiowa puszka na zdjeciu powyzej i znajduje sie pod kokpitem a konkretnie pod schowkiem. tam gdzie pasazer trzyma nogi (dla zdezorientowanych) pozdrawiam
  4. norweg

    523i Nietypowy problem z ASC

    jezeli wylacze asc to nie dziala ani asc ani abs ale wlasnie wrocilem od innego speca ktory robi tylko BMW i cos tam pokombinowal tak ze po odpaleniu auta nie ma asc ale jest abs tyle tylko ze abs dziala przez kilka minut i tez pada. Ciężki temat :(
  5. norweg

    523i Nietypowy problem z ASC

    chce jeszcze dodać że komputer odpytywany o błedy mówi ze wszystko jest ok i nie ma zadnych bledow a elektromecher u ktorego to robilem zglupial i nawet kasy za robote nie wziął bo mu glupio bylo i powiedzial ze wszystko jest wymienione co sie dalo pozostaje jeszcze jedna rzecz a mianowicie modul(sterownik) ASC w ktorym sie moglo zrobic zwarcie i cos sie moglo przepalic. poza tym wszystko jest wstawione nowe i nie ma wiecej podzespołów które odpowiadaja za kontrole trakcji. co o tym myslicie? Pytam co o tym myslicie bo jak tak dalej pojdzie to taniej mnie wyjdzie kupno innej betki. pozdrawiam
  6. norweg

    523i Nietypowy problem z ASC

    Tak tak ja o tym wszystkim wiem. tylko ze czujnik jest nowy z serwisu i piasta tez nowka a lewe przednie kolo dalej pokazuje inna predkosc. Roznica miedzy predkosciami kola LP od reszty kol to okolo 30-40 km/h.
  7. norweg

    523i Nietypowy problem z ASC

    Witam. W mojej E-39 ciągle wlacza sie trakcja. nie moge jechac bo zaciska hamulce. komputer nie wyswietla żadnego bledu. Wymieniłem juz pompe abs z agregatem, czujnik abs w lewym przednim kole i piaste w tym samym kole poniewaz pomiary wykazuja ze w lewym przodzie predkosc odczytywana rozni sie od reszty kol i to duzo. Wszystkie kable i przewody maja dobry przekaz wiec nie ma mowy o przebiciu itp. Czy ma ktos jakis pomysł? prosze o pomoc! Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.