Skocz do zawartości

jakie plusy ma nivo?


daniel8888

Rekomendowane odpowiedzi

Plus jest taki że jak ją porządnie załadujesz to nie wlecze du.y po asfalcie. Pozatym same minusy wg mnie :twisted2: .

a posiadasz na wyposażeniu swojego Auta ,

 

Ja mam i chwale sobie ponadto przy sportowym trybie jazdy dodatkowo nivo pracuje tez w sportowym trybie w połączeniu z M zawieszeniem , moim zdaniem ta konfiguracja w stosunku do OEM nie zostawia otwartych życzeń , a przyjemność z jazdy jest dużo większa i praktycznie zapomina się ze jest to kombi w moim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam to co pisze poprzednik.

 

Z nivio prowadzi się jak po sznurku , bajka :D , a i komfort bez zarzutu .

pozdrawiam ,mam pytanie czy we wszystkich e39 po ktoryms roczniku jest nivo? ciekawe czy mam to u siebie i jak moge sprawdzic?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam to co pisze poprzednik.

 

Z nivio prowadzi się jak po sznurku , bajka :D , a i komfort bez zarzutu .

pozdrawiam ,mam pytanie czy we wszystkich e39 po ktoryms roczniku jest nivo? ciekawe czy mam to u siebie i jak moge sprawdzic?

 

220A - Niveau

i ja mam dodatkowo

227A - sportowe zawieszenie z niveau

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam sportową zawiechę, jest super , ale należy uważać na krawężniki i inne tego typu polski pułapki (przedni zderzak)

Jadąc autostradą czy normalną ale dobrą drogą jest naprawdę super.

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałbym zapytać czy jak jest nivo to zawieszenie z tyłu powinno być twarde czy miękkie? Bo u mnie E39 528 98r jak jadę po poprzecznych nierównościach typu łączenia asfaltu itp. to mam wrażenie jak bym jechał bez amortyzatorów. Czy wpływ na to mają też koła (255/40/17)?

Może można coś regulować?

Ma ktoś jakiś pomysł? Z góry dzięki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minusy to:

1. słabe tłumienie nierówności,

2. hałaśliwe,

3. drogie w eksploatacji (poduszki i jakieś inne ustrojstwa hyba jakaś pompka też tam jest) jak padnie to koszta a często się słyszy że padają poduchy i beema osiadła jedną stroną na glebie :cry2:

4. Problem z włożeniem butli w koło przy ew. LPG

dalej mam wymieniać..........?

Jak by było takie super to nie było by postów typu "czy można TO wywalić i wstawić normalny zawias.

btw. Zawieszenie M jest tylko trochę twardsze i niższe ale ma gruby stabilizator dzięki czemu nie wychyla się tak na zakrętach do tego sportowe amorki.

Taka jest moja wersja i takiej bedę się trzymał :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moja opinia jest taka że nivo jest dobre, praktyczne bo jak załadowałem kombiaka to nie darł tyłem po asfalcie i nie świeciły lampy w kosmos no i drogie bo poducha to ok 700 zl ale ja tego nie wywalę bo mi się fajnie jezdzi a na pusto to nie jest tak tragicznie z tym tłumieniem jak kolega opisuje a kombi nie jest tak wytłumione :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałbym zapytać czy jak jest nivo to zawieszenie z tyłu powinno być twarde czy miękkie? Bo u mnie E39 528 98r jak jadę po poprzecznych nierównościach typu łączenia asfaltu itp. to mam wrażenie jak bym jechał bez amortyzatorów. Czy wpływ na to mają też koła (255/40/17)?

Może można coś regulować?

Ma ktoś jakiś pomysł? Z góry dzięki.

Pozdrawiam

 

witam na 99% jeżeli masz z tyłu głuche odgłosy masz zerwane gumy na tylnym zawieszeniu przy tylnej belce 4 szt po 2 z każdej strony ( nie pamietam jak sie one nazywaja )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie raczej nie słychać głuchych odgłosów, tylko tył auta zachowuje się jakby był bardzo twardy. Zdaje sobie sprawę że kombi powinno być sztywniejsze ale jak miałem E34 kombi to było całkiem inaczej. Nie miałem jeszcze okazji zapakować bardziej auta, żeby zobaczyć czy coś się zmieni. A przy okazji pojadę sprawdzić te gumy.

Dzięki za poradę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nivo w sedanie i tak srednio jestem zadowolony, wracajac z dosc dlugiej wyprawy niedawno wyswietlil mi sie komunkat ze nivo nieaktywne, auto osiadlo i trzeslo niemilosiernie. Po zgaszeniu silnika, otwiarciu i zamknieciu drzwi znowu sie unioslo. Ogolnie duzo zamieszania, a korzysci malo...

Co do stukow, to nie wystepuja, tlumienie jest dobre, zawieszenie ciche.

gnojowka pedzona rakieta:D

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałbym zapytać czy jak jest nivo to zawieszenie z tyłu powinno być twarde czy miękkie? Bo u mnie E39 528 98r jak jadę po poprzecznych nierównościach typu łączenia asfaltu itp. to mam wrażenie jak bym jechał bez amortyzatorów. Czy wpływ na to mają też koła (255/40/17)?

Może można coś regulować?

Ma ktoś jakiś pomysł? Z góry dzięki.

Pozdrawiam

 

Jeśli czujesz, że jest za twardo, to do wymiany może być akumulator ciśnienia (ta gruszka napełniona azotem). W citroen-ach można było napełniać azotem, chyba, że membrana była pęknięta, to wymiana na używkę (nówka 250 zeta), oczywiście w bmw będzie drożej).

 

pozdrawiam

 

Mariusz

 

PS. Do Cezar_2000.

Ad.2 Nie wiem o co chodzi z tym 'hałaśliwe' ?

Ad.3 Pompa jest ta sama co od wspomagania (układ zalany LHM). Jeśli siadła na glebę, to do wymiany/regeneracji amortyzator (koledzy z forum o E31 wiedzą o co chodzi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.